Hvordan funker nye "karusellen" blues?
Ikke helt autentisk bilde. Utifra hva jeg så i en sofa for noen sider siden pleier Hedmarkinger å lukke øynene i slike sakrale stunder.
Jobber med saken...Hvordan funker nye "karusellen" blues?
Det er vel ikke bilde over som er betegnende for deg i lyttepositur håper jeg
Den så i alle fall voldsomt lekker ut og håper den spiller i samme klasse!
gismo
Ja du sier noe cyber, vi lukker øynene når vi nyter (hele hedmarksgjengen), men i denne stund som er avbildet her er undertegnede i nervøs konsentrasjonIkke helt autentisk bilde. Utifra hva jeg så i en sofa for noen sider siden pleier Hedmarkinger å lukke øynene i slike sakrale stunder.
Jo god helg lars_erikGod helg, gismo
Når ankommer de nye høyttalerne?![]()
10 sider med ren skjær tortur dette RoDaGismo, gamle venn, pass på blodtrykket når du klikker på denne linken!
Momenti del Memento. - Euphonia Audioforum
R
Oscar Wilde:10 sider med ren skjær tortur dette RoDaGismo, gamle venn, pass på blodtrykket når du klikker på denne linken!
R
Takk
gismo
Har du byttet ht-kablene til Soundstring også nå M? Hva med WW kablene daJeg gav fullstendig etter i går kveld, og belastet hifi-kontoen.
Det var imidlertid noe så uskyldig som et sett Soundstring jumpere
Så nå kan du får høre oppsettet med 100% Soundstring ut til hvert element, Gismo
M
Er det virkelig så enkelt Ulf-BOscar Wilde:10 sider med ren skjær tortur dette RoDaGismo, gamle venn, pass på blodtrykket når du klikker på denne linken!
R
Takk
gismo
Jeg kan motstå alt, unntatt fristelser.
og
Den eneste måten å bli kvitt en fristelse på, er å gi etter for den.
Da vet du hva du har å gjøre.
Hadde ikke hjerte til å selge Soundstring, så det ble kjøp av jumpere i stedetHar du byttet ht-kablene til Soundstring også nå M? Hva med WW kablene daJeg gav fullstendig etter i går kveld, og belastet hifi-kontoen.
Så nå kan du får høre oppsettet med 100% Soundstring ut til hvert element, Gismo
M
gismo
Jeg tok en blodtrykktablet og sendte PM til selger i kveld RoDa, så får jeg og (alle som har vist intGismo, gamle venn, pass på blodtrykket når du klikker på denne linken!
R
Helt enig, bare se på RoDa, ikke sikkert vi har rett, tross altHadde ikke hjerte til å selge Soundstring, så det ble kjøp av jumpere i stedetHar du byttet ht-kablene til Soundstring også nå M? Hva med WW kablene daJeg gav fullstendig etter i går kveld, og belastet hifi-kontoen.
M
gismo
Bare spennende å høre hva som låter best..
M
Så det ER fornuftige menn der ute E.I.A:Neste uke kommer mitt første sett Whistler kabler, så da melder jeg meg inn i den eksklusive klubben igjen 8)
Ja ja, da er det bare å ta en Budweiser til og vente på selger
gismo
Ble helt klein av den tråden Roda linket til. Utrolig pene er de.Ja ja, da er det bare å ta en Budweiser til og vente på selger
gismo
Noen ganger er det lovJa ja, da er det bare å ta en Budweiser til og vente på selger
gismo
Er vi tvillinger cyberBle helt klein av den tråden Roda linket til. Utrolig pene er de.Ja ja, da er det bare å ta en Budweiser til og vente på selger
gismo
Alltid!Noen ganger er det lovJa ja, da er det bare å ta en Budweiser til og vente på selger
gismo
gismo
Jeg har mine tvil, mest pga alderforskjellen.Er vi tvillinger cyberBle helt klein av den tråden Roda linket til. Utrolig pene er de.Ja ja, da er det bare å ta en Budweiser til og vente på selger
gismo
gismo
Hei OhYeahTakker for hyggelig tlf. samtale Gismo![]()
![]()
Mas, mas, mas over hele linja,
Memento i mitt hode, det er ingenting å le av
Men jeg frykter de blir so-olgt,
Kjøpe So - nus, Kjøpe Sonus
Kjøpe So - nus, Kjøpe Sonus![]()
– Refreng, gismo, 2014