Smart at de nøgne nå har kommet i pantbar boks
Smart at de nøgne nå har kommet i pantbar boks
Fruen og undertegnede har bestilt biletter til 2 .novemberKari på høstturne i år ogsåGojinta si det
Vis vedlegget 395973
Ho stikker seg alltid litt frem på fjesboka mi....eller er det jeg som er litt pågående kansje..
Vis vedlegget 395974
gismo
Enig, selv om noen feinsmekkere bedyrer glassflaske, boks går helt fintSmart at de nøgne nå har kommet i pantbar boks![]()
Godt at egenlyden faktisk er tilnærmet min sannhet da HC, da blir livet mye mindre strevsomtFiffig ordtak fra en produsent som ikke er den som er kjent for nøytral gjengivelse, og en markant egenlyd. At egenlyden er lett å like er noe helt annet..![]()
Det toget gikk for lenge siden X-cell, kunne ikke se deg blant de få intr.Også med bilde av de eneste SF'ene som hadde fått innpass her![]()
Har nok hatt Hørning i flere år enn du har hatt SF så bare gi deg.. 8)Godt at egenlyden faktisk er tilnærmet min sannhet da HC, da blir livet mye mindre strevsomtFiffig ordtak fra en produsent som ikke er den som er kjent for nøytral gjengivelse, og en markant egenlyd. At egenlyden er lett å like er noe helt annet..![]()
Da kan man leve livet og kose seg......i stede for stadig å søke/lete osv....
gismo
Du skal få poeng for den da HCHar nok hatt Hørning i flere år enn du har hatt SF så bare gi deg.. 8)Godt at egenlyden faktisk er tilnærmet min sannhet da HC, da blir livet mye mindre strevsomtFiffig ordtak fra en produsent som ikke er den som er kjent for nøytral gjengivelse, og en markant egenlyd. At egenlyden er lett å like er noe helt annet..![]()
Da kan man leve livet og kose seg......i stede for stadig å søke/lete osv....
gismo
Mye som kan stå på et hemmelig rom man unnlater offentlighetenDet toget gikk for lenge siden X-cell, kunne ikke se deg blant de få intr.Også med bilde av de eneste SF'ene som hadde fått innpass her![]()
gismo
Å ja, har vel itte sett boden din ennå...Mye som kan stå på et hemmelig rom man unnlater offentlighetenDet toget gikk for lenge siden X-cell, kunne ikke se deg blant de få intr.Også med bilde av de eneste SF'ene som hadde fått innpass her![]()
gismo![]()
Dette hadde falt mellom to av mine stoler Karmana, litt hurtig lytting her og der kan nok dette falle i smak, takk for tipsetDet er vel overveiende sannsynlig at du har fått med deg denne gruppen. Hvis ikke burde denne cover-versjonen være en god teaser for å bli interessert i gruppen
Gøtt å se dæ att, takk for sistKænskje midt i blinken?
Nytt og norsk med kvinnevokal beskrevet som Allison Kraussish og Gillian Welchish.
Seksere på terningen, men det siste vet jeg du gir faen i gismo![]()
Som nevnt i går måtte denne testes på anlegget, ikke bare headfi
dette var vakkert og melodiøst og ikke minst flott stemme , jordnært og fintGøtt å se dæ att, takk for sistKænskje midt i blinken?
Nytt og norsk med kvinnevokal beskrevet som Allison Kraussish og Gillian Welchish.
Seksere på terningen, men det siste vet jeg du gir faen i gismo![]()
Den stemmen var absolutt ikke å forakte blues, det var jo med banjo åsså![]()
Spennende dette, må sjekkes ut merTakker for tips!
Terningkast er som du vet ikke min sterke side...
gismo
Du er jaggu mæ tøffere enn je truddeGir meg fordomsfullt i kast med live-skiven til samejenten![]()
Hehe....nei da, vet det HC, det ruller av rett under 30 her, men passer egentlig braBra den skiva til Boine. Men fullfrekvent når sub ruller av på 30hz? Neida, bare erter. Dette er sikkert magisk hos deg gismo![]()
Hehe...nå skal jeg vel itte ta'n helt oppunder skylaget dadet er søren ikke værst å komme over et klenodie som overrasker like godt etter 2,5 års fast tjeneste ,kan fort bruke 2,5år ekstra på å rote vidre ikke all high end som virkelig lar musikken slippes fri , heldig der Gismo![]()
"Har'u bettalt 400 spenn for Mari Boine-billett??? Da hadde jeg faen i meg kjøpt ei helflaske og joika sjæl!"Gir meg fordomsfullt i kast med live-skiven til samejenten![]()
Eallin er aldeles fortryllende, med eller uten joikemuskel.Gir meg fordomsfullt i kast med live-skiven til samejenten![]()
^^^-tviler du på mine anbefalinger?
Har du tenkt ut hvor/hvilke rom vi skal legge igjen mest tid på Gøteborgmessa?
Jobben din sa tursjefen!
Fant forresten et bilde av hotelrommet ditt:
![]()