Cash 63
Æresmedlem
Gött mossom man sier i GöteborgHvorfor ikke...
Gött mossom man sier i GöteborgHvorfor ikke...
Du får henge deg med HedmarksMafian stede, der er det full fres til kl 22.00Liten erfaring med OVK skjønner jeg... sier ordet "tråkmåns" deg noe?
Blir trivelig.Jeg har da tatt rev i seilene, og booket meg inn på Elitens hotell, samt etter råd fra Bluesbreaker kjøpt billett til messen på verdensveven.
Søker herved å få henge med HedmarksMafian utenom "arbeidstid"
Dukker du opp Bulter?
Og hva med deg nlykke?
Jepp!Blir trivelig.
Må søkes på eget skjema.
Sendes RBN som er official Gtb Guide.
Skal legge inn et godt ord.Jepp!
Å faen, da kan jeg bare drite i det
Har booket der jeg også T, blir stas om man tar seg dit da Hvordan har du tenkt å komme deg nedover? Er ute etter skyss/reisefølgeJeg har da tatt rev i seilene, og booket meg inn på Elitens hotell, samt etter råd fra Bluesbreaker kjøpt billett til messen på verdensveven.
Dukker du opp Bulter?
Og hva med deg nlykke?
Kjempemessig, Power! Ja, jeg reiser og har booket hotell. Billettkjøp på nettet er et godt tips!Jeg har da tatt rev i seilene, og booket meg inn på Elitens hotell, samt etter råd fra Bluesbreaker kjøpt billett til messen på verdensveven.
Dukker du opp Bulter?
Og hva med deg nlykke?
Skulle tru jeg har provisjon...Link til billettkjøp?
Mvh
Latstokk
Buss 199spennBokad! Så gjelder det bare å få tak i togbilletter... i Norge er det vel sikkert "Struts for tog" på den strekningen for tiden...
Vis vedlegget 845251
Ja, men du må bytte ved passering Svinesund.Bokad! Så gjelder det bare å få tak i togbilletter... i Norge er det vel sikkert "Struts for tog" på den strekningen for tiden...
Den linken fungerer itte nær grensen
Skal se du er utestengt fra Facebook?Den linken fungerer itte nær grensen
gismo
Måtte jo komme.Er nok det ja
gismo