Georgs ymse eksperimenter

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Kalle Klovn

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    15.09.2009
    Antall liker
    3.535
    Sted
    Sandnes
    Torget vurderinger
    7
    Urelatert til denne tråden, men såpass kjekt at eg vil dela det likevel. Siste sensur for fyrste semester på universitetet kom i dag. Før eg byrja i haust var eg ganske nervøs for at studiene skulle vera for utfordrande for meg, men eg har fått ein god dose sjølvtillit no. Det kan fort verta verre etter kvart, men førebels går det veldig bra. God helg!
    Vis vedlegget 1089692
    Gratulerer! I dag har du lov å feire deg selv.

Georgb

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    22.10.2018
    Antall liker
    768
    Sted
    Sandnes
    Torget vurderinger
    1
    Dei tolmodige lesarane av denne tråden lønnast, endeleg kjem det målinger! Eg har ikkje moglegheit til å måla på meir enn cirka 1m avstand, som i utgangspunktet er for lite til eit såpass stort horn. DIfor har eg heller ikkje vore veldig nøyaktig med vinklane heller, eg har berre rotert litt hipp som happ. Det viktigaste er uansett at frekvensresponsane off-axis er uniforme (og som de kjem til å sjå, så er dei det). Frekvensresponsen er ekstremt smooth mellom 5-15kHz, så får håpet vera at noko liknande er mogleg med mellomtonene på plass òg. Det smårusket som skjer kring 16kHz on-axis, men som forsvinn off-axis gisser eg er på grunn av at halsbiten eg printe til drivaren ikkje sit perfekt.

Den nederste kurven i desse grafene er litt meir enn 90 grader off-axis, til info. Difor den er så mykje meir "hakkete" enn resten.

Frekvensrespons, 3.7ms gating (270Hz FFT bin width) :
    1737225328912.png
    Normalisert til on-axis:
    1737224970084.png
    Ikkje for å vera ufordrageleg skrytepave, men dette ser ut til å vera rimeleg tett på state of the art. No byrjar arbeidet med mellomtonekammer.

stianG

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    28.11.2002
    Antall liker
    728
    Sted
    Bergen
    Torget vurderinger
    27
    Ser veldig bra ut! Gleder meg til fortsettelsen.

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn