Ta tok Sundkoien og jeg toget fra Kongsvinger og direkte til Asker på lørdag

Beste og enkleste måten mellom disse to destinasjoner!
Kom til messen litt etter åpning og der var det jo masse kjentfolk å løpe rett på….aller først godeste og vår fine venn fra Bergen….selveste Karmana møtte oss med sitt lune smil

Etter hvert ble det MANGE hyggelige møter gjennom dagen, de fleste kjente men også noen nye i live-skikkelser
Begynte nede og der var jo forventningen store til et kostbart oppsett med Marten og Esoteric (svimlende 8-9mill!!!)
Satt opp i et stort rom (150m2) men dessverre ble dette en sørgelig nedtur

🥹 Nok om det!
Tok itte bilde en gang
Vi startet etter dette på toppen og jobbet oss nedover.
Generelt ble det i år alt for mange skuffelser, mye på det jevne og til og med kjedelig i flere rom🥹
Men noen steder ble det lyspunkter og engasjement og fot oppstod.
Det som huskes best er nok Focal sine nye kreasjoner tross lite rom

Vis vedlegget 1108032
Videre var det vel to andre som også engasjerte til en viss grad, når man blir sittende litt lenger for å høre på forhåpentligvis bedre musikk enn hva som ofte ble spilt litt for mye(pling&plong) så sier det noe om at oppmerksomheten tross alt ble litt trigget

Disse to her tenker jeg på da
Vis vedlegget 1108034
Vis vedlegget 1108035
Ellers var det noen andre som også gjorde at man tok seg noe mere tid, men ikke i evigheter
Vis vedlegget 1108037
Vis vedlegget 1108038
Vis vedlegget 1108039
Etter dette ble det en koselig time med etter hvert «storsamling» med litt mat rundt et gradvis større bord nede i restauranten

Masse latter, både ventede og uventede kommentarer etc fløy litt lett i lufta rundt dette bordet

Til slutt ble det mindre folk og jeg tok meg en ny tur på egen hånd for å lete etter «ledige» sweetspot der første inntrykket hadde blitt litt falmet grunnet dårlig plass og stinn brakke

Som alltid trigger Børresen/Aavik meg og nå fikk jeg det hele nesten for meg selv

Å jo da, men musikk som fenger og volum man ønsker ble det MYE bedre

Sjelden dette ikke fenger meg
Vis vedlegget 1108044
De relativt kostbare C3 fikk meg på kroken igjen

(Stod et par X3 ved døra der som frister vanvittig

)
Grei tur hjem og takker alle kjære og kjente og Sundkoien for hyggelige timer i hifi-lydens ånd

Edit: Fikk åsså tittet/hørt litt på nye HiFi Rose RS151, den skremte mæ itte akkurat
Vis vedlegget 1108049
gismo