gismo
Æresmedlem
Natta, blir bra detta
gismo
gismo
Tenkte bare på om du ble fornøyd med klang og Tone..Litt tell bake tell sambygdingen her…. Selvfølgelig er alt reversibelt M, akustikk plater er tykk filt hvor spilene er mont på, festes med noen få mont skruer. Skru ned, sparke skruehullene også er alt ok
MEN hvorfor spør du? Dette kommer til å sitte i min stue tell dom bær mæ ut med beina først Vi tuller med kabler, kilder, talere etc…. Men dette her er ikke TULL, dette blir
gismo
Enig i det M, hørt det noen ganger selv og mitt var heller ikke ille fra før i så måte men ville og måtte bare teste Og for meg ble det ennå bedre Har også hørt rom som er FOR mye dempet, nesten ned til dødt og ullent og det er jo like ille Jeg syns jeg fant en fin balanse mellom hardt og ull som ble bra herTenkte bare på om du ble fornøyd med klang og Tone..
Er noen ganger som rommet kan bidra positivt også
M
Den kroken ble rett og slett rålekker!!Nærmer seg, bare igjen over vinduet, men når man kapper så kort lengde er spilene dessverre stiftet til filten med så store avstander at de løsner og må derfor limes for at dette skal bli pent, skitt au, mere jobb
Vis vedlegget 871692
Heldigvis snart hælja….
gismo
Ja helt enig Der kunne jeg godt ha tilbrakt noen timerDen kroken ble rett og slett rålekker!!
wow!!Nærmer seg, bare igjen over vinduet, men når man kapper så kort lengde er spilene dessverre stiftet til filten med så store avstander at de løsner og må derfor limes for at dette skal bli pent, skitt au, mere jobb
Heldigvis snart hælja….
gismo
Det er allerede påtenkt RoDa, men blir itte i dag, hælja på gamlefar nå, må itte drive på som en ungdom lenger vettuwow!!
litt strategisk kapping så du får med en stift pr spile og så stifte en liten stift sjøl i tillegg?
Så slipper du unna limingen.
mvh
Hallo, self er du velkommen innom da du er på disse kanter, tror ikke jeg kjenner deg men det går som regel braDet ble lekkert . Er av og til i nærheten av deg , drar til Skaslien gjestegård for å spise . Hvis det er mulig å komme på lyttebesøk , tar jeg meg gjerne en tur .
Jeg så det men turte ikke si noeRommet ble flott, men u burde ha rubbet vekk siget
Må jo kvalitets sjekke arbeidet ditt gismo men ikke bekymre deg, det ble så bra atteDet var da faan så mye dere zoomer inn da
Blir ittno før jul jaffal
gismo
Tusen takk KarmanaDu er skikkelig flink, gismo!!! Nå er det bare å kontakte, soundscape, og få kjøpt en røslig lysekrone med maaange prismer. Deretter finner du et 150-år gammelt maleri av et familiemedlem i sin beste skrud, og får det opp på veggen, selvfølgelig i en treramme med sirlige utskjæringer. Da er Lord gismo klar til å invitere Hertugen av Follo på afternoon tea
Må si mæ enig med dæ Sluket, takk for støtten"Gismodromen".... Ubetalelig! Og ikke bry deg om lit sig & sånn, de skulle skamme seg de knehønene som bare klager og ikke gjør en dritt sjæl !
Ok.Da må je nukk avstå å bruke navnet du kom med blues Tross at du spandabelt gir fra deg copyright Sauen kommer aldri opp igjen, den er på gjenvinninga for år tilbake!!
gismo