Da følte jeg det var på tide og opprette en tråd anngående min hifi. Først litt om meg selv.
Er en 25 år gammel Karmøybu. Har vert interesert i hifi siden jeg gikk på barneskolen da jeg alltid har hørt på mye musikk . Hele greia begynte med noen B&W min storebror hadde når jeg gikk i barneskolen, disse var tilsvarende dagens B&W 684, bare mye eldre modell selvfølgelig.
Senere har jeg jo vokst opp å fått råd til mine egne anlegg.
Her er tidligere utstyr i kronologisk rekkefølge :
B&W 683 + H/K 3480 og H/K cd spiller
Klipsch RF 5 + Rotel 1057, kjøpte senere Electrocompaniet AW 70 og matchet med disse. Har også hatt en Ming da rørforsterker på disse.
Klipsch RF 83 + Primare pre 30, Mcintosh MC 275, Electrocompaniet pc1 cd spiller, Stello DA 100 Signature DAC.
Her en liste over komponentene jeg har idag :
Anlegg 1 : Mitt hovudanlegg som jeg meget meget fornøyd med.
Tannoy Prestige Glenair 15
Mcintosh MC 275
Primare pre 30
Electrocompaniet PC-1
Stello DA 100 signature DAC
Pro-ject RPM-1
Asus mediacenter
Anlegg 2 : ( disse høytallerene er kjøpt inn for å brukes i stua når jeg får meg hus, pene og se til og spiller helt greit
System Audio 1750
H/K 3480 stereo receiver
Electrocompaniet AW 70 power amp.
Som dere ser har jeg gått i fra B&W til Klipsch til Tannoy på høytallersiden. Anngående mitt nåværende anlegg kunne jeg ikke vært mer fornøyd. Føler jeg endelig har funnet de perfekte høytallerene etter min smak. Den ekstreme dybden og feite lyden i disse falt jeg pladask for med en gang. Du merker med en gang at disse mener alvor når du skrur på volumet . 2 15" ere som bare vil fylle hele stua med godlyd .
Bilder :
Er en 25 år gammel Karmøybu. Har vert interesert i hifi siden jeg gikk på barneskolen da jeg alltid har hørt på mye musikk . Hele greia begynte med noen B&W min storebror hadde når jeg gikk i barneskolen, disse var tilsvarende dagens B&W 684, bare mye eldre modell selvfølgelig.
Senere har jeg jo vokst opp å fått råd til mine egne anlegg.
Her er tidligere utstyr i kronologisk rekkefølge :
B&W 683 + H/K 3480 og H/K cd spiller
Klipsch RF 5 + Rotel 1057, kjøpte senere Electrocompaniet AW 70 og matchet med disse. Har også hatt en Ming da rørforsterker på disse.
Klipsch RF 83 + Primare pre 30, Mcintosh MC 275, Electrocompaniet pc1 cd spiller, Stello DA 100 Signature DAC.
Her en liste over komponentene jeg har idag :
Anlegg 1 : Mitt hovudanlegg som jeg meget meget fornøyd med.
Tannoy Prestige Glenair 15
Mcintosh MC 275
Primare pre 30
Electrocompaniet PC-1
Stello DA 100 signature DAC
Pro-ject RPM-1
Asus mediacenter
Anlegg 2 : ( disse høytallerene er kjøpt inn for å brukes i stua når jeg får meg hus, pene og se til og spiller helt greit
System Audio 1750
H/K 3480 stereo receiver
Electrocompaniet AW 70 power amp.
Som dere ser har jeg gått i fra B&W til Klipsch til Tannoy på høytallersiden. Anngående mitt nåværende anlegg kunne jeg ikke vært mer fornøyd. Føler jeg endelig har funnet de perfekte høytallerene etter min smak. Den ekstreme dybden og feite lyden i disse falt jeg pladask for med en gang. Du merker med en gang at disse mener alvor når du skrur på volumet . 2 15" ere som bare vil fylle hele stua med godlyd .
Bilder :
Vedlegg
-
216.6 KB Visninger: 208
-
192 KB Visninger: 214
-
225.1 KB Visninger: 192
-
89.3 KB Visninger: 185
-
198 KB Visninger: 201