Kan umulig passe systemet ditt. Jeg dekker frakt, hvis du sponser med resten, bare send den til meg.
Gratulerer så mye, ser fantastisk ut (tommel opp)
|
Hør med HiFi Life i Hommelvik, de sender fraktfritt, tar kun 1 dag med Bring og du sparer de fraktpengeneKan umulig passe systemet ditt. Jeg dekker frakt, hvis du sponser med resten, bare send den til meg.
Med alt du kan finne å se på så er det hundrevis, som på en mob/pc, no limitHvor mange display kan du velge mellom?
mvh
Paradenummeret til Alvin LeeAlvin Lee var +
På tide med litt Rock'n Roll her.![]()
Det er først i ettertid jeg har skjønt at jeg bivånet noe riktig stort med Mink deVille på Hellerudsletta.Jeg har aldri sett Alvin Lee @Powerpoint .
Det er riktig at I'm Going Home var hans parademummer eller signaturlåt.
Ten Years After spilte som kjent på Woodstock, og Lee spilte den på alle konserter senere, så han kunne den godt!
Heller ikke sett Minken.
Men Bjørn Berge har jeg sett. Både akustisk og elektrisk. Flere ganger.![]()
En utmerket artist og sanger!Det er først i ettertid jeg har skjønt at jeg bivånet noe riktig stort med Mink deVille på Hellerudsletta.
Høy, mørk, mystisk med lang sort frakk, fippskjegg og langt mørkt hår, tilbakelent og kul som fa,,, og for en stemme.
Som her:
Willy deVille Heaven Stood Still--Best performance ever- YouTube
Han levde jo dessverre ikke så mange år etter, 5 tror jeg før "the grim reaper" kom og hentet ham.
Heroin er noe jævla dritt
For egen del holder jeg på å kjøpe opp rubb og stubb av mannens diskografi.
Han har noen tolkninger av andres låter som er aldeles strålende, samt egnkomponert stoff som gir grunn til dyp ettertanke.
Eksempelvis er hans versjon av "Hey Joe" med et mexicansk "mariachi orkester" (hvordan man nå enn staver dette skramleorkesterets navn) som er så anneledes enn hva jeg er vant med av Jimi Hendrix, dog knalltøft at jeg fryser på ryggen.
Der fant jeg den......vi tåler å høre den en gang til.
Willy DeVille - Hey Joe - YouTube
Det er en av de få låtene som jeg tåler dette forferdelige rabalderet fra et såkalt orkester.
Hipp hipp gismoDa er valget tatt, HiFi Rose blir og Lumin U1 mini inkl SBooster får et nytt hjem hos en meget hyggelig kar nordpå som har sansen for flotte høytalere og god lyd
(Les Sf Guarneri Evolution)
Takk for handel!
Vis vedlegget 858830 Vis vedlegget 858831
gismo
TakkerHipp hipp gismo
Bestandig gøy med noe nytt
Mvh: Espen L
Tusen takk motorenGratulerer så mye med en flott sak gismobare få frem vu meterne på fronten
mvh
Tusen takk octGlemte visst og henge på en "gratulerer", men nå er det gjort.
mvh
Da må jeg få takke så mye for handelenDa er valget tatt, HiFi Rose blir og Lumin U1 mini inkl SBooster får et nytt hjem hos en meget hyggelig kar nordpå som har sansen for flotte høytalere og god lyd
(Les Sf Guarneri Evolution)
Takk for handel!
Vis vedlegget 858830 Vis vedlegget 858831
gismo
Takk det samme Rene, hyggelig å handle med degog godt å vite at Lumin U1 mini får fortsatt lov å lage nullere og enere inn i en ny dac som til slutt forer kvalitetshøytalere med vakker musikkDa må jeg få takke så mye for handelen. Betryggende å handle fra folk som har sans for kvalitet
(Les SF Guarneri Memento)
Du er vælkømmin unge mann, om du lover å itte være før kritisk daDa er katta ikke bare ute av sekken, men også flyttet inn i Gismostua.
Skjønte fort hvilken vei dette gikk. Hifi Rose RS150b er interessant med siste og beste ESS sabre dacchip, og apparatet ser ut som den er veldig godt laget.
Og fin i racket!
Gleder meg til å se og høre denne hos deg om ikke alt for lenge.
Gratulerer!![]()
Du vet. Kan bestikkes med noe fra Evensen.Du er vælkømmin unge mann, om du lover å itte være før kritisk da
gismo
Sånn er det. Alle tar det de får.Å la seg kjøpe for et stykke Napoleonskake. Verden går mot det dypeste forfall!
Da hadde jeg ikke bare vært åpen for å ljuge om stereo……..vi kunne diskutert å donere en nyre………jaffal for en 6-packSånn er det. Alle tar det de får.
Man kommer nok langt med ei flaske Westvleteren med deg også.![]()