gismo
Æresmedlem
Høhh.... dere vet itte noe dereJa det skulle ikke forundre meg
mvh
gismo
Høhh.... dere vet itte noe dereJa det skulle ikke forundre meg
mvh
Jepp, dette har du og jeg utredet før bluesEr helt enig, og dette har vi snakket mye om.
Det er likevel morsomst når både musikalsk innhold og bra lyd går opp i en høyere enhet.
Vis vedlegget 687565
Trur je itte på før je har hørt det på EGET anleggFra spøk til alvor.
Evo har rett. Noe er best på vinyl, og andre ting digitalt.
Men holder på at Krall-albumet er best på ORG LP.
Hobbyen kan også være en jakt på gode innspillinger, ja.Vi snakker, diskuterer og mener mye om kilder, forsterkere, høytalere og kabler..... men alt for lite om lydkvalitet på innspillinger
Hvorfor bruker mange av oss x-antall 100k på anlegg om vi skal sitte å høre på ting som låter like greit på et Sølvsuper-anlegg fra Tandberg
gismo
Da må han jo oppgradere til Amati da,de knøttene han har er dårlig på mannevokalister460 sider og fremdeles er det ikke en mannlig artist og spore herinne......
Godt nyttår Giz !!!
/JR
Saksopplysning: Paal Flaata var nevnt her for litt siden....460 sider og fremdeles er det ikke en mannlig artist og spore herinne......
Godt nyttår Giz !!!
/JR
ShitSaksopplysning: Paal Flaata var nevnt her for litt siden....
Nevnt ikke spiltSaksopplysning: Paal Flaata var nevnt her for litt siden....
Å jo du Ove, den er faktisk spilt mer enn «formfulle» mennesker med noe lysere stemmeNevnt ikke spilt
Jøss å du husser bluesMener å huske at du spilte Jonathan Wilson en gang i fjor.
MerkedagJøss å du husser blues
gismo
Det er bare show ofDet ryr på med manne-navn! Kjenner jeg må holde meg fast i sofaen
Trengs mye Bremnes og fyrstekake før han lander etter den derSiden du er så godt i gang, gismo, nyt denne:
Her skal du høre Gismo! Plata e fin, men det er en overstyring av jazzgitaren på spor ''I miss you so'' og det er på tiden 2:37. Dette er ikke noe rørvreng men forferdelig å høre. Hvis plata er remastered på LP, så skal en høre det der hvis det ikke er fusket.Dessverre oppfatter jeg det, men som du sier, låter sikkert for bra iht egne favoritter
Om du er opptatt av lyd, så bør du høre dette albumet
Om ikke, kjør på med dårlig progrock
Vis vedlegget 687562
gismo
Hørte den helt ferdig RoDa..... men å nyte er vel litt overkill vel?Siden du er så godt i gang, gismo, nyt denne:
Det kan nok være, men så lenge det dreier som om et spor og bare litt av det så funker det greit for megHer skal du høre Gismo! Plata e fin, men det er en overstyring av jazzgitaren på spor ''I miss you so'' og det er på tiden 2:37. Dette er ikke noe rørvreng men forferdelig å høre. Hvis plata er remastered på LP, så skal en høre det der hvis det ikke er fusket.
Hmmm.... fyrstekake Karmana???Trengs mye Bremnes og fyrstekake før han lander etter den der
Sorry, røra det til. Kransekake skulle det være. Fyrstekake og mating av duene om en måneds tid er min greieHmmm.... fyrstekake Karmana???
Hvor gammal trur du je er da...
gismo
Det er et så lite kutt, at ikke produsententen har merket det en gangHer skal du høre Gismo! Plata e fin, men det er en overstyring av jazzgitaren på spor ''I miss you so'' og det er på tiden 2:37. Dette er ikke noe rørvreng men forferdelig å høre. Hvis plata er remastered på LP, så skal en høre det der hvis det ikke er fusket.
Ble mye og litt skumle damer bluesHva med en ny kjenning?
Kan varmt anbefale Dominique Fils-Aimé Hun har gitt ut to skiver i trilogien sin og den siste kommer 12 februar. De to første var inspirert av blues (Nameless) og jazz (Stay Tuned), men den tredje (Three little words) blir inspirert av soul, hip hop, r&b og funk. Av de to første så en Nameless klart min favoritt, men Stay Tuned er slett ikke et dårlig album!Ble mye og litt skumle damer blues
gismo
Takker for info og tips, skal sjekkes utKan varmt anbefale Dominique Fils-Aimé Hun har gitt ut to skiver i trilogien sin og den siste kommer 12 februar. De to første var inspirert av blues (Nameless) og jazz (Stay Tuned), men den tredje (Three little words) blir inspirert av soul, hip hop, r&b og funk. Av de to første så en Nameless klart min favoritt, men Stay Tuned er slett ikke et dårlig album!
Vis vedlegget 688901
Vis vedlegget 688902
Vis vedlegget 688903