Takker."Den daglige" betyr at en MÅ ut,så ofte det lar seg gjøre.En av de fineste trådene på HFS dette...
Ekkjeskaret,jaEikjaskaret øverst der?
Har sett mye høyere kanter der ja på denne tiden. Fra Sauda og over antar jeg. Hadde et lite krypinn i enden av vannet til høyre på bilde i 10 år på slutten av 80/inn på 90 tallet. Har vært litt oppi de fjellene der.Ekkjeskaret,jaEikjaskaret øverst der?
Belønningen var utsikten - Prisen var en klunk vann, og et dropsBelønningen...? var en pris du satte pris på .
Det var bra.Sluttet selv med røyken i 94,stå på.Belønningen var utsikten - Prisen var en klunk vann, og et dropsBelønningen...? var en pris du satte pris på .
I morgen skal jeg på en høyere FosenTopp!!
Skånevik er verkeleg ei flott perle,har vert der på bluesen 7-8 ganger.
Ett år stod både Peter Green og Johnny Winter på scena samtidig,du var kanskje der?
Trist med så masse dritings folk,når gode gamle (og slitne) artister er på scena.
Knallflotte turer du viser her,kjekt å gå tur når ein slepper å gå i kø
Mvh.
Idag, var det slik at insektene holdt seg borte. Terrenget er slik at det starter i fjæra - og går rett opp. Etter 250 moh flater det ut til et myr landskap.. Vi koser oss veldig, men fruen er den som tar mest bilder. Vi, går en tur hver eneste dag, og HFS må se seg slått av UT.NO for tidenDet var bra.Sluttet selv med røyken i 94,stå på.Belønningen var utsikten - Prisen var en klunk vann, og et dropsBelønningen...? var en pris du satte pris på .
I morgen skal jeg på en høyere FosenTopp!!
Er det vindfullt i dette området du går i?
Skånevik er verkeleg ei flott perle,har vert der på bluesen 7-8 ganger.
Ett år stod både Peter Green og Johnny Winter på scena samtidig,du var kanskje der?
Trist med så masse dritings folk,når gode gamle (og slitne) artister er på scena.
Knallflotte turer du viser her,kjekt å gå tur når ein slepper å gå i kø
Mvh.
Har aldri vert på konsertene i teltet på idrettsbanen.
Fruen er sjåfør for sine to brødre og meg på lørdagen.
Dagen går med til besøk,treffe kjente,og ja,drikking
De har hatt sommrene i barndom og ungdomstiden
sin der.Bestefaren var lærer i bygda.
I fjor hadde vi den årlige ferien under bluesen.
Det frister ikke til gjenntakelse.
Turer skal være rekresjon,ikke køgåing i
turistforeningens oppmerkede løyper.
Både fruen og meg missliker turlag
og oppmerkede løyper med stor trafikk,
Her kan vi velge og vrake i terreng som er tomt for folk.
Kunne du anbefale noen gode ( stødige ) sko Ymir? Jeg går mye i MYR - så de må være mest mulig vannavstøtende, og like lette som stive
Går nå i noen gode ECCO støvler, men de er for løse/myke. Ser i reklamene at prisene varierer fra 799 til 3999,- Men, i motsetning til haifai så mener jeg at SKO på den daglige tur er det viktigste verktøyet for en vellykket tur..
Setter pris på anbefalinger! Idag gikk vi 4,7 km langs en fin tursti med helleristninger, i nabobygda, men det ble ikke tatt noen bilder. I morgen derimot skal vi på langtur! Skal ta noen KULE bilder på den turen, bare tåka holder seg borte.