Gi din stemme så faderen kan bli "jagerflypilot"!

ePi

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2003
Innlegg
1.480
Antall liker
1.003
Min totalt flyfrelste far har blitt én av fem finalister til å vinne en dag som "jagerflypilot"! 8)

Den som får flest "liker" på Fvn.no sin Facebookside vinner, så gi en liten stemme til Ivar Thorstensen når avstemmingen begynner ca. 20:30 og få gjerne andre til å gjøre det samme! Han fortjener det så absolutt, og har ikke klart å fokusere på noe annet etter han fikk telefon fra Fvn tidligere i dag ;D
 

ePi

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2003
Innlegg
1.480
Antall liker
1.003
Flott! Og takk for at du fikset linken jeg glemte å legge ved ;)
 

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Innlegg
19.546
Antall liker
7.870
Torget vurderinger
0
Da har jeg stemt på ditt faderlige ophav. :D

Ser ikke ut til å være mulig å stemme flere ganger. :-\
 
N

nb

Gjest
Da mener jeg så bestemt å ha gitt en stemme til din far. (Forhåpentligvis) god flytur ønskes herfra!

Mannen til søskenbarnet til min samboer (mao ikke så veldig nær familile...) er jagerflypilot. Han sier det er lite som slår å cruise i ca 500 km/t og så gi full gass.
 

ePi

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2003
Innlegg
1.480
Antall liker
1.003
Det takkes og bukkes i alle retninger! :D
 

mteinum

Æresmedlem
Ble medlem
29.05.2007
Innlegg
10.123
Antall liker
3.904
Sted
Øya
Torget vurderinger
1
Stilig fly:

SIAI Marchetti SF-260

Brian Healy takes to the air in the Air Combat "Fighter Pilot for a Day" program - a civilian dog fighting school. This fighter pilot experience includes some classroom training and an hour dogfight in a SIAI Marchetti SF-260 Italian aeorobatic aircraft that flies like a small jet. The aircraft is fitted with onboard cameras and a tracking system that verifies an air-to-air "kill". Everything is real except the bullets!


 

noruego

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.06.2003
Innlegg
6.583
Antall liker
7.133
Håper det blir tur på din far.

Står selv som nummer syv på venteliste for en tur med en kompis som har F-15 som arbeidsplass.
 

Elektron

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.07.2007
Innlegg
1.886
Antall liker
120
Sted
Bergen
Er ikke medlem på Facebook, men fikk et par kolleger til å stemme ;D

mvh Elektron
 

ePi

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2003
Innlegg
1.480
Antall liker
1.003
Avstemmingen er nå avsluttet, og min far vant med 258 stemmer mot andremanns 156! Hjertelig, hjertelig takk til alle som har vært med på å stemme! Evenementet går av stabelen til søndag, og det er meldt "smeigevær" som vi sier her på sørlandet. Skal oppdatere med bilder og evt. video over helga :D
 
N

nb

Gjest
epi skrev:
Avstemmingen er nå avsluttet, og min far vant med 258 stemmer mot andremanns 156! Hjertelig, hjertelig takk til alle som har vært med på å stemme! Evenementet går av stabelen til søndag, og det er meldt "smeigevær" som vi sier her på sørlandet. Skal oppdatere med bilder og evt. video over helga :D
Flotte greier og god flytyr til din far!
 
V

vredensgnag

Gjest
Det var en glede å kunne bistå med en liten skjerv.

Blåvær på søndag vil bli et minne for livet!
 
N

nb

Gjest
Ren utklassing dette
Ivar Thorstensen, 257 stemmer
Lorraine Hille Håland, 156 stemmer
Bjørn Thomas Herstad, 134 stemmer (inkludert 50 ekstrastemmer han vant i fvn.nos delfinale)
Siv Heggelund, 114 stemmer
May-Linn Skjervedal, 88 stemmer
Rune M. Pedersen, 27 stemmer
 

mteinum

Æresmedlem
Ble medlem
29.05.2007
Innlegg
10.123
Antall liker
3.904
Sted
Øya
Torget vurderinger
1
Morsomt blogginnlegg som dukket opp 10/08/08:

Facebook og konkurranser – ja, du bryter sannsynligvis retningslinjene

“Judging” av konkurransen kan ikke foregå på Facebook annet enn i tredjeparts-applikasjonen – altså kan du ikke for eksempel legge ut alle bidragene i et fotoalbum og la folk stemme ved å klikke liker/kommentere.

http://beatesorum.wordpress.com/201...r-ja-du-bryter-sannsynligvis-retningslinjene/

Her har fvn.no tråkket fælt i salaten :-X
 

Sluket

Sivilaudiofil og Master Baiter
Ble medlem
11.08.2006
Innlegg
55.590
Antall liker
103.090
Torget vurderinger
23
Godt at HFS kan brukes til noe nyttig!!
 

ePi

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2003
Innlegg
1.480
Antall liker
1.003
Eventen er dessverre avlyst. Flyet har fått motortrøbbel i Danmark og venter på deler fra Italia. Alle med italiensk bil vet hva det betyr; utsatt til våren ;D

Men som han sier selv; "det er sånn som kan skje. Nå kan jeg jo glede meg noen måneder til."

http://www.fvn.no/lokalt/article798953.ece
 

oddgeir

Hi-Fi freak
Ble medlem
24.10.2005
Innlegg
7.604
Antall liker
9
Hvis han plutselig ikke har lyst lenger, kjenner jeg en som har veeeeeldig lyst. ;)
 

Spiralis

Æresmedlem
Ble medlem
13.03.2005
Innlegg
19.546
Antall liker
7.870
Torget vurderinger
0
oddgeir skrev:
Hvis han plutselig ikke har lyst lenger, kjenner jeg en som har veeeeeldig lyst. ;)

Det var da usedvalig hyggelig av deg å tenke på meg Oddgeir !! ;D ;D ;D ;D
 
Topp Bunn