gismo
Æresmedlem
Trur jeg også skal passe på å takke denne mannen her for hundrevis av timer med velvære
gismo
gismo
Håper onsdagen ble feststemt og eventyrlig flott og fin blues"Grei" var da litt reservert?
Vis vedlegget 721446
Ønsker deg en ekstraordinær superfin onsdag, Gismo.
Det husker jeg godt, var på Tandberg spiller med radio, kasset, platespiller og høyttalere. Mitt første anlegg, ser de i dag er blitt ettertraktet for enkelte samlere
Som nevnt hadde/eide jeg en vinyl versjon med masse artig cover-art på 70-80 tallet selv. Sett det, hatt det og solgt det på 90 tallet. I dag klarer jeg meg fint med «musikken»Det var mye fin, morsom og «avansert» cover-art som digitale medier ikke kan gjenskape. Husker broder’n eksempelvis hadde Tull’s Stand Up.
Bør itte på anl en gong for å høre det bluesAmp-støy er jo bare sjarmerende.
Skal ikke være helt sterilt heller.
Prøv denne på anlegget ditt.
Dette er et studioopptak MED AMP-STØY!
Enig blus dette må være neste oppgradering i gismoheimen. SF hadde sikkert blitt glad for mer guffePå Torget: To gode venner er bedre enn en, vel?
Vis vedlegget 723355
Ja vi er nok litt på samme sted blues, vi vet begge at det finnes bedre men samtidig er vi godt fornøyd med det vi har brukt noen år på å smi sammen, litt om littFytte rakkern så tøft!
Med DEN kabelen tror jeg du kan spille fort!
Gratulerer!
Ang amp, så var bare i tilfelle voldsom inngående cashflow skulle tilkomme deg.
Må jo ha pre også.
Vi er liksom litt på samme sted.
Det lå jo noen Octave monotrinn ute for salg tidligere, som jeg nok kunne tenkt meg, men det får greie seg med det som er.
Og, endelig kom det. Nøkkelsporet på albumet - Inca Roads.
Ut fra hva jeg husker fra besøk hos deg, så manglet det verken på kraft eller godlyd.Flotte amper blues og ja, kunne tenkt meg disse
Men som hifi-pensjonist så får je klare mæ med min egen trofaste gamle venn og nykomlingen The Octopus som nå har fått sæ en vettug kabel
Om itte noe merkbart bedre lyd....så bedre for øye og sinn
Vis vedlegget 723388 Vis vedlegget 723389 Vis vedlegget 723390
gismo
Det er vel vel for å balansere......og akkurat når jeg var passe sikker på at verden er på vei tilbake til normalen.... så går gismo helt av hengslene og spiller Zappa!?!?!,?.!!?