Jeg vet det BlusernDet er i hvert fall det andre steder hvor ekstern psu som er større og bedre brukes på Lumin.
Har vel tilgode å høre om noen som ikke har opplevd forbedring.
Mer eller mindre selvsagt.
Er ikke så god og formulere meg
mvh
|
Jeg vet det BlusernDet er i hvert fall det andre steder hvor ekstern psu som er større og bedre brukes på Lumin.
Har vel tilgode å høre om noen som ikke har opplevd forbedring.
Mer eller mindre selvsagt.
Takk bare føler det selvDet har jeg da ikke inntrykk av @motoren![]()
De fleste (les alle) sier at det er ting å hente her, blues feks på sin D2Er det noe å hente tro? Grattisblir spennende å høre hvordan det blir
mvh
Har du mareritt?
Liker du ikke Dan D'Agostino, Ove? Skal være enig i at utseende er spesielt, men tror det er kurrante greier (for de som har råd...)Har du mareritt?![]()
Nei overhodet ikke,det låter nok bra men det får være grenser på hva som blir dratt inn i husetLiker du ikke Dan D'Agostino, Ove? Skal være enig i at utseende er spesielt, men tror det er kurrante greier (for de som har råd...)
Pøh!Nei overhodet ikke,det låter nok bra men det får være grenser på hva som blir dratt inn i huset![]()
Hmmm.... er da upper design og klasse på Dan D’Agostino boksene da Ove??Nei overhodet ikke,det låter nok bra men det får være grenser på hva som blir dratt inn i huset![]()
Er litt Steam-punk look på disse forsterkerne Dan Dagastino
McIntosh er 1000 ganger bedre å vile øynene på enn D’Agostino det er rett og slett et usmakelig design som på ingen måte får innpass herPøh!
Det sa du om McIntosh også.
Plutselig var residensen MÆTT med turkise VU metere og lys og knapper som i en flysimulator.
Vi har nok ikke sett alt på Langhus ennå...
Etterhvert som det begynner å tynnes ut i uprøvde merker og fargekombinasjoner, så vil vi nok få se D'Agostino på hertugens kammer.
Og så klart spiller det godt nok,
- for både fattig og rik.![]()
Erru blitt svaksynt blues
Neida. Klokka er flott den!Erru blitt svaksynt blues![]()
Du får plugge inn booster'n i gismo'n, så tenker jeg det går fortere.Elles så går dass oppussing tregt om dagen, men blir vel ferdig tell påsken
gismo
Hehe...mangler gismo-kitDu får plugge inn booster'n i gismo'n, så tenker jeg det går fortere.![]()
Gjør deg selv en tjeneste og dropp MQA da du ikke har en MQA Dac,eneste du får ut av det er mere støyJennifer synger dynamisk og flott i kveld, detaljer og nyanser florerer
Blir spennende å få koblet inn SBooster’n da je får tid
Vis vedlegget 708181 Vis vedlegget 708182
gismo
Blir ikke mye bedre enn det derBle sittende å glane litt på Kari på YT i går
Altså nå må du følge med i timen motorenVisste ikke at hun hadde kommet med noe nytt?er platen bra? Har den første hun ga ut og liker den veldig godt
mvh