|
Helplars_erik skrev:Hun må da ha passert 70 nå?
Ikke for det; det er mange eksempler på artister som holder seg fabelaktig godt i både 70 og 80-årene.
Liker disse danserinnene. I miniskjørt akkurat nå... 8)gismo skrev:Lar meg imponere, showet holder godt mål, tempo, trøkk og godt driv som overgår mang en yngre artist
gismo
Ikke noe feil på delars_erik skrev:Liker disse danserinnene i miniskjørt akkurat nå... 8)gismo skrev:Lar meg imponere, showet holder godt mål, tempo, trøkk og godt driv som overgår mang en yngre artist
gismo
Sjelden feil med det ;Dgismo skrev:Ikke noe feil på delars_erik skrev:Liker disse danserinnene i miniskjørt akkurat nå... 8)gismo skrev:Lar meg imponere, showet holder godt mål, tempo, trøkk og godt driv som overgår mang en yngre artist
gismo![]()
Bare hyggelig om noe skulle falle i smak grandisjohnnygrandis skrev:Mye fint her gis, en fornøyelse å følge tråden med all den gode musikksmaken din !
Amos Lee: Har vel det meste mannen har gitt ut, fortryllende likandes stemme på den mannen.gismo skrev:spotify:track:1aauOIvm1eaLxf8cizgw30
Jeppjohnnygrandis skrev:Amos Lee: Har vel det meste mannen har gitt ut, fortryllende likandes stemme på den mannen.gismo skrev:spotify:track:1aauOIvm1eaLxf8cizgw30
Nice Picture gis !! ;D Er det noen rør oppi de derre boksene da ;Dgismo skrev:Spiller fortsatt på Audionet oppsett ;D ;D
Nei da cyber, ingen bytte planer. Om så skjer blir det nok iform av en nedtrapping tror jegcybervision_ skrev:Det har vel ingen hensikt å bytte ut et slikt tårn med lekker elektronikk? Stilrent og pent!
Ser det er mange gode musikktips å hente stadig også.
Takker grandisjohnnygrandis skrev:Nice Picture gis !! ;D Er det noen rør oppi de derre boksene da ;Dgismo skrev:Spiller fortsatt på Audionet oppsett ;D ;D
8) nettopp, de tilhørte vel forrige århundre ;D ;Dcybervision_ skrev:Rør??? Vi er da i det 21. århundre?
Nå sliter jeg litt med bilde i mitt minne (stedet er kjent, men kan ikke koble direkte) KW, for dette er vel ikke Kjellerlemmen..?? Eller er det :KW skrev:Utstyret ditt er både stilrent og helt sikkert bra lydgjengivere, som jeg snart bør få hørt på.........men det drøyer med en tur dit i år gitt.
Kommer tilbake til det.
Derimot her
har du eller Sundkoien kanskje aldri vært eller opplevd, med mindre du/ dere var med foreldre dit.
Jeg derimot opplevde mye rart der nede ikke minst hva dritings folk var og så ut mens det varte på fredags/lørdagskveldene.
Skytebane med luftgevær og piler med dusk som vel ikke alltid gikk i rett bane der under scenegulvet, var nok mer i min bane enn øl/alko på den tiden.
Regner med at du/dere har hørt om det i allefall.
Mvh.KW
Du er hjertelig velkommenKW skrev:Du trenger ikke hjelp, for det er rett
Får se å få tatt meg en tur snart.
Mvh.KW