Sluket
Holistisk Hifi Helt
Ja - og legg merke til at da som nå er det ca. 15 cm. fra "dreggen" til kneskålene...
Ja - og legg merke til at da som nå er det ca. 15 cm. fra "dreggen" til kneskålene...
Dæven. Trodde du hadde blitt lagt inn
Burde kanskje ha vært detDæven. Trodde du hadde blitt lagt inn
Skjønner du noe av vad de sier da mere bilder og gjerne fra kveldens Taco aftenBurde kanskje ha vært det
Etpar her 'er her vettu^Forfriskende å se så mange glade og smilende mennesker som lytter. Ser mest ut som om de kjeder vettet av seg!
Sikkert en gammel ogsåEtpar her 'er her vettu
The usual suspects, Bremnes, Krall, Midnight Sugar, dramatisk orkestermusikk og noen overraskelser innimellom. Enkelte ting skal jeg sjekke ut nærmere. Men det meste er typisk demo-musikk. Som vanlig.Ingen ord eller bilder av hva som spilles? Er det mye pling plong, sære jazztoner og kvinnevokal i med dertil ståbass og tromme? Hva spilles av musikk?
Foreløpig hverken sett eller hørt. Ellers er det gjennomgående bedre lydforhold i lokalene her enn i Horten. -Mye bra og mye midt på tre.Har noe sett denne på messen?
Svensk konstruksjon som visstnok spiller helt fantastisk.
Vis vedlegget 853818
Der blir det fotoforbud, kanskje en PayPal streaming-løsningSkjønner du noe av vad de sier da mere bilder og gjerne fra kveldens Taco aften
Ikke altid en fordel å være kjent som enJa - og legg merke til at da som nå er det ca. 15 cm. fra "dreggen" til kneskålene...
Den skal ikke vises frem for offentligheten, før den har fått en gedigen vask i Degritter. Har fått den for 15 min. siden, så ikke så mye mulighet for å flashenydelig å se slik ømhet blant voksne herrer.
går hassebasse rundt med en patricia barber-plate og terroriserer utstillerne?
Lunsj i Gothia Tower
Goa Götlaborg..
Där inne i smuget bodde jag i 6 år! Eklandagatan 8. Memories.
Å kjede seg er en sterkt undervurdert sinnstilstand.^Forfriskende å se så mange glade og smilende mennesker som lytter. Ser mest ut som om de kjeder vettet av seg!
Ikke så farligt. Gjør jeg som de andre, bli'r jeg nokk litt syk, så da er referencen sat. Gjøre 80% av, hva de andre gjør, da skal det gå braKult navn. Ser ut som rene boudoiret det der. Ha en flott kveld og pass godt på dansken!