GisleB's Hifi

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• GisleB

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    16.08.2007
    Antall liker
    79
    Da følte jeg det var på tide og opprette en tråd anngående min hifi. Først litt om meg selv.

Er en 25 år gammel Karmøybu. Har vert interesert i hifi siden jeg gikk på barneskolen da jeg alltid har hørt på mye musikk . Hele greia begynte med noen B&W min storebror hadde når jeg gikk i barneskolen, disse var tilsvarende dagens B&W 684, bare mye eldre modell selvfølgelig.

Senere har jeg jo vokst opp å fått råd til mine egne anlegg.

Her er tidligere utstyr i kronologisk rekkefølge :

B&W 683 + H/K 3480 og H/K cd spiller

Klipsch RF 5 + Rotel 1057, kjøpte senere Electrocompaniet AW 70 og matchet med disse. Har også hatt en Ming da rørforsterker på disse.

Klipsch RF 83 + Primare pre 30, Mcintosh MC 275, Electrocompaniet pc1 cd spiller, Stello DA 100 Signature DAC.

Her en liste over komponentene jeg har idag :

Anlegg 1 : Mitt hovudanlegg som jeg meget meget fornøyd med.

Tannoy Prestige Glenair 15
    Mcintosh MC 275
    Primare pre 30
    Electrocompaniet PC-1
    Stello DA 100 signature DAC
    Pro-ject RPM-1
    Asus mediacenter

Anlegg 2 : ( disse høytallerene er kjøpt inn for å brukes i stua når jeg får meg hus, pene og se til og spiller helt greit ;)

System Audio 1750
    H/K 3480 stereo receiver
    Electrocompaniet AW 70 power amp.

Som dere ser har jeg gått i fra B&W til Klipsch til Tannoy på høytallersiden. Anngående mitt nåværende anlegg kunne jeg ikke vært mer fornøyd. Føler jeg endelig har funnet de perfekte høytallerene etter min smak. Den ekstreme dybden og feite lyden i disse falt jeg pladask for med en gang. Du merker med en gang at disse mener alvor når du skrur på volumet . 2 15" ere som bare vil fylle hele stua med godlyd :) .

Bilder :

Vedlegg

Valentino

J. Brünnhilde
    Ble medlem
    23.04.2008
    Antall liker
    25.202
    Sted
    Ottestad
    Torget vurderinger
    1
    Tøft!
    Jeg ville jo hatt MC275en på utstilling jeg da. Den er bare så kul.
    Har du lurt grammofonen inn i et av sideskapene på TV-møbelet?

GisleB

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    16.08.2007
    Antall liker
    79
    Grunnen til at MC'en er i tv bordet var ganske enkelt pga lengden på høytallerkablene. Synes også den er veldig pen ;) . Platespilleren står nå der EC cd spilleren står. Har satt cd spiller over forforsterker. Ikke helt optimalt, men så var det det med plass da.

JanR

Rubinmedlem
    Ble medlem
    26.01.2006
    Antall liker
    1.530
    Sted
    Sarpsborg
    På tide du kom med en bildetråd :)

Imponerende flott de høytalerne, møbler med god lyd.
    Ikke uenig med Val, 275'n bør/må stå på utstilling :)

/jan

TAF

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    02.06.2006
    Antall liker
    433
    Torget vurderinger
    14
    Heisann.
    Detta var flotte greier.Spennende kombo med Mac og Tannoy.
    Føler du at du har nok krefter med Mac,en?

TAF

ottone

Æresmedlem
    Ble medlem
    08.04.2008
    Antall liker
    11.459
    Sted
    Stavanger
    Torget vurderinger
    3
    GisleB skrev:
    ............ Den store styrken vil jeg si er akustisk musikk, gjerne live. ........
    Da har du godt anlegg, det er nettopp dette som er kriteriet for meg. Flott system, her skulle jeg gjerne spilt musikk. Glenair 15 er mektig og nydelig, en klassiker.

Brasse

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.05.2008
    Antall liker
    9
    Ser veldig fint ut dette Gisle. Har høyrt både Mac'en og Tannoyene (kvar for seg) - Godsaker 8)

GisleB

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    16.08.2007
    Antall liker
    79
    T A F skrev:
    Heisann.
    Detta var flotte greier.Spennende kombo med Mac og Tannoy.
    Føler du at du har nok krefter med Mac,en?

TAF
    Når jeg kjøpte høytallere var det en av kriteriene at jeg kunne bruke MC 275 på de. Da jeg elsker lyden i denne forsterkeren. Jeg vil si den spiller med en enorm kontroll, da bassområdet er veldig fast og noe av det mest imponerende jeg har hørt på 1 par høytallere. Stålkontroll ;) . Sånn i teorien kan jeg spille 113 db med 75W på disse, og det er iallefall nok for meg ;) .

GisleB

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    16.08.2007
    Antall liker
    79
    da har jeg oppdatert med flere bilder og mer tekst :)

Musikkmannen

Musikk i fokus
    Ble medlem
    11.11.2006
    Antall liker
    20.041
    Sted
    I kjelleren
    Torget vurderinger
    2
    Meget flott GisleB! Tipper det er flott å nyte musikk med det anlegget ja.

tore_v1

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    19.09.2007
    Antall liker
    102
    Torget vurderinger
    2
    Jeg hørte Mac og noen DIY-varianter av Tannoy før helgen, og det låt virkelig bra. Jeg tok med meg kilden hjem, men måtte nok la resten stå ja...

Elektron

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.07.2007
    Antall liker
    120
    Sted
    Bergen
    Gratulerer med flott oppsett GisleB. (Forøvrig enig med de andre. Den forsterkeren fortjener en plass fremme i lyset. ;D)

Elektron

thomand

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    07.03.2006
    Antall liker
    1.149
    Torget vurderinger
    7
    Dette var stilig. I like

HCS

En vanlig fyr fra bygda..
    Ble medlem
    22.02.2007
    Antall liker
    32.467
    Sted
    Nesten Gjøvik..
    Torget vurderinger
    28
    Fin tråd, vakre komponenter...Nå er det bare å ønske seg en 275 til av nissen :)

GisleB

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    16.08.2007
    Antall liker
    79
    Takker for hyggelige komentarer. Har vært 2 uker på de greske øyer på ferie så har ikke vert aktiv i det siste. Men nå er jeg back home :) .

pahf

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    28.12.2005
    Antall liker
    1.936
    Sted
    huttuheita
    Torget vurderinger
    8
    Meget pent oppsett dette, vil tro at Mcintosh tilfører Tannoyene endel spenst?

GisleB

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    16.08.2007
    Antall liker
    79
    pahf skrev:
    Meget pent oppsett dette, vil tro at Mcintosh tilfører Tannoyene endel spenst?
    Ja de har en veldig "spenstig" spillestil. Ikke noe kjedelig lyd her i gården nei :) . Kan sikkert bli for spenstig for den sofistikerte lytter som vil ha helt nøytral / flat lyd, men når jeg setter på musikk som f.eks Nils Lofgren - Keith don't go, fra Acoustic live plata låter det bare helt fantastisk på dette oppsettet. Danner liksom ett bilde i hodet av hvordan han slår på strengene og guitaren under spillingen. Virkelighetsnært er vel ordet.

klingon

Medlem
    Ble medlem
    06.06.2007
    Antall liker
    1
    Sted
    Oslo
    Lekkert oppsett. 8)

Veldig Nyskjerrig på Tannoy. Hørte så vidt på den nye "Definition" serien her om dagen. Vanvittig bra lyd, med en dynamikk og holografi som bare må oppleves. Kan tenke meg det rocker i stuen din ja. :)

Har selv en MC 275 og den kommer jeg til å ha lenge. Ser at du har orginale rør i din?

Denne forsterkeren bor det utrolig mye mer i enn mange aner, og jeg kan love deg at Nils kommer til å lukte "nybadet" også om du bytter rør ;)
    Mange som faktisk kjøper og igjen selger denne uten noen gang å ha forsøkt ett rør bytte. Bare ett tips..

Deler gjerne mine erfaringer om du ønsker det.

GisleB

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    16.08.2007
    Antall liker
    79
    klingon skrev:
    Lekkert oppsett. 8)

Veldig Nyskjerrig på Tannoy. Hørte så vidt på den nye "Definition" serien her om dagen. Vanvittig bra lyd, med en dynamikk og holografi som bare må oppleves. Kan tenke meg det rocker i stuen din ja. :)

Har selv en MC 275 og den kommer jeg til å ha lenge. Ser at du har orginale rør i din?

Denne forsterkeren bor det utrolig mye mer i enn mange aner, og jeg kan love deg at Nils kommer til å lukte "nybadet" også om du bytter rør ;)
    Mange som faktisk kjøper og igjen selger denne uten noen gang å ha forsøkt ett rør bytte. Bare ett tips..

Deler gjerne mine erfaringer om du ønsker det.
    Hei,

Ja har originalrør og de har ca spillt 3000 timer så jeg
    lurer i å bytte rør. Dette har jeg da ingen erfaringer med, og siden jeg liker lyden av den nå hadde jeg tenkt å kjøpe en originalpakke igjen å bytte alle. Men har ikke bestemt meg for noe enda.

Vil gjerne høre dine erfaringer anngående rør til denne. Da jeg er ganske så blank her :)

klingon

Medlem
    Ble medlem
    06.06.2007
    Antall liker
    1
    Sted
    Oslo
    Hei igjen.

På smårøra er Golden Dragon veldig bra. Disse vil først og fremst gi ett større rom med bedre holografi og flere detaljer. Evnt. Mullard Særlig NOS rør (de som er virkelig bra koster en del)

På effekt siden er Electro Harmonix KT-88 ett bra og nøytralt utgangspunkt. Disse er mye mer detaljerte og dynamiske enn orginal rørene du i dag besitter. De vil gi mer av alt, særlig oppover i frekvens. Du taper heller ikke noe nedover, tverimot. Den noe "feite" mellombassen som 275 er kjent for tørkes betraktelig opp og dynamikk omfanget øker.

Om du ønsker enda mere snert, hurtigere transienter og mere driv i lyden bør du vurdere 6550 rør i stedet for KT-88. Rør av denne typen vil gi deg 2-3 prosent mindre effekt enn KT-88 rør men det er ikke merkbart på Mc 275. I så fall anbefaler jeg Svetlana eller vinged "C". Som er nokså lik EH KT-88, men med en anelse mere varme og en mere moderat topp og bunn. Bedre mellomtone, strammer skinn på skarp trommen men, litt mindre radius på stortromma :)

Spiller selv på NOS mullard og Svetlana 6550 om dagen, men har planer om nye høytaler og da er det vel på'n igjen :)

GisleB

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    16.08.2007
    Antall liker
    79
    klingon skrev:
    Hei igjen.

På smårøra er Golden Dragon veldig bra. Disse vil først og fremst gi ett større rom med bedre holografi og flere detaljer. Evnt. Mullard Særlig NOS rør (de som er virkelig bra koster en del)

På effekt siden er Electro Harmonix KT-88 ett bra og nøytralt utgangspunkt. Disse er mye mer detaljerte og dynamiske enn orginal rørene du i dag besitter. De vil gi mer av alt, særlig oppover i frekvens. Du taper heller ikke noe nedover, tverimot. Den noe "feite" mellombassen som 275 er kjent for tørkes betraktelig opp og dynamikk omfanget øker.

Om du ønsker enda mere snert, hurtigere transienter og mere driv i lyden bør du vurdere 6550 rør i stedet for KT-88. Rør av denne typen vil gi deg 2-3 prosent mindre effekt enn KT-88 rør men det er ikke merkbart på Mc 275. I så fall anbefaler jeg Svetlana eller vinged "C". Som er nokså lik EH KT-88, men med en anelse mere varme og en mere moderat topp og bunn. Bedre mellomtone, strammer skinn på skarp trommen men, litt mindre radius på stortromma :)

Spiller selv på NOS mullard og Svetlana 6550 om dagen, men har planer om nye høytaler og da er det vel på'n igjen :)
    Takker for tips. Da har jeg iallefall noen utgangspunkter når jeg skal handle meg rør. Kan godt være jeg går for GD smårøra og EH effektrør i første omgang :)

GisleB

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    16.08.2007
    Antall liker
    79
    Bare rør. :)

Da var jeg kommet hjem fra Horten messen, og har handlet meg rør ;). Snakket med Motron og sitter nå med 3 stk Phillips miniwatt 12AX7 mil og 4 stk Phillips miniwatt 12At7 signalrør. Tror disse var fra 1940 tallet. På effektrørene kjøpte jeg Svetlana Winged C.

Nå har dette bare fått spillt 4-5 timer , men merket med en gang en mye bedre diskant og strammere bass. Sistnevnte kan kanskje også være fordi effektrøra jeg hadde var godt brukt. Detter var for meg en veldig god oppgradering, da jeg følte diskanten var litt tilbakelent, men nå kom den skikkelig frem gitt :).

Skal bli spennende å se om det forbedrer seg enda mere etter noen timer. Er det 100 timer som er anbefalt innbrenningstid ?

Elektron

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    14.07.2007
    Antall liker
    120
    Sted
    Bergen
    Gratulerer med flotte rør. Det er alltid kjekt med rørbytte som gir et løft i lyden. Da glemmer man fort at det kostet litt :)

Elektron

GisleB

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    16.08.2007
    Antall liker
    79
    Nå har jeg skiftet en del på elektronikken. Jeg hadde tenkt meg å kjøre fullt rør oppsett i elektronikken men det ble det altså ikke.

Oppsett nå :

cd / dac - Bladelius Advantage S1 ( Kjøpte denne og brukte den rett i effekt, ble så fornøyd med lyden at jeg anskaffet meg en dedikert pre i samme serie. nemlig :
    Pre : Bladelius Advantage S2.
    Effekt : Fortsatt min gode mc 275R :) .
    Høytallere : Tannoy Prestige Glenair 15.

Kabler :

Kimber Kable Tonik signalkabler
    Kimber Kable PR 8 høytallerkabler

Hvordan det låter nå? Vel. Bladelius tilførte dynamikk, mye dynamikk. Bassen ble veldig stram og detaljert, noe jeg ikke trodde var mulig i den grad på disse høytallerene. Det hele låter også mer oppløst, mer engasjerende og høre på.

Føler jeg har fått dynamikken som trengs for å høre på rask musikk, som Tool og slikt, men den fyldige rør lyden er fortsatt dominerende når jeg hører på annen musikk med fokus på vokaler og klanger. Veldig fornøyd med oppsettet nå. Her er nye bilder :

Vedlegg

shaunv

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    17.01.2006
    Antall liker
    67
    Sted
    Drøbak
    Torget vurderinger
    19
    Tannoy er helt klart noe jeg kunne tenkt meg å eie en gang! De er så flotte. 8)

GisleB

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    16.08.2007
    Antall liker
    79
    Takker for hyggelige kommentarer,

Ja det er noen flotte høytallere, og in the flesh er de enda penere å se på, skikkelig fint møbel :) . En bonus er jo at de spiller flott med en veldig stor autoritet :)

SirHifi

Hi-Fi interessert
    Ble medlem
    11.02.2008
    Antall liker
    2
    Torget vurderinger
    1
    Et flott oppsett der Gisle! Lekker den S2`en ;) Hyggelig å se at den har fått et meget anstendig hjem :)

kjoenik

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    29.09.2005
    Antall liker
    2.778
    Torget vurderinger
    4
    Flott oppsett ja. Har hørt Glenair 15 på demo i Stavanger (med Audiovalve) og det låt absolutt engasjerende og morro!

GisleB

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    16.08.2007
    Antall liker
    79
    Ja Sirhifi den passet fint inn den S2'en ;).

Litt info om hva som er på gang nå. "Tuberolling" :) . Er typisk det, når man får nye komponenter i kjeden så må det andre rør til for å få den perfekte "klangen" . Synes for øyeblikket nå de Phillips miniwatt NOS'ene mine kanskje er litt for pågående i øvre mellomtone . Veldig oppløst og alt det der men tenker å prøve å temme de litt.

Har for øyeblikket miniwatt i 3x 12ax7 og i de 4x12at7. Har bestillt meg Mullard NOS nå for 12ax7 plassene for og se hva de kan tilføre. Skal jo være en mørkere klang i de og det holder kanskje med å skifte bare de, da det ikke er så mye som skal til. ( Har lest på diverse fora om at det er AX7 plassene som forandrer lyden mest på mc 275 ).

Har også bestillt noen billige Sovtek 12ax7 LPS, bare for å prøve hvordan de låter i forhold til disse dyre NOS greiene :).

Kommer tilbake med mer info når de er prøvd ut.

GisleB

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    16.08.2007
    Antall liker
    79
    Oppdatering ! Ting skjer .

Ja her har det ikke skjedd mye siden Februar i år, og det er jo en bra ting :). Har vert ganske så fornøyd med oppsettet men det har vaert noen småting jeg ikke har vert helt i mål med. Så her er storyen :

Jeg har prøvt ut en del rør med oppsettet mitt uten å egentlig klare å bli kvitt den litt "masete" diskanten på dårlige inspillinger ( men også på kraftige kvinnestemmer som når høyt som er bra inspillt ) . Dette er nok litt sånn "shit in, shit out", men problemet er at jeg liker en del musikk som ikke har inspilling ( desverre ) som førsteprioritet.

Så etter en del lesing gikk jeg til anskaffelse av Abrahamsen v6.0 dac da denne har rykte på seg å vaere litt mer laidback i de høye tonene. Dette viste seg å vaere riktig og spesielt sangene med gode inspillinger ( ala Kari B. ) ble mye mer avslappendes å høre på. Kanskje ørlite mindre oppløst i diskanten (?) , men det kan også bare vaere den varme gjengivelsen. Ikke mye forsjell dog.

Men nå syntes jeg derimot at forforsterkeren ( Bladelius advantage s2 ) ikke passet helt inn lydmessig ( lite rørlyd pga denne ) og utseende messigt med resten av systemet. Så jeg bestemte meg for å gå på jakt etter en high-end preamp som skulle matche systemet perfekt og endelig få meg i mål :) .

Leste litt rundt på forskjellige preamper og pekte meg ut 3 kandidater :

Audio valve eklipse mk2 / EC 4.8 / MC 220.

Desverre er ingen av disse rimelige og jeg tror ikke jeg hadde blitt fornøyd med noe billigere ( ala abrahamsen v3.0, EC 4.7 ). Så jeg måtte evnt vente med å handle her og smøre meg inn med tolmodighet. ( Har desverre lite av det når det gjelder hifi )

Så slo det meg. Kanskje jeg skulle gå for en integrert forsterker så slipper jeg hele forforsterker/effekt problemstillingen. + Jeg kan selge både mc 275 + Bladelius Advantage S2 for å finansiere det.

Jeg har nemlig alltid hatt lyst til å prøve noe Audio Note greier, og jeg har nå kjøpt meg en Audio Note OTO phono SE på brukten. Denne kjenner sikkert mange til, og vet det er en klasse A singel ended rør amp med et ok RIAA trinn. Denne er i skrivende stund på vei med posten og jeg bare venter i spenning til å prøve denne ut :) . Jeg er veldig usikker på om denne er kraftig nok ( 10W ), men nå er høytallerene mine relativt lettdrevne og dette kan bli en supermatch om jeg er litt heldig . Har lest litt forsjellige tester av høytallerene mine at de har blitt testet med godt resultat på denne ampen og med andre lav effekt amper. Specen på Glenair er 95db 1W / 8ohm, og jeg burde i teorien kunne spille opp i mot 105 db som i grunn er nok for meg.
    Jeg venter uansett med å selge min mc 275 til Audio Noten er prøvt ut skikkelig, så får vi se hva konklusjonen blir .

Ble mye tekst her, men følte jeg måtte få tankene ned på papi... eh, forumet.

Gøy er det iallefall =)

GisleB

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    16.08.2007
    Antall liker
    79
    Da har jeg byttet litt ut her igjen i anlegget mitt :).

Det hele begynte med at jeg skulle ha ny forforsterker i systemet, men endte i komplett utskiftning av elektronikken. Lyden er totalt forandret og er veldig mye mer oppløst med det nye oppsettet. Er kjempefornøyd.

Dacen har jeg skiftet ut til Abrahamsen V6.0, ikke mye forskjell her med bladeliusen, bare litt mildere i diskantområdet. Advantage S1 er nå i mitt anlegg nr 2 og er dac/cd og pre til EC 70 som driver SA 1750. Kjempematch det og.

MC 275, Bladelius S2 pre og RIAA er skiftet ut med en integrert sak, nemlig Audio Note OTO phono SE.
    Hvilken fantastisk forsterker dette er :) .
    10W klasse A rør integrert med EL 84 rør + et godt RIAA trinn.

Nå er lyden bredere/djupere/høyere(mer diskant) og mye mer oppløst enn med det forige oppsettet. Kort sagt : Audio noten åpnet opp høytallerene til et nivå jeg ikke trodde var mulig med Glenair.
    Ikke like mye mellomtone som før, men jeg foretrekker lyden slik den er nå. A/B testet mye før jeg solgte de andre komponentene.

Audio noten spiller nydelig med Autoritet fra lavt volum til høyt, selvsagt sliter den om jeg skal spille ekstremt høyt, noe jeg ikke gjør lenger alikevel :) . I teorien skal den klare å drive Glenairene opp i ca 105db 1m uten room gain, og det virker det som den gjør og :).
    En annen ting som denne forsterkeren gjør er at den får frem alle detaljene på lavt volum. Noe jeg ikke fikk før, måtte opp på volum for å få frem detaljene. Har mye mer "Headroom" nå med andre ord.

Utstyr :

DAC : Arahamsen v6.0
    Integrert/RIAA : Audio Note OTO phono SE
    Platespiller : Pro-ject RPM1
    drivverk : H/K 970
    PC : Asus mediacenter ( spiller mye flac )
    Playstation 3
    Kabler : Kimber kable.
    Høytallere : Tannoy Prestige Glenair 15

Tidligere Utstyr :

Bladelius Advantage S1 ( er i anlegg nr 2 idag )
    Bladelius Advantage S2
    Mcintosh MC 275-R
    B&W 683
    Klipsch RF-5
    Klipsch RF-83
    System Audio 1750 ( er i anlegg nr 2 idag )
    Electrocompaniet AW 70 ( er i anlegg nr 2 idag )
    Rotel RSX 1057
    Ming da 84 A
    Primare pre 30
    Stello DA 100 signature
    Electrocompaniet EC pc1

Vedlegg

Brasse

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.05.2008
    Antall liker
    9
    Ser litt trist ut den snurra di, der den står på laveste hylle. Kva å bytte plass med Abrahamsen?

GisleB

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    16.08.2007
    Antall liker
    79
    Brasse skrev:
    Ser litt trist ut den snurra di, der den står på laveste hylle. Kva å bytte plass med Abrahamsen?
    Hehe ja den er litt trist :) . Jeg må aerlig talt inrømme at den ikke er noe serlig i bruk, og det er grunnen til at den står der. Har planer om å oppgradere den, spesielt pickup. Da flyttes den nok opp igjen. For øyebliket går det bare i cd og flac.

Kjedelig å bøye seg ned for å operere dac :).

Brasse

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    26.05.2008
    Antall liker
    9
    Ah, eg trudde Abrahamsen hadde fjernkontroll. :D

GisleB

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    16.08.2007
    Antall liker
    79
    Brasse skrev:
    Ah, eg trudde Abrahamsen hadde fjernkontroll. :D
    Nei men Audio noten har fått innebygd volumkontroll så den kan jo evnt flyttes ned og abrahamsen i midtposisjon da.

Men må vente til snurreren blir mer brukt :) . Digital lyd er overlegen for øyeblikket, men har jo bare den medfølgende pickup og slikt da.

GisleB

Hi-Fi entusiast
    Ble medlem
    16.08.2007
    Antall liker
    79
    Store forandringer på hifi fronten :)

Da har jeg bestillt meg Audio Note AN-J/Spe høytallere i walnut finnish . Går over til fullt audio note oppsett av forskjellige grunner. ( Husbygging og anlegget skal stå i en stue på 18kvm ) . Så oppsettet blir da :

Audio note OTO phono SE
    Audio note 3.1x Dac
    Audio note AN-J/Spe

Det går nok ett par måneder før Høytallerene er klare da de bygges fra scratch.

Tannoy Glenair 15 skal altså selges snart med tungt hjerte. Still dere i kø
    (venter litt med salg da jeg har 3 uker igjen av offshore tur).

Blir spennende dette. :)

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn