Han gismo og han Jan er litt forskjellige karer, jaHvorfor i alle dager skulle du ta en rundtur på Finnskogen i dag Lukter sterkt av fersk dame
Og godt er det. Fra reportasjen om Jan:Han gismo og han Jan er litt forskjellige karer, ja
Jan (68) lever et stille liv på Finnskogen: - Å få kvinnfolk inn på gården blir som å få stokkmaur i huset
Jan Storberget (68) bor langt fra folkeskikken på et finnetorp. Der trenger han verken kvinnfolk eller vekkerklokkke.www.nationen.no
Med andre ord:Og godt er det. Fra reportasjen om Jan:
Kvinnfolk gjorde han seg ferdig med da han bodde i Oslo.
- Å få kvinnfolk inn på gården blir som å få stokkmaur i huset, sier han med et lurt smil.
- Men ensom er jeg aldri. Jeg har tre kviger, en ku, tjue høner og en katt som alle skal ha sitt.
Sorry….men om jeg liker samme musikk og omtaler den og spiller den på mitt anlegg og ref til flotte opplevelser med HiRes avspillinger her i egen tråd…. så får jeg vel bare beklage det daMå si at du har god smak...
Virkelig vakkert gismo ser hun har et par utgivelser på kompanietMin låt denne sommeren, spilav på alskens avspillingersmedier, men endog
Ikke perfekt innstillings eller lydmessig men for en realisme og feeling uten noen instrumentale ferdigheter denne har gitt meg….. spesielt ved alteret
Vis vedlegget 741654
gismo
Har hørt i gjennom albumet og det er litt sånn 60-talls vibber over det! Gode melodier, men savner ”trøkket" som det var i de tidligere utgivelsene
Helt enig. De to første synes jeg er noe av det bedre som er kommet av popmusikk de senere åra, og lyden er imponerende.Har hørt i gjennom albumet og det er litt sånn 60-talls vibber over det! Gode melodier, men savner ”trøkket" som det var i de tidligere utgivelsene
God hælj motoren!Kjenner jeg er glad i har flyttet i leilighet Hadde 1,5mål hage/plen tidligere
God helg gismo
mvh