Aerik
Hi-Fi freak
Har jo lagt seg godt til rette i spa avdelingen
vi får ta oss en kopp kaffe istedenfor vi da regner ikke med at du er store tea drikkern heller ellers har jeg forøvrig kun hørt eldre Dcs purcell & elgar mener jeg det var for noen år siden virket å være meget stødige produkter selv om kanskje ikke designet er for alleSå du likte dette gismo? ikke my cup of tea
Ha en fin kveld
mvh
Hørtes ut som en god plan Ivanvi får ta oss en kopp kaffe istedenfor vi da regner ikke med at du er store tea drikkern heller
Samme her gismo, nettopp ferdig med frokosten Her skinner solen og varmt og godtVis vedlegget 939563
Sommerens seneste frokost nettopp inntatt Tungt og trist vær i dag, blir lite inspirert
gismo
Trenger ikke noe high end system til dette.Her føler jeg vi snakker dac, klokke og ekstern power for de som har masse penger og et oppegående HiEnd system
Men lekkert for oss som bare kan se på bildene åsså
Vis vedlegget 939208 Vis vedlegget 939209
Sukk
gismo
Dac for info blues Leste itte nok, trudde det var dac, eksternt power og ekstern klokke je, i halvformatTrenger ikke noe high end system til dette.
Det er dette som er systemet. Det er et head-fi anlegg, så det mangler bare high end hodetelefoner. Det går an å bruke det på høyttalere men jeg tror ikke det er det primære.
Dette kunne jeg virkelig tenke meg når jeg blir gammal og flytter i blokk.
Det er lenge til så jeg bør kanskje begynne å spare?
Om du noen gang skær kåmma dæ laus JeppSå Løsrivelse er et album en må ha?
mvh
Langt ifra.Så Løsrivelse er et album en må ha?
mvh
Itte hør på blues, detta har’n itte greie påOm du noen gang skær kåmma dæ laus Jepp
gismo
Løsrivelse er en av de bedre til Bremnes i mine ører. Dette er vel strengt tatt like mye Kjetil Bjørnstad sitt album, men det er kanskje flisespikkeri i denne sammenhengen. Andre Bremnes album som er verdt å ha er Blå Krukke, Gåte ved Gåte og Svarta Bjørn (her får du en nesten magisk versjon av Byssan lull). Etter det så hoppet jeg av Bremnes togetSå Løsrivelse er et album en må ha?
mvh
Hvis man føler for å grave seg ned i elendighet, så er det et umerket album.Itte hør på blues, detta har’n itte greie på
Av de 15 sporene er det sjelden at 8 av dem, fra samme album, spilles ofte i «dromen»
Vis vedlegget 939618
Så det så
gismo
Nettopp derfor, trist som faen og det passer mange ganger meget godt Vokal (har vel aldri vært bedre enn på den tiden ho Kari?) og vidunderlige musikere løfter dette tross tristhetHvis man føler for å grave seg ned i elendighet, så er det et umerket album.
Men trist som faen.
Riktig. Alt til sin tid.Nettopp derfor, trist som faen og det passer mange ganger meget godt Vokal (har vel aldri vært bedre enn på den tiden ho Kari?) og vidunderlige musikere løfter dette tross tristhet
gismo
Jeg har det meste fra før men må kanskje sjekke ut denneLøsrivelse er en av de bedre til Bremnes i mine ører. Dette er vel strengt tatt like mye Kjetil Bjørnstad sitt album, men det er kanskje flisespikkeri i denne sammenhengen. Andre Bremnes album som er verdt å ha er Blå Krukke, Gåte ved Gåte og Svarta Bjørn (her får du en nesten magisk versjon av Byssan lull). Etter det så hoppet jeg av Bremnes toget
Hvis man føler for å grave seg ned i elendighet, så er det et umerket album.
Men trist som faen.
Den handler om ho her:Van er en amatør i tristesse motfor Bremnes.
Hun har mastergrad der.
Så enig med deg nå RoDa, dette intervjuet bør høres før man hører låt/tekstDen handler om ho her:
Dagny Juel – Wikipedia
no.wikipedia.org
Ble mer innhold i å høre denne etter å ha hørt Bremnes fortelle historien før hun sang låten.
mvh
Definitivt Motoren, og ikke bare fordi man tilfeldigvis liker ho Kari, men også fordi Marius Muller medvirker.Så Løsrivelse er et album en må ha?
mvh
Livet er og kan ikke alltid være glede og en fest, vi må kjenne på alle sider av detJeg visste det handlet om Juel, men det er like mesterlig trist for det vel?
Ha slike reisekamerater a gitt.