Da høyner jeg med 1!Ikke 2…..keep going
gismo
Takker Morten, blir spennende med inhouse subDa høyner jeg med 1!
Gratulerer med Gravis 3!
M
Ja umiddelbart virket det sånn, OHC gjorde nok sitt men REL kunne ikke lev ny amp klasse D modul da akkurat denne hadde gått ut av produksjon. Det er vel da forståelig….men det dårlige er at de heller ikke leverer ut serviceskjema for event feilsøkingHmf, høres ut som dårlig service, men har forhåpentligvis en mer tilforlatelig forklaring…… Blir nå kult med SF sub da. Venter med slitan til du har den i stuen
Har hørt på et sted, men opplevde det jeg nevner, de slipper ikke noen tegn/skjema og da blir det litt å lete i blinde dessverre Sånn har verden blitt Håper den nye vil gjøre en god jobb i gismoheimen da Blir en REL for salg nå daKjipt. Det går ikke an å få noen til å se på den? I tilfelle det er noe "lett" å fikse?
Men den er jo fin den nye også, da!
Sonus faber Gravis III Subwoofer Review - HomeTheaterHifi.com
If you are tired of the typically boring “black box” subwoofer, Sonus faber has something for you. The “middle child” in Sonus faber’s new...hometheaterhifi.com
mvh
Kunne kanskje hjelpe i feilsøking at du har en frisk oppegående amp å sammenligne med? (har hatt nytte av det selv, også når vi HAR, skjema). Elendig service ikke å gi tilgang på serviceskjema, spør du meg. Bruk og kast- er LITE bærekraftig.....Har hørt på et sted, men opplevde det jeg nevner, de slipper ikke noen tegn/skjema og da blir det litt å lete i blinde dessverre Sånn har verden blitt Håper den nye vil gjøre en god jobb i gismoheimen da Blir en REL for salg nå da
gismo
Har vært i kontakt med en «lokalt» men ville ikke da han ikke kunne få ut serviceskjema dessverre. Litt synd da sub’n kostet 20k og tross alt ikke er mer enn 5 årTror mange har noe å lære av Nelson Pass, og hans like. Kunnskap er til for å deles, med felles mål om "bedre" ytelse og opplevelse.
Ligger neppe noen enormt vesentlige hemmeligheter og ny design i en slik subforsterker- så hva er poenget med ikke å gjøre muligheten for reparasjon tilgjengelig?
Slike produsenter mister vel litt respekt, selv om de skulle levere varer som måtte låte gull (når de virker). REL er dessverre ikke alene om dette, vet ikke om Hifi er spesielt "utsatt" heller, men forbedringspotensial finnes i hvertfall imo....
Jeg ville uansett latt en kyndig elektronikkfagmann tatt en kikk, er vel ikke "rakketforskning" bak forsterkeren her heller....
Hehe RoDaNå er det rett før vi alle bryter ut i - på Karius og Baktus måten - "Ikke hør på hva OHC sier, gismo, ikke hør på hva OHC sier!"
Sant, dersom produktet ikke kan repareres har man krav på tilsvarende produkt eller å få pengene igjenHer er norsk kjøpslov veldig klar ang 5års reklamasjonsrett på varer som er "ment og holde lenger". og der går din sub innunder.
Jeg er mest bekymret for kåken din!Hehe RoDa
Har nettopp sendt dem en ny henvendelse om saken 13.06.17 er jo itte akkurat vintage utstyr
Så får vi se om dette blir slutten på REL-visa
gismo
Du sier noe RoDa, de sitter i 15cm tykke treskruer helt inn i tømmeret som denne gamle kåken består av innenfor all innvendig/utvendig panelJeg er mest bekymret for kåken din!
Med så røslige bolter som RELene sitter med så er de for reisverk å regne.
Skrur du ut de boltene så ryker østveggen
Det er sikkert rett srtorp, men det merkelige er at serienr sier at den er 7 år men kretskortet i amp modul er fra 13.06.17 (snaut 5 år)Her er norsk kjøpslov veldig klar ang 5års reklamasjonsrett på varer som er "ment og holde lenger". og der går din sub innunder.
Ikke gi deg gismo, en stor skam at en ikke kan få fikset en så ny subDet er sikkert rett srtorp, men det merkelige er at serienr sier at den er 7 år men kretskortet i amp modul er fra 13.06.17 (snaut 5 år)
Så her er antageligvis amp modulen byttet før jeg fikk den. Så dette blir litt merkelig.
Men nå jobber OHC videre med saken etter at jeg var litt mere «kravstor» i min siste henvendelse
gismo
Kanskje en grunn til at disse ampene ikke brukes lenger- OG underleverandøren ikke eksistere lenger (hvis jeg forsto tidligere innlegg rett). Får håpe du lykkes med litt mer påtrykk da.Det er sikkert rett srtorp, men det merkelige er at serienr sier at den er 7 år men kretskortet i amp modul er fra 13.06.17 (snaut 5 år)
Så her er antageligvis amp modulen byttet før jeg fikk den. Så dette blir litt merkelig.
Men nå jobber OHC videre med saken etter at jeg var litt mere «kravstor» i min siste henvendelse
gismo
5 års reklamasjon gjelder fra kjøpsdatoen på kvittering, uavhengig av produksjonsdato på produktet.Det er sikkert rett srtorp, men det merkelige er at serienr sier at den er 7 år men kretskortet i amp modul er fra 13.06.17 (snaut 5 år)
gismo
VI har sagt det gang på gang!Kanskje en grunn til at disse ampene ikke brukes lenger- OG underleverandøren ikke eksistere lenger (hvis jeg forsto tidligere innlegg rett). Får håpe du lykkes med litt mer påtrykk da.
Anbefaler for fremtiden ENDA mer satsing på kvinnevokal (er vel din greie det? ), i hvertfall noe som ikke belaster de nedre frekvenser nevneverdig....
Og de nivåene får han til med de lifestyle sakene der? ... Jeg som trodde gismo var en forsiktig sindig fyr..VI har sagt det gang på gang!
Vær så snill, Gismo.!Skru ned litt!?
Selv om gain går til 10, så trenger det ikke å stå på 10!...
Må du spille så hele huset rister?
VI hører ikke om det er en kvinne eller mann som synger?! Det bare brummer i bassen..
Men, neida... Vi sa det til han at han kom til å brenne noe, men han ville ikke høre...
M
Lifestyle sakene….Og de nivåene får han til med de lifestyle sakene der? ... Jeg som trodde gismo var en forsiktig sindig fyr..
Så så, hadde en kunne valgt ville de vært midt i blinken utseendemessig. Enda bedre er det at de spiller tilstrekkelig. Life-style er pene ting som yter innenfor. Ikke stort og klumpete som hos megLifestyle sakene….
gismo
Så så, hadde en kunne valgt ville de vært midt i blinken utseendemessig. Enda bedre er det at de spiller tilstrekkelig. Life-style er pene ting som yter innenfor. Ikke stort og klumpete som hos meg