gismo
Æresmedlem
Josefine Cronholm har en flott stemme
Fra hennes:
gismo
Fra hennes:
gismo
Jeg kan sitere Sandlien ordrett, hvis jeg bytter ut "samboer" med "kone"...Tar sjansen på et svar her jeg..
Jeg har ikke mye musikk, men snart samtlige av Kari.. Og min samboer hører gjerne på med meg!
Men så er jeg privilegert også da
Sandlien
Ennå en heldig mannJeg kan sitere Sandlien ordrett, hvis jeg bytter ut "samboer" med "kone"...
Helt problemfritt.
Er ikke det vanlig?Jeg kan sitere Sandlien ordrett, hvis jeg bytter ut "samboer" med "kone"...
Helt problemfritt.
Kapitalist!!!!Jeg har Nordost "pulsar points" blanke & i overtall.
mvh
Den der kunne jeg også tenke megHvis den er fysisk kjøpt kan jeg kanskje bli andre eier?
M
Så absolutt Gismo. Freddie Mercury var stor tørr jeg påstå.Med litt ujevne mellomrom må denne bare nytes
Mannen var en habil sanger!
gismo
Denne er fysisk reservert og kommer i posten når den skal utgis M, da er denne din da du var førstHvis den er fysisk kjøpt kan jeg kanskje bli andre eier?
M
Da er vi veldig enige ang den mannen Power`n, synd han ikke fikk være med lenger.....Så absolutt Gismo. Freddie Mercury var stor tørr jeg påstå.
Brian May er jo ikke akkurat noe hengehue han heller, dyktig gitarist, og Dr.grad i Astrofysikk i oktober 2007 i en alder av 60 år
Helt greit. Bare spøkte. Coveret ser jo ganske flott ut.Denne er fysisk reservert og kommer i posten når den skal utgis M, da er denne din da du var først
Da må jeg denne gang bare beklage oct...
gismo
Pop pop var meget god som du sa, den har en vesentlig høyere innspilling enn hva Flying Cowboys har som krever mere volum, men blomstrer daHei, hva synes du om Pop Pop?
Ut i fra hva jeg ser du spiller kan jeg anbefale denne også; Janis Ian -BREAKING SILENCE.
Meget bra både mht lyd og musikk.
Litt lavere innspillingsnivå (lydvolum)enn mye av dagens greier, men skru opp litt så får du ett lydbilde som er fabelaktig!
Du må nok utenlands for å få tak i den, men verdt bryet.
Vet ikke hvordan det er å oppdrive i ditt foretrukne format.
Jeg har bare CD, men den er god.
Ja mener de er gift jaSer du liker Arild Andersen. Er det mannen til Anne Karine Strøm? Han som blir kalt "Rio"?
mvh
Uten at jeg skal leke Se&Hør;Ja mener de er gift ja
God bassist!
gismo
Du har selvfølgelig helt rettUten at jeg skal leke Se&Hør;
Arild Andersen er vel gift med Hege Schøyen?
(var i hvertfall det før)
Tar meg selv i å tenke på puppa til Hege Schøyen nå.... Odd situation
M
Bare vokal og orgel, men hør den selv her cyber.Var den på høyde med Solveig Slettahjell sin versjon, den er fantastisk.