gismo
Æresmedlem
Nytt dame bekjentskap, svensk tjej
God pinse aften
gismo
God pinse aften
gismo
Bare å kjøre på motoren, byttet ht-kabler i høst, ikke sett meg tilbakeInakustik er kommet for å bli her i hus Har litt lyst å prøve høyttaler kabler fra samme produsent
mvh
Tusen takk Jazzmann, ble et sprekt bytte her, spennende og annerledes men trives med dette! Du har jo toppklasse kabler ser jeg, har også InAkustik men fra litt lavere hylleFørst og fremst gratulerer med flotte høytalere og forsterker. Spennende valg, ja.
Tror nok du beholder NF-2404 air.
Jeg har samme men i pure Silver samt LS-4004 air og er veldig fornøyd.
Om dette er det merke je trur, hatt dom og solgt domDisse kunne du kjøpt av en hyggelig kar her på HFS. Til en pris som er like hyggelig(jeg har et sett)
Vis vedlegget 923441
Eneste gang jeg virkelig har hørt en forskjell på XLR ( men jeg har jo fullbalanserte amper og da)Om dette er det merke je trur, hatt dom og solgt dom
gismo
Det var det daDet var fort gjort gismo Grattis med salg og håper du ikke angrer deg om en stund
mvh
Frister lite det guttNå får dere gi dere da gutter, de er solgt…..inviterer til Diptyque lytt om det skulle friste
gismo
Han var itte norsk, henter neste helg men var både happy og triveligGratulerer med salg. Sannsynligvis en heldig kjøper
Vet ikke om å gratulere eller kondolere er det rette å gjøre. Men velger å gratulere da det nye som kom i hus virker meget spennende
Det var ikke noe forsøk på å strø salt i såret altså - tviler ikke på at de nye panelene leverer. Jeg har allerede tenkt at den dagen jeg evt. flytter i leilighet må jeg sjekke ut mindre og lettere høyttalereNå får dere gi dere da gutter, de er solgt…..inviterer til Diptyque lytt om det skulle friste
gismo
Det var ikke noe forsøk på å strø salt i såret altså - tviler ikke på at de nye panelene leverer. Jeg har allerede tenkt at den dagen jeg evt. flytter i leilighet må jeg sjekke ut mindre og lettere høyttalere
Ikke sant! Skikkelig støttende fyr jegSånn skaper man kameratskap
gismo
Du er vælkommin både up town og down town Kirkenær KarmanaGledelig å se at begge salg er gjennomført. Da vet jeg at økonomien er i orden og understøtter at jeg blir overdådig påspandert når jeg inspiserer downtown Kirkenær! Grattis med salget
Blir garantert bra. Jeg landet på LS og AC 2404 Air og ser meg ikke tilbake.Da skal min meget gode Vertere Reference RCA kabel få prøve seg mot disse her XLR «slangene» fra InAkustik
Disse sendes over pinsehelga fra Lydglede, om dette sitter som det skal er alle signalkabler i InAkustik Air Reference serien
Vis vedlegget 923409
gismo
Kremt.Gledelig å se at begge salg er gjennomført. Da vet jeg at økonomien er i orden og understøtter at jeg blir overdådig påspandert når jeg inspiserer downtown Kirkenær! Grattis med salget
Flerbruks-glass, til og med!
Eller oljeFinner de noe vann mon tro?
mvh