Hvordan funker nye "karusellen" blues?
Ikke helt autentisk bilde. Utifra hva jeg så i en sofa for noen sider siden pleier Hedmarkinger å lukke øynene i slike sakrale stunder.
Jobber med saken...Hvordan funker nye "karusellen" blues?
Det er vel ikke bilde over som er betegnende for deg i lyttepositur håper jeg
Den så i alle fall voldsomt lekker ut og håper den spiller i samme klasse!
gismo
Ja du sier noe cyber, vi lukker øynene når vi nyter (hele hedmarksgjengen), men i denne stund som er avbildet her er undertegnede i nervøs konsentrasjon (litt Bjørn Eidsvåg på håret åsså syns je)Ikke helt autentisk bilde. Utifra hva jeg så i en sofa for noen sider siden pleier Hedmarkinger å lukke øynene i slike sakrale stunder.
Jo god helg lars_erikGod helg, gismo
Når ankommer de nye høyttalerne?
10 sider med ren skjær tortur dette RoDaGismo, gamle venn, pass på blodtrykket når du klikker på denne linken!
Momenti del Memento. - Euphonia Audioforum
R
Oscar Wilde:10 sider med ren skjær tortur dette RoDaGismo, gamle venn, pass på blodtrykket når du klikker på denne linken!
R
Takk
gismo
Har du byttet ht-kablene til Soundstring også nå M? Hva med WW kablene daJeg gav fullstendig etter i går kveld, og belastet hifi-kontoen.
Det var imidlertid noe så uskyldig som et sett Soundstring jumpere
Så nå kan du får høre oppsettet med 100% Soundstring ut til hvert element, Gismo
M
Er det virkelig så enkelt Ulf-BOscar Wilde:10 sider med ren skjær tortur dette RoDaGismo, gamle venn, pass på blodtrykket når du klikker på denne linken!
R
Takk
gismo
Jeg kan motstå alt, unntatt fristelser.
og
Den eneste måten å bli kvitt en fristelse på, er å gi etter for den.
Da vet du hva du har å gjøre.
Hadde ikke hjerte til å selge Soundstring, så det ble kjøp av jumpere i stedetHar du byttet ht-kablene til Soundstring også nå M? Hva med WW kablene daJeg gav fullstendig etter i går kveld, og belastet hifi-kontoen.
Så nå kan du får høre oppsettet med 100% Soundstring ut til hvert element, Gismo
M
gismo
Jeg tok en blodtrykktablet og sendte PM til selger i kveld RoDa, så får jeg og (alle som har vist int) se hva som skjerGismo, gamle venn, pass på blodtrykket når du klikker på denne linken!
R
Helt enig, bare se på RoDa, ikke sikkert vi har rett, tross altHadde ikke hjerte til å selge Soundstring, så det ble kjøp av jumpere i stedetHar du byttet ht-kablene til Soundstring også nå M? Hva med WW kablene daJeg gav fullstendig etter i går kveld, og belastet hifi-kontoen.
M
gismo
Bare spennende å høre hva som låter best..
M
Så det ER fornuftige menn der ute E.I.A:Neste uke kommer mitt første sett Whistler kabler, så da melder jeg meg inn i den eksklusive klubben igjen 8)
Ja ja, da er det bare å ta en Budweiser til og vente på selger
gismo
Ble helt klein av den tråden Roda linket til. Utrolig pene er de.Ja ja, da er det bare å ta en Budweiser til og vente på selger
gismo
Noen ganger er det lovJa ja, da er det bare å ta en Budweiser til og vente på selger
gismo
Er vi tvillinger cyberBle helt klein av den tråden Roda linket til. Utrolig pene er de.Ja ja, da er det bare å ta en Budweiser til og vente på selger
gismo
Alltid!Noen ganger er det lovJa ja, da er det bare å ta en Budweiser til og vente på selger
gismo
gismo
Jeg har mine tvil, mest pga alderforskjellen. De emosjonelle reaksjonene på italienske skjønnheter virker å være ganske like så noe må det være.Er vi tvillinger cyberBle helt klein av den tråden Roda linket til. Utrolig pene er de.Ja ja, da er det bare å ta en Budweiser til og vente på selger
gismo
gismo
Hei OhYeahTakker for hyggelig tlf. samtale Gismo
Mas, mas, mas over hele linja,
Memento i mitt hode, det er ingenting å le av
Men jeg frykter de blir so-olgt,
Kjøpe So - nus, Kjøpe Sonus
Kjøpe So - nus, Kjøpe Sonus– Refreng, gismo, 2014