I min vennekrets der det er eindel "ølkjennere", eller de tror iallefall sjølv de er det blir denne rangert lavt.
Takker for det oddemann, borte veldig bra...hjemme ennå bedreI min vennekrets der det er eindel "ølkjennere", eller de tror iallefall sjølv de er det blir denne rangert lavt.
Eg digger den! Liker og vanlig Hansa pils.
Solkystøl? Finnes bra der og!
Velkommen hjem mr. Eg tråler tråden etter langt "skadeavbrekk"...
Takker MallaHar lest denne tråden med stor glede. Artig at Hansa på andre siden av fjellet blir satt pris på . Du burde prøve Hansa Porter.
Malla
Er jo nettopp ved konsentrert lytting at dette albumet byr på mange små artige detaljer da KarmanaJa småpiker skal det være, okke som
Et veldig bra album. Må vel likevel innrømme at konsentrert lytting ofte innbefatter en liten hvil
Takker, vi hadde vel ikke noe å klage på..Flotte bilder gismo,ser ut som dere hadde en flott ferie
Ha en fin helg
mvh
Pøh, sjekk øyenbrynene, men det var kanskje ikke det du tenkte på
Herregud da mann.....hvilken gris trur du je er...Pøh, sjekk øyenbrynene, men det var kanskje ikke det du tenkte på
Du har PMHerregud da mann.....hvilken gris trur du je er...Pøh, sjekk øyenbrynene, men det var kanskje ikke det du tenkte på
gismo
Hehe....Du har PMHerregud da mann.....hvilken gris trur du je er...Pøh, sjekk øyenbrynene, men det var kanskje ikke det du tenkte på
gismo
Hehe cyber, livet er vel i skrivende stund helt okEtter å ha skummet gjennom siste sider fra sydentur til status per i dag så ser det ikke ut som du lider så fælt for tiden...
Ja har vært en grei ferie i år, at dine nye talerer gir godfølelsen er jeg ikke i tvil om, disse har tiltalt meg siden de komSer ut til at du har hatt og fremdeles har en knakenes fin sommer. Hemme hos meg har det blitt begrenset med tid foran anlegget. Men de nye talerne gir god følelsen de gangene musikk er blitt spilt
roeng2
Ja kjøpte en R205 av Thomas (ny i esken) får å prøve ut litt, begynner å funke flott med GM nå, så da får jeg se om jeg skal jakte en tilFått deg sub du å ja. Kjøpt fra en Thomas? Kikket på R205 jeg også før jeg kjøpte Stampede.
Ellers ser det ut som at du kommer til å få en helt grei kveld.
Enig med deg der, for mye sort/hvitt i piano finish, vil heller litt tilbake til det ekte..Matchet møblene dine knallbra, så rosewood var riktig valg. Han hadde en i rosewood og to i eik vet jeg. Hadde egentlig litt lyst på de to i eik. Som du sier blir det kanskje ikke så lett å få tak i en til i samme finish, men du får slenge ut en annonse.
Synes det er håpløst at de nye REL kun er å få i sort eller hvit piano-finish. Vil ha tre jeg...
Enig med deg der, for mye sort/hvitt i piano finish, vil heller litt tilbake til det ekte..Matchet møblene dine knallbra, så rosewood var riktig valg. Han hadde en i rosewood og to i eik vet jeg. Hadde egentlig litt lyst på de to i eik. Som du sier blir det kanskje ikke så lett å få tak i en til i samme finish, men du får slenge ut en annonse.
Synes det er håpløst at de nye REL kun er å få i sort eller hvit piano-finish. Vil ha tre jeg...
gismo
Med unntak av dine da Karmana...Enig med deg der, for mye sort/hvitt i piano finish, vil heller litt tilbake til det ekte..Matchet møblene dine knallbra, så rosewood var riktig valg. Han hadde en i rosewood og to i eik vet jeg. Hadde egentlig litt lyst på de to i eik. Som du sier blir det kanskje ikke så lett å få tak i en til i samme finish, men du får slenge ut en annonse.
gismo
Okey daMed unntak av dine da Karmana...Enig med deg der, for mye sort/hvitt i piano finish, vil heller litt tilbake til det ekte..Matchet møblene dine knallbra, så rosewood var riktig valg. Han hadde en i rosewood og to i eik vet jeg. Hadde egentlig litt lyst på de to i eik. Som du sier blir det kanskje ikke så lett å få tak i en til i samme finish, men du får slenge ut en annonse.
gismo
gismo
Hehe...Jap. Har vel sett så mye toppløst gjennom årene så jeg syns de er flottest med "bh" på, gjelder kanskje ikke bare disse "damene"...du fikk lufta mementoene litt ved å ta av ``bh-ene`` flotte skulpturer virkelig flott i stua di nå æsj for no tupperwaredrit de diskantene der tatt av bh-ene på mine og men er noe med å ha dem på for mest majestetisk intrykk og