Ja binn itte å stryke mæ mot sveisen gutter, da blir det trøbbelTråden til gismo vet du Tomz.. Stryke med hårene så han beholder den myke stilen....
RØDT KORT TOMZ!!!Ok, må være litt hyggeligere med Mr. Fluffy. Kan ikke være en drittsekk lenger....
Har i hvert fall denne til neste gang :
Talk Talk er noe drit, men få nå i gang vinylTalk Talk er fine ting...Har den plata, men må få igang vinyl...
Hehe....så gæli er det vel itte, ho var da blid da je traffa på butikken i æftaDu er flink du, Gismo!
Je får bære kjæft je.. Gjør ittno rekti..
BTW; skal je slå tel på detta?
Acoustic Energy AE1 Series II Classic Main / Stereo Speakers | eBay
M
Robben Ford & the Blue LineLitt på sia, hva het den Robben Ford cd du hadde med til HCS M
gismo
Men hva skuer mine lyseblå Bluesbreaker.Men der var mere nytt, en skikkelig kraftkar hadde også fått plass på venstre side av racket.
En REL R 528 så blank og fin en en fjellaure.....
Vis vedlegget 279418
gismo
Mannen er indtrodusert for en sånn ormkur som vi gir kattene her hjemme Power`nMen hva skuer mine lyseblå Bluesbreaker.Men der var mere nytt, en skikkelig kraftkar hadde også fått plass på venstre side av racket.
Vis vedlegget 279418
gismo
Å så du min sønn
Hva gjør den der bendelormen mellom racket og subben????...
Jeg kommer opp i helgen for å bedrive full excorsisme både i Nord og Ost
Lekkert oppe hos deg Blues!
Det var denne du hadde med M?Robben Ford & the Blue LineLitt på sia, hva het den Robben Ford cd du hadde med til HCS M
gismo
Har lovet Blues å lage en bil-cd vi tar med ned til Horten
M
Fint, det er den ja .)Det var denne du hadde med M?Robben Ford & the Blue LineLitt på sia, hva het den Robben Ford cd du hadde med til HCS M
gismo
Har lovet Blues å lage en bil-cd vi tar med ned til Horten
M
I så fall hadde jeg denne
Vis vedlegget 279984
flac
gismo
Jeg har akkurat lest noe som minner om stormannsgalskap i en annen tråd her...Mannen er indtrodusert for en sånn ormkur som vi gir kattene her hjemme Power`nMen hva skuer mine lyseblå Bluesbreaker.Men der var mere nytt, en skikkelig kraftkar hadde også fått plass på venstre side av racket.
Vis vedlegget 279418
gismo
Å så du min sønn
Utover den kuren syns jeg mannen bør ha en sånn
Vis vedlegget 279981
gismo
Ja ta`n litt i skole om engelske høytalere nå blues, de er jo alle laga for smalllivingromJeg har akkurat lest noe som minner om stormannsgalskap i en annen tråd her...Mannen er indtrodusert for en sånn ormkur som vi gir kattene her hjemme Power`nMen hva skuer mine lyseblå Bluesbreaker.Men der var mere nytt, en skikkelig kraftkar hadde også fått plass på venstre side av racket.
Vis vedlegget 279418
gismo
Å så du min sønn
Vis vedlegget 279981
gismo
Denne koster ca 100 tusen ser jeg!
Hold nu keft mann,-det er helt vildt.
Har bra nok RIAA og step -up jeg vel?
Hva er RETT FORSTERKER på AE1 ?
Hadde dem på lån for mange år sida da jeg hadde Electrocompaniet,-den tida EC låt ullent og varmt.
Joda, futt og fart men helt høggorm. De ble levert etter ei uke.
Det var fine stativer husker jeg.
Takker HCS, skar hilse til dæ (han kjekkasen fra Gjøvik...roper a neri fra stua...)...Damer må en ha her inne ja...Gratulerer med dagen til D og H.. En fin kvast det der.
Rett forsterker på AE1 er en forsterker som kan levere minimum 200W med nok ampere, med trykk nedover og silkeglatt mellomtone og topp..Jeg har akkurat lest noe som minner om stormannsgalskap i en annen tråd her...Mannen er indtrodusert for en sånn ormkur som vi gir kattene her hjemme Power`nMen hva skuer mine lyseblå Bluesbreaker.Men der var mere nytt, en skikkelig kraftkar hadde også fått plass på venstre side av racket.
Vis vedlegget 279418
gismo
Å så du min sønn
Vis vedlegget 279981
gismo
Denne koster ca 100 tusen ser jeg!
Hold nu keft mann,-det er helt vildt.
Har bra nok RIAA og step -up jeg vel?
Hva er RETT FORSTERKER på AE1 ?
Hadde dem på lån for mange år sida da jeg hadde Electrocompaniet,-den tida EC låt ullent og varmt.
Joda, futt og fart men helt høggorm. De ble levert etter ei uke.
Det var fine stativer husker jeg.
Føler jeg må komme med en liten tilbakemelding yosh81Knallgod vin.
Kos dere med den.
Kan også anbefale Tommasi Rippaso om du ikke har smakt den før.