gismo
Æresmedlem
Tjuvlånte et bilde fra noen som har opprettet et (gulvstående) SF-museum
gismo
gismo
Mener du at anlegget hans kun egner seg til musikk i dur?Nå er du vel blitt major nå gismo?
Imponerende arbeidslyst man for når det er på tvunget gismoHehe....ja vi har det ille, har blitt påtvunget maling av tak og ny listing/klosser jeg, går itte fort, for mye kaffe og sitronkake
Vis vedlegget 412782
Hadde heldigvis en frisørtime i dag
gismo
Nei.Mener du at anlegget hans kun egner seg til musikk i dur?Nå er du vel blitt major nå gismo?
Hehe...har vist blitt det blues, stiger i gradeneNå er du vel blitt major nå gismo?
Jo da Evo, har de men de er bare til finbrukHar du ikke trekkene til de,gismo???
O
Da må du ha på de og plast over da vet du!!!!Jo da Evo, har de men de er bare til finbrukHar du ikke trekkene til de,gismo???
O
gismo
Se der ja, ennå mere utspjåkaUrk, har sånne klosser etter forrige eier. Tror jammen mine er enda mer pompøse enn gismo sine
Vis vedlegget 412871
Det der blir aaaaaaallllltfor laid back for meg,bra lyd men!
Dette er vel omtrent akkurat passe for gismogutt kanskje?
Fine Bacharach-låter hvertfall.
Hehe blues, dama har stemme ho men falt ikke pladask for låtvalgene
Dette er vel omtrent akkurat passe for gismogutt kanskje?
Fine Bacharach-låter hvertfall.
Live, home, love og bajs.....Noe med dette bildet fikk meg til å tenke på deg gismo...Men det stemmer jo ikke med slik du har det, gjør det vel ?
Vis vedlegget 413102
Nå snakker vi gisseNoe å strekke seg etter for en SF stativ-elsker
gismo
Har tilgode å ha hørt dem dessverre, men er vel en viss fare for at de ikke er noe dårligereNå snakker vi gisseNoe å strekke seg etter for en SF stativ-elsker
gismo
De i graphite hadde kledd deg! Hvordan er de opp i mot dine lydmessig ?.
O