Ble seint igjen
i går, etter The Voice måtte jeg jo ta en runde og plukket litt her og der i spill-lista etter gårdagens besøk
Ble spilt masse forskjellig både høyt og lavt og som seg hør og bør, så fikk jo blues kommando plassen gjennom går dagen.
Dette kunne jeg godt merke utover kvelden, sweetspot er kun den riktige plassen med disse panelene
Å være bisitter blir mer å være en synser og sosial støttekontakt
Veldig morsomt i går, litt plass byttet på talere , toe-in og tilt justeringer……
Men i store trekk så er dette gode høytalere, krever sin amp men da det er i orden imponerer disse meg
Litt kort
Luft, letthet og detaljer oppover, en flott renhet, hurtighet og smekk, meget gode på strenger og piano syns jeg, skiller godt instrumentet som da fører til et ryddig lydbilde, blir borte i et stort lydbilde, men tenderer til litt tørrhet og litt mindre kjøtt på beinet på enkelte ting….. men etter et par-tre dager tilvennes man og kunne godt levd med det
Kan nok tilskrive Leema ampen noe av dette også? Med referanse av rør i signalkjeden de nærmest 10 siste årene så blir noe litt annerledes med transistorer amp.
Da det er sakt så må jeg samtid si at denne Leema ampen imponerer tross alt med herlig oppløsning oppover, trøkk i nedre mellomtone og bass som få andre intr transer har vist frem
Kontroll og jerngrep og med overskudd og masse headroom. Ikke spiss og tynn på noen måte
Lite fixfaks, her har fokus vært ren skær god lyd. En liten flott ting har den, individuell gain justering på hver eneste inngang, flott lite pluss. Bygg kvalitet og remote av edelt metall selv om design kunne ha løftet den litt til
En av de bedre jeg har hørt vil jeg trykt si
Tusen takk blues
Sein frokost og noe vi itte spilte i går
gismo