Ja, nå er det bare å pensjonere Node 2
Du får ta deg en tur til Løten og høre D1
Jepp, det vil jeg gjøre, vi år se på en dag det passer snartDu får ta deg en tur til Løten og høre D1![]()
Helt sikkert blues, den passer nok på flere steder enn Blåskogen
Et meget godt og helt truverdig poeng KarmanaIkke mange 60-åringer som hadde klart å presse seg ned i den konsert-bunaden der![]()
Nais! Holder seg bra, ho Kari![]()
OhYeass???????????????????????? vinagunner??????
gismo
Så, så - vi holder vel fokus på musikken gutterIkke mange 60-åringer som hadde klart å presse seg ned i den konsert-bunaden der![]()
youtoo, ptb?!Nais! Holder seg bra, ho Kari
OhYeass������������������������ vinagunner������
gismoSå, så - vi holder vel fokus på musikken gutterIkke mange 60-åringer som hadde klart å presse seg ned i den konsert-bunaden der![]()
Best å trå varsomt i disse Metoo-tider
Hva ble det til ptb? Godkjent eller?Begynner å glede meg til Bremnes i morgen nå
Hadde kanskje håpet hun hadde børstet støvet av Sangen om ka ho Anna drømte om (fremfor nok en Fyret ved....) og Grågåsa, men det ser ikke ut til at de er på set-list.
Uansett - bra blir det nok, og - under det som virker å være første del (med låter fra siste album) får man heller tillate seg å innimellom miste litt fokus da![]()
Glemmer du ikke Bodil Niska nå? Men ubestridt førstedame innen jazzen er utvilsomt Karin Krog. Sammen med Garbarek, Rypdal og Arild Andersen er det ingen som har hatt så stor påvirkning på norsk jazz, og de herrene er på mange måter resultatet av hennes søken i musikkens verden.Inger Marie må jo være Norges første dame når det kommer til Jazzhar alt hun har gitt ut og spiller det nesten daglig
Kos deg gismo
mvh
Joda,du er inne på noe derGlemmer du ikke Bodil Niska nå? Men ubestridt førstedame innen jazzen er utvilsomt Karin Krog. Sammen med Garbarek, Rypdal og Arild Andersen er det ingen som har hatt så stor påvirkning på norsk jazz, og de herrene er på mange måter resultatet av hennes søken i musikkens verden.Inger Marie må jo være Norges første dame når det kommer til Jazzhar alt hun har gitt ut og spiller det nesten daglig
Kos deg gismo
mvh
En av mine absolutt favoritter denne dama gismo!
Det gjorde jeg også, så henne sammen med Sunde for lenge siden^ Har hørt Konkova live en gang, men det var da hun trakterte tangenter på en av showene til hr. Sunde.
Har ikke hørt denne, skal sjekke den, takk for tipsDette er kanskje kjent stoff for deg allerede, men hvis ikke er det noe du burde sjekke ut (tror det faller i smak)
Vis vedlegget 469284
Nydelig av Katie^^Hvorfor spise peanøtter når man har trøfler?
God helg, du min gode venn.