Jovisst har jeg fått med T skjorta, men den er jo obligatorisk har man vært på en PF konsert. Spesielt for karer i 50 åra. Ikke noe fjortis over det.Har du ennå itte fått me dæ den fine T-shirten mi������������������Må kommentere dette bildet igjen.Superkonsert i går, når bandet er SÅ bra blir man litt "fjortis" og må ha med noe hjem
Vis vedlegget 406244
gismo
Jeg liker fortsatt ikke at du stjeler med deg mobiltelefoner som konsert minne.
RBN
Mob eller mobbing, samme sak RBN
gismo
Jovisst har jeg fått med T skjorta, men den er jo obligatorisk har man vært på en PF konsert. Spesielt for karer i 50 åra. Ikke noe fjortis over det.Har du ennå itte fått me dæ den fine T-shirten mi������������������Må kommentere dette bildet igjen.Superkonsert i går, når bandet er SÅ bra blir man litt "fjortis" og må ha med noe hjem
Vis vedlegget 406244
gismo
Jeg liker fortsatt ikke at du stjeler med deg mobiltelefoner som konsert minne.
RBN
Mob eller mobbing, samme sak RBN
gismo
Mob tlf uten batterikasse derimot, det er fjortis. Kos deg inn i høstnatta så talas vi. Kanskje på mob tlf
Flotte farger blues, trur du hadde kledd noe såntDet går brått nedover med deg ser je.
Ringnes... -gir snart opp.
Veldig fint i spisestua nå. Kommer Sonja i november?
Kunne trengt et malingsstrøk jeg også
Jeg håper da inderlig at herrene her inne ser hva disse malte kvinnemenneskene illustrerer?....Det går brått nedover med deg ser je.
Vil tro den bør være både velsmakende og styrkende om man skal bedrive de aktiviteter ølets navn antyderTok en øl i helga jeg også:
Vis vedlegget 406686
Å ja da MJeg håper da inderlig at herrene her inne ser hva disse malte kvinnemenneskene illustrerer?....Det går brått nedover med deg ser je.
M
-trur du vi er helt blåst under toppløkket Sundkoien?Jeg håper da inderlig at herrene her inne ser hva disse malte kvinnemenneskene illustrerer?....Det går brått nedover med deg ser je.
M
Jeg registrerer at du har tatt deg en bolle. Hjalp det?
Kakerlakpulern er en okey stout. Det er rene desserten så det holder med en.
Rimshot, Erykah Badu. Prøv habitaten med denne på Tidal.
Det kan hende du hører noe
Oj, det var da trist, en vakker stemme hadde hun i alle fall.This Mortal Coil!
80`s Psykedelisk folk-pop fra gismo
-det var tydelig det hjalp å ta en bolle!
Så nå at den ene av de to faste i TMC, Caroline Crawley døde nå nylig. 4/10-16. Sad.
Hei gismoSyns også Joan Baez gir denne enkle men gode teksten en flott sound
These mist covered mountains
Are a home now for me
But my home is the lowlands
And always will be
Someday you'll return to
Your valleys and your farms
And you'll no longer burn to be
Brothers in arms
Through these fields of destruction
Baptisms of fire
I've witnessed your suffering
As the battle raged higher
And though they did hurt me so bad
In the fear and alarm
You did not desert me
My brothers in arms
There's so many different worlds
So many different suns
And we have just one world
But we live in different ones
Now the sun's gone to hell and
The moon's riding high
Let me bid you farewell
Every man has to die
But it's written in the starlight
And every line in your palm
We are fools to make war
On our brothers in arms
gismo
Bra live versjon med Miss LiPostet akkurat denne i tråden til Cross, men tåler å bli med i en tråd til denne:
Espen og oct:[QUOUTE= bluesbreaker;2377788]
Men denne fra 1965 er mye bedre:
Har denne selv, men ingen Brothers In Arms der. Trodde det var en knopflerlåt om falklandskrigen fra 1982.
mvh
Er som blues skriver, den er på skiven Recently fra -87Espen og oct:[QUOUTE= bluesbreaker;2377788]
Har denne selv, men ingen Brothers In Arms der. Trodde det var en knopflerlåt om falklandskrigen fra 1982.
mvh
Jeg er ikke sikker oct, men tror ikke hennes cover på Brother in Arms er utgitt på noen plate jeg, bare en videoversjon på YouTube dessverre?
Fyll inn de som vet mer, jeg er ikke så kjent med Baez!
gismo
Denne ligger dessverre ikke på TidalEr som blues skriver, den er på skiven Recently fra -87Espen og oct:[QUOUTE= bluesbreaker;2377788]
mvh
Jeg er ikke sikker oct, men tror ikke hennes cover på Brother in Arms er utgitt på noen plate jeg, bare en videoversjon på YouTube dessverre?
gismo
Vis vedlegget 407127
Nei, på tide å komme seg å jobb
Da er Recently bestilt på ebay.Espen og oct:[QUOUTE= bluesbreaker;2377788]
mvh
gismo
Hehe...det er alltid noen som skal ha i både pose og sekk......til og med noen som maser om steinalder prinsippet vinylDa er Recently bestilt på ebay.Espen og oct:[QUOUTE= bluesbreaker;2377788]
mvh
gismo
CD Japan 1st press.
Kjekt med CD spiller vetdu gismo
Mvh: Espen L