OHC selger noe Moon nå sånn som jeg skjønner det...Hvem selger Moon i Norge?
Ser Acoustic Tuning ikke har det på siden sin lenger.
Har ikke lest den, men står jo litt på deres egen side....Har også siklet litt på den. (hvis den er lik den som det sto om i Hifi & Musik)
Litt på etterskudd, men grattis med ny TV gismo. Alt ser vel bedre ut nå!
Takker for det ou812Litt på etterskudd, men grattis med ny TV gismo. Alt ser vel bedre ut nå!![]()
Denne var krem, og ikke hadde jeg hørt om dama. Takk og bukkPå en dag som dette er det på sin plass å spille denne flotte låten av Anette Askvik
Men helt uavhengig av videoen og de triste minner den speiler så er dette en knallgod låt som det bor mye innebygd i...
Jeg bruker den mye for å jobbe med diverse parametere i justering av mine oppsett og tar den gjerne med på besøk da jeg hører andre oppsett
Snip
gismo
Bare hyggelig kvasi, den er fra dette albumet.Denne var krem, og ikke hadde jeg hørt om dama. Takk og bukkPå en dag som dette er det på sin plass å spille denne flotte låten av Anette Askvik
Men helt uavhengig av videoen og de triste minner den speiler så er dette en knallgod låt som det bor mye innebygd i...
Jeg bruker den mye for å jobbe med diverse parametere i justering av mine oppsett og tar den gjerne med på besøk da jeg hører andre oppsett
Snip
gismo![]()
Hallo Elo.Kan legge til at jeg forstår hvorfor gismo bruker den som "justeringslåt", låter krem hjemme hos han..![]()
Alderen hemmer deg lite kompis. Krem er fint, men ikke på alt. Godt musikk smak er differensiert. Kos deg gismo. Gleder meg til å høre greiene senere i høst.
Ja helt enig med deg der kvasi, blir liksom voldsomt mye elementerVenere S er garantert bra saker, men jeg syns de ser litt snodige ut. Sikkert mest pga at jeg er vant til å se på mine 3.0 og hadde nok bytta hvis jeg fikk tilbudet.
Ja itte sant, bare rør detta JJFy faaan ... for no rør 8)
Trur næggu itte je har nukk penger je motoren...Utrolig flott oppsett,det blir vel slik hos deg en dag gismo
mvh
Go kveld. Siden jeg har hatt Sonus Faber Cremona Auditor, tenkte jeg på dine skulpturer når jeg hørte denne sangen av Willie Nelson.
Meget fin sang og tror den klinger fint ut av dine SonuserSpilte nydelig på mine Contourer og forresten. Se link under. Enjoy
https://www.youtube.com/watch?v=_xSMHpDuswo
Jepp R, her er vinyl og greier.....!!!!Vinyl og greier!![]()
Nei nei roeng2, det har fått plass og forblir i stua, helt et annet anlegg nå enn tidligere
Har du prøvd med grom anlegget her inne?
roeng2
Nei nei roeng2, det har fått plass og forblir i stua, helt et annet anlegg nå enn tidligere
roeng2
Guarneri Memento ha nå fått det rom og plass de trenger, blomstrer ut i fullpupp
Luftighet, tonale nyanser, renhet og detaljeringen er nå ekstrem i forhold til sitt gamle liv, de trengte (tross sin smått moderate størrelse) dette rommet
De spiller også bass så ren, homogen og dyp som jeg ikke trodde de hadde kapasitet til, lytting har bare blitt en nytelse
Føler jeg er så nær max potensialet (har et par ting igjen bare) på dette oppsettet ( dac,amp,talere) som jeg kan komme
Har også hatt diverse personer innom her som også bekrefter min smått entusiastiske og subjektive begeistring
gismo
Ja selvfølgelig kan du bringe med amp og dac roeng2, ville bare vært artig detNei nei roeng2, det har fått plass og forblir i stua, helt et annet anlegg nå enn tidligere
roeng2
Guarneri Memento ha nå fått det rom og plass de trenger, blomstrer ut i fullpupp
Luftighet, tonale nyanser, renhet og detaljeringen er nå ekstrem i forhold til sitt gamle liv, de trengte (tross sin smått moderate størrelse) dette rommet
De spiller også bass så ren, homogen og dyp som jeg ikke trodde de hadde kapasitet til, lytting har bare blitt en nytelse
Føler jeg er så nær max potensialet (har et par ting igjen bare) på dette oppsettet ( dac,amp,talere) som jeg kan komme
Har også hatt diverse personer innom her som også bekrefter min smått entusiastiske og subjektive begeistring
gismo
Gleder meg til og høre god sakene etter de kom ned i stuen. Godt du fant en snarevei til god lyd med og bytte rom og gi anlegger mer luft.
Tenkte jeg mulig kunne ta med amp og dac neste gang for og se hvordan dette låter på de italienske skjønnhetene.
roeng2
Hehe...nei da T.... livet er greit og tanker på varmedager trigger en gammal skrottPedalene på bordet, en øl i hånden og smektende småpikestemmer kan ikke være så pissgærnt selv om det er litt fuktig utenfor. Kos deg med tanken om at du snart skal bruse med fjærene i utlendighet![]()
Gode dager med rundt 30 grader og en kjølende bris. I morgen drar datter, type og tre unger mellom 5 og 8 år hjemover til Bergen. Ferien kan starte igjen! Kjekt når det står på, og kjekt når de drarHehe...nei da T.... livet er greit og tanker på varmedager trigger en gammal skrottPedalene på bordet, en øl i hånden og smektende småpikestemmer kan ikke være så pissgærnt selv om det er litt fuktig utenfor. Kos deg med tanken om at du snart skal bruse med fjærene i utlendighet![]()
Håper alt er bra der nede i varmen med både deg, wife and children...
gismo