|
Må jo trå til en gang innimella RoDaSatan, her er man borte i knappe seks dager og så er det rockemusikk og mere til i tråden til gismo!
Bluesbreaker skal behørig piskes med en stivfrossen auar over auan, og en flisat stålvaier på ballan!
REga fislete, phøøøi! Er nok bare de der flate høyttalerne som låter fislete.![]()
![]()
Her en en mann jeg tror gismo kan like, selv liker jeg klangen i stemmen.
Sånn er dom mot meg hver dag Power' n, kom hit å hjelp mæ, vis dom hvorfor du har dit nickHehehe...stakkar brutter`n
Er`øm slemme mer`æ?
Jeg har jo prøvd en gang tidligere å få deg til å like Tool hehehe....
Kanskje Dobbel J klarer det?
Tool . The pot er en av mine absolutte favoritt "metall" låter.
Ellersmessig mye godkjent langhåra heavyrock de siste halvannen sidene.
Skål og god helg godtfolk!
Ja en litt frekk glossy powerpoint skremmer jo noen og enhverSånn er dom mot meg hver dag Power' n, kom hit å hjelp mæ, vis dom hvorfor du har dit nickHehehe...stakkar brutter`n
Er`øm slemme mer`æ?
gismo
Jaja broder, da så du hvordan det gikk, funka itte i det heletattJa en litt frekk glossy powerpoint skremmer jo noen og enhverSånn er dom mot meg hver dag Power' n, kom hit å hjelp mæ, vis dom hvorfor du har dit nickHehehe...stakkar brutter`n
Er`øm slemme mer`æ?
gismo![]()
Se her Blues!! Flere enn meg som vet om denne karen! Mannen fortjener mer enn noen slappe agurk-vitserSatan, her er man borte i knappe seks dager og så er det rockemusikk og mere til i tråden til gismo!
Bluesbreaker skal behørig piskes med en stivfrossen auar over auan, og en flisat stålvaier på ballan!
REga fislete, phøøøi! Er nok bare de der flate høyttalerne som låter fislete.![]()
![]()
Her en en mann jeg tror gismo kan like, selv liker jeg klangen i stemmen.
Så må ord erstattes av handling?Jaja broder, da så du hvordan det gikk, funka itte i det heletattJa en litt frekk glossy powerpoint skremmer jo noen og enhverSånn er dom mot meg hver dag Power' n, kom hit å hjelp mæ, vis dom hvorfor du har dit nickHehehe...stakkar brutter`n
Er`øm slemme mer`æ?
gismo![]()
Gismo
Hehe Lagga, vi må vel itte dra det så langt vel, dette er tross alt harmløse snille gutter alle sammen, innerst inneSå må ord erstattes av handling?Jaja broder, da så du hvordan det gikk, funka itte i det heletattJa en litt frekk glossy powerpoint skremmer jo noen og enhver![]()
Gismo
Vis vedlegget 301786
Den der er SNADDER!!Jøss her har det skjedd mye sida sist.
A new vending,
Paradigmeskifte!
Denne skal prøves på TOMZ fugler, -det er det bred enighet om forstår jeg?
![]()
Ayreon....Hmm hvem er det?Og nå som Giz er i siget.... du har vel hele back katalogen til Ayreon?![]()
Hehe...Ayre on ja, Ayre har stilrene saker, nesten for "enkelt"Skal love sundkoien og RoDa å ta Gorka seriøst og ta ham opp til vurdering før neste termin.
Når det gjelder Rega er mine uttalelser kun basert på platespillererfaringer og utsagn knyttet til Rega gjelder kun for disse.
Lar det står tel, sjøl om trusler med stålwire fikk opp grusomme imaginære bilder i hodet.
Nå er det ikke slik at Rega-spillere er dårligere enn ting det er naturlig og sammenligne med, men de går for fort, og forbedringer mht svart bakgrunn, stillhet og fundament i bånn er absolutt mulig å oppnå. Som sagt har jeg eid tre stk..
Alle Regaene var litt billigere enn den som står her nå.
Katalogen til Ayre on:
![]()
Mvh
Takk det samme blues, gøtt å høre Tom Waits i en lysere versjon åsså, natta kompisBedre enn i går? Lungebetennelsen var sei.
Skyldes vel feil inntak/aspirasjon av svenskesnus.
God natt i kosekroken med Tom Waits gismo.
Har fått mailen
I boks på mandag.
Takk for det![]()
Ikke ofte å se knallpene tyske berter, men her derimot...Tar natta med denne
gismo
Takk for det Petterone, dette hørtes spennende ut, må sjelløs litt nærmere, takk for tipsMye god musikk i tråden dinaltid noen tips og plukke opp
Så jeg får dele en selv,en sjelden man her på HFS
http://wimp.no/album/11381431
Ja pen ja....Ikke ofte å se knallpene tyske berter, men her derimot...Tar natta med denne
gismo
M
Tror det er på tide at du kommer deg opp på lyd-rommet ditt igjen hvor du ikke har tv. Hvordan utseende er på artisten blir ikke så viktig og det er fult fokus på sjela i stemmenJa pen ja....Tar natta med denne
gismo
Ikke ofte å se knallpene tyske berter, men her derimot...
M
Grei stemme åsså!
gismo
Dette låt ikke dumt..Mye god musikk i tråden dinaltid noen tips og plukke opp
Så jeg får dele en selv,en sjelden man her på HFS
http://wimp.no/album/11381431
Hehe....må vel snart bite i det sure eple, finne støvkluten og ta meg opp trappaTror det er på tide at du kommer deg opp på lyd-rommet ditt igjen hvor du ikke har tv. Hvordan utseende er på artisten blir ikke så viktig og det er fult fokus på sjela i stemmenJa pen ja....Tar natta med denne
gismo
Ikke ofte å se knallpene tyske berter, men her derimot...
M
Grei stemme åsså!
gismoNår det er sagt så pynter de jo opp tråden;D
roeng2
Hehe...klart man må følge med i blåskogen, har itte denne nye, men hørt gjennom denne Ah! nå i kveld.Ah Olsson!
Du følger med på det som skjer i blåskogen forstår jeg
![]()
Du så vel denne nye jeg la ut? 2015.
Tror den er mer gjennomarbeidet enn førstealbumet du har fått tak i, men er spent på rapporten.
Ah har jeg bare kjennskap til via Youtube.
Dette er ei ganske fin poplåt. Litt sånn Robyn -Sinnead O`Connor -Kate Bushish.
Får vel kjøpe inn Pampers XL og litt salve da skjønner jeGodt og høre formen kommer seg. Du får gjøre som vi gjør med minstmann på 8 mnd her hjemme. Bleier og sinksalve, da så slipper du og forlate lytterommet med en gang du får satt deg;-)
roeng2
Hehe....