bluesbreaker
Hundeeier
Jeg også.Denne konserten er fantastisk - har den på CD / DVD.
Har den også på vinyl seff.
Jeg også.Denne konserten er fantastisk - har den på CD / DVD.
Ja, takker for tipset fant tilbud på samme spilene og går for ask eller eik variant (kan jo beise om senere om så ønskes). Har allerede skissert opp veggen i 3d, kun noen små detaljer gjenstår så blir å skrible mer om det i egen tråd etter hvert ....Ser enkelte spilene er montert horisontalt, er det gjort som en ekstra estetisk detalj og/eller tiltenkt som mulig gevinst akustisk?Enig med deg ang både spilebredde og avstand spilene i mellom, lykke til da du drar igang Morsomt om man kan inspirere
Mange farge nyanser og treslag, mine er Smoked Oak
gismo
Så artig, blir morsomt å følge i din trådJa, takker for tipset fant tilbud på samme spilene og går for ask eller eik variant (kan jo beise om senere om så ønskes). Har allerede skissert opp veggen i 3d, kun noen små detaljer gjenstår så blir å skrible mer om det i egen tråd etter hvert ....Ser enkelte spilene er montert horisontalt, er det gjort som en ekstra estetisk detalj og/eller tiltenkt som mulig gevinst akustisk?
Herlig, takk for svar gismo...hehe, ja du har jo lagt lista relativt høyt så her må man nok gjøre en ekstra innsats om det skal matche visuelt selv om arkitektoniske uttrykket blir annerledes.Så artig, blir morsomt å følge i din tråd
De horisontale er mest for å bryte opp litt, trolig ikke lyd men visuelt
Kun fantasien som begrenser, hva med å legge inn skråstilte firkanter?
Utfordringer skal tas på strak arm vettu
Lykke til
gismo
Det er mye likheter mellom McKennit og BN
Jeg er sikkert treg, menDet er mye likheter mellom McKennit og BN
I alle fall itte Finnskogen Itte så tett rundt festningen på Vinger hellerVis vedlegget 895212 Kongsvinger?
Har åsså tenkt på det i dagJeg er sikkert treg, men
Hvem er BN?
Ja. Gamlebyen Kongsvinger dette. Før de fikk EPA-senteret..Vis vedlegget 895212 Kongsvinger?
Hvor har du hørt mye Fourplay, Gismo?
Det var BlumenhoferHvilke høyttalere var det du hørte på hos den utflytta løtningen?
Blackmore´s NightJeg er sikkert treg, men
Hvem er BN?
Akkurat.Blackmore´s Night
Takk for tips - var fine versjonerEt par nydelige spor fra denne meget gode dama
Hvor ble det av henne? Nydelig stemme
Vis vedlegget 895259 Vis vedlegget 895260
gismo
Står i i signaturen.Det var Blumenhofer
gismo
Mye likheter:Akkurat.
Den var for smal for meg.
Der er det vel med ei heks ja.
Tore Hestbråten vant Dagbladets konkurranse om å oversette Dylans "Time out of Mind". Han ble plukket ut av over 300 deltakere. Han har ikke noe med musikken eller produksjonen å gjøre, han står bare for tekstbidraget.Sitter å hører på albumet til Finnskogingen Tore Hestbråten (tjukke slekta til kjæresten) som han kalte Tankelaus tid (Time out of mind), der han skrev nordnorske tekster på alle Dylan sine låtene på albumet. Tore bodde den tiden der oppe, mener det var Hamarøy. Det er gitt ut på cd her til lands
Vis vedlegget 895839
Gode musikere på albumet syns jeg
gismo
Jepp, prisen var jev å få, ang musikk og produksjon….det vet vi jo…..vi lokaleTore Hestbråten vant Dagbladets konkurranse om å oversette Dylans "Time out of Mind". Han ble plukket ut av over 300 deltakere. Han har ikke noe med musikken eller produksjonen å gjøre, han står bare for tekstbidraget.
M