gismo
Æresmedlem
Hehe…du prøver dæ du å
Sett på den opptil flere ganger musicus, men bare sett på
gismo
Hehe…du prøver dæ du å
Da er det jo bare å kjøre påHehe…du prøver dæ du å
Sett på den opptil flere ganger musicus, men bare sett på
gismo
Hehe….nei det blir nok itte noe vinyl på denna gubben, det valget er tatt for lang tid tilbakeDa er det jo bare å kjøre på
mvh
Skjønner godt du ikke vil ha katt...Og helt enig.. God helg
Den prøvde jeg sist jeg var hos Gismo.
På vei mot døra nå bluesMalte seg vel inne i hjørne, og må nå male seg ut igjen.
Billie Eilish; Bad Guy. Nok bass.
Self blues og har spilt/testet låtaSelvsagt frivillig det, men hvis du bare vil teste litt brutal bass kan Bad Guy være tingen.
God helg til deg.
Da er det bare å grave frem "Kompassärnas Män" av de samme 2 vyrde herrer som utgjør Baba Blues Gismo.En innspilling med litt mye sus fra mastertapen men ellers helt glimrende dynamikk nytes til en litt sløv og langsom søndags kaffe/frokost
Vis vedlegget 795555
gismo
Den var nok en "inner-tier" for deg, så bra
Takker, ja skal nok leve greit med den fremoverDen var nok en "inner-tier" for deg, så bra
Ikke isfritt noe sted ennå blues, bare veranda som jeg måkte ren for snø nå da sola begynner å besøke oss med litt varmeSer fint ut på terrassen din nå.
Er det Isfritt på Glomma også?
Så kan du bade...
Kan sikkert være greit å ha litt romslige preferanserGratulerer med dagen til alle herlige kvinner i alle former, aldere og størrelser
gismo
I min alder er jo romslighet blitt et must vettu Karmana Så ja…. Spot onKan sikkert være greit å ha litt romslige preferanser