Du er en mann for detaljer blues, du så dette også du På samme måte som jeg opplever deg da vi sammen feks lytter på lyd, nye anlegg osv…… vi er begge to litt nøye og detalje orientertVis vedlegget 866993
Prikken over i-en.
Leeenge siden jeg ga faan i det RoDa, herre Gud sååå slitsom å gittLitt trist at han har blitt slapp i audiofilien på sine voksne dager.
timesvis med nytt utstyr uten at det er koblet opp... Hva blir det neste, at han ikke orker å spille CDer eller LPer?
Ey, vent nå litt!
Jeg driter i det meste, bare det spiller digert, og foten går.Du er en mann for detaljer blues, du så dette også du På samme måte som jeg opplever deg da vi sammen feks lytter på lyd, nye anlegg osv…… vi er begge to litt nøye og detalje orientert
gismo
Meget hyggelige ord av HertugenDette er uten tvil et flott oppsett, komponentene står i stil med samme farge, vet mange driter i det og skylder på at det er lyden som teller. For meg så er det like mye det estetiske som teller, seff med gode komponenter. Har skårer gismo 10 av 10
Dette er det forgjettede Land, Evo!Altså dyster utsikt🫢
Lol, better safe than sorry....Hadde en lignende sak del år tilbake med relativ ny plasma skjerm hvor det oppstod statisk støy og årsak viste seg å skyldes defekt ekstern tv dekoder ...Hører med til historien bytta strømforsyning to ganger, heldigvis gikk det på garantien så all ære til Pioneer/service avdelinga.Fikk dette bilde av André på HiFi Life nå i ettermiddag. Dette er min HiFi Rose som kom til dem i dag og den funker og spiller i beste velgående
Da må man jo gå sæ sjæl i sømmene , men er ikke hjemme så etterforsking kan ikke starte før i morgen
Vis vedlegget 867648
Men har jo nå tenkt på diverse mulige årsaker da jeg ikke fikk liv i den etter 2 dagers bruk. Eneste jeg ser kan være en mulighet er at den ene av de 6 utgangen jeg har på min InAkustik 3500 strømrens hadde røket? Men byttet ikke på den da både amp og sub’er funket og som også er koblet ut fra samme strømrens Får ikke sjekket dette får jeg kommer hjem igjen i morgen, men om dette er tilfelle så er det jo nesten en flause men samtid godt at Rose er intakt
Uheldig sammen treff og sitter da trolig med en def 230v utgang på min InAkustik 3500 strømrens Om dette er sånn må jeg jo bare beklage at bryderi og mas overfor HiFi Life og beklage uheldig og uriktig omtale av HiFi Rose
Fasit vil bli bekjentgjort i morgen kveld
Ha en fin lørdagskveld til dere som slenger innom
gismo
Ja, at jeg skulle komme opp med en syngedame du ikke hadde hørt tidligere……….skulle tatt segBegklager liten frekvens i din og de andre kulturens fyrtårntråder Karmana. Skal skjerpe mæ etter hvert
Damen er spilt og spilt mang en gang gode mann, også lagt ut ved flere anledninger i min lavkulturelle tråd
Men takk for at du passer på å fóre mæ med kvinnfolk, me like
gismo
Vært innom dette tidligere mener jeg, men skal sjekkes etter håndballen bluesVis vedlegget 868266
Dette tenker jeg spiller bra på det "nye" anlegget, Gismo.
Sjekket ut i går kveld, joa…..spiller fint her nåVis vedlegget 868266
Dette tenker jeg spiller bra på det "nye" anlegget, Gismo.
Noe annet hadde vært skandale.Sjekket ut i går kveld, joa…..spiller fint her nå
gismo