HCS
En vanlig fyr fra bygda..
Rart vi ikke ble enige i dag heller.
Trur det går bra lell.
Neppe noen grunn til uvennskap...Hehe.. Og siden det er frukt som gjelder...
Trur det går bra lell.
Er da enig om så mye, så detta må vi tåle kjære venn
Trur det går bra lell.
Å faan i ferie modus så je så itte nøye på den frukten je......da er alt i skjønneste orden vettuDu missa poenget er jeg redd.
Eple og PÆRE.
Sjølsagt ikke to epler.
hehe, ser gøtt ut...men itte før sess sier Helene...-feriemodus?
Ingen fare med ulike lengder når man er litt hendt.8)
Ingen fare med ulike lengder når man er litt hendt.8)
Blåskog varianten.....???
Avtale! Dette blir mellom ossIngen fare med ulike lengder når man er litt hendt.8)
Blåskog varianten.....???
Så en del av det når jeg var oppover Gismo,
oss i mellom, lettere sjokkert
Som den høflige gjest jeg er, sa jeg ingenting.
Vi får holde det mellom oss
Tror jeg finner ut av dette, men en lang og litt tidkrevende prosess kan det se ut som Ser ut som jeg må starte hos Trysil kommune, det er gjort en feil der i første omgangTrenger du hjelp så har jeg en kompis i Statens kartverk..Lykke til..
Hehe...husk maskering, vindretninger etc....Tja, ser ut som om du har noen av den samme morroa som jeg driver litt med om dagen...Men jeg blir fort duglig lei, og kjøpte meg i dag en slik en som under her...Nå gleder jeg meg til resten...
Vis vedlegget 332333
Test: Bosch malesprøyte PSF 5000E - Dinside
Det gjelder bare å drikke så mye himkok at naturlig lyttepos. blir flatt ut på gulvet......Det tredje anlegget i Gismo-heimen er et veranda anlegg (..........)
Er meget godt fornøyd med dette anlegget i forhold til pris og bruk, og syns faktisk det kan spille riktig så bra om man finner sweetspot et sted nede på verandagulvet....
gismo
Det gjelder bare å drikke så mye himkok at naturlig lyttepos. blir flatt ut på gulvet......Det tredje anlegget i Gismo-heimen er et veranda anlegg (..........)
Er meget godt fornøyd med dette anlegget i forhold til pris og bruk, og syns faktisk det kan spille riktig så bra om man finner sweetspot et sted nede på verandagulvet....
gismo
mvh
parker bilen laaaaaasangt unna!Tja, ser ut som om du har noen av den samme morroa som jeg driver litt med om dagen...Men jeg blir fort duglig lei, og kjøpte meg i dag en slik en som under her...Nå gleder jeg meg til resten...
Vis vedlegget 332333
Tiltredes: Farget regn over Laksevåg - Bergens Tidendeparker bilen laaaaaasangt unna!Tja, ser ut som om du har noen av den samme morroa som jeg driver litt med om dagen...Men jeg blir fort duglig lei, og kjøpte meg i dag en slik en som under her...Nå gleder jeg meg til resten...
Vis vedlegget 332333
Forventer at du drar fram litt nytt på spillelista til jeg kommer på lørdag!
Julie London er helt topp!Forventer at du drar fram litt nytt på spillelista til jeg kommer på lørdag!
Da ble det deg da tkr, som hadde innlegg 11111 i tråden min.....Julie London er helt topp!Forventer at du drar fram litt nytt på spillelista til jeg kommer på lørdag!
En dame som både synger og fraserer som en gud(inne).
Anbefales.
mvh
Da ble det deg da tkr, som hadde innlegg 11111 i tråden min.....Julie London er helt topp!Forventer at du drar fram litt nytt på spillelista til jeg kommer på lørdag!
En dame som både synger og fraserer som en gud(inne).
Anbefales.
mvh
gismo
At First Light er dyr på vinyl. Pris på Big Dipper: 579,-
Det får du alt på Tidal i nesten 3mnd for gismo.
Vi må vel få høre litt mere enn damer med silke...
Kunne tenkt meg denne f.eks.:
Bør låte bra hos deg.