gismo
Æresmedlem
Takk for tro og lang tjeneste
gismo
gismo
Samme herBjella har jeg aldri fått taket på. Det setter seg ikke i sjela mi.
Tror du ikke at det er mere for å holde myggen på avstand?Er det så kaldt at det er nødvendig med 3 bålpanner?!
De færreste @Sluket , de færreste. Turnering ikke urinering....."Under utendørsurineringen i myggdistriktet Røgden slo det plutselig Gismo at vold ikke alltid var best egnet til å løse alle problemer..."
Hyggelig å høre oddemann…..morsomt at du er oppå hesten og rider igjen ogsåOddemann rider igjen. Og turer gjennom gamle fulgte tråder.... her var det myyye. Både musikktips,lekre hifibilder og herlig fritidsdiskusjon....
Husker vi fikk en ung pen vikarlærer på ungdomsskolen. Hun var 23 år og gikk i miniskjørt. De fleste av oss gutta sleit med konsentrasjonen da gitt . Husker ikke hvilke fag hun hadde , men vi gledet oss stort til hver time.Skolestart i dag……ikke alltid like enkelt
gismo
Du er ikke den første, hatt folk i sweetspot som har sittet 1/2 m over setet her"all of me" gjett om jeg skvatt etter 43 sekunder...
Har ikke testet merket selv, men de ser jo veldig skikkelig ut !HiFi trenger noen kabler….. ikke like lurt å bruke hva som helst
InAkustik ble til slutt mitt merke, deres Referenz Air serie
gismo
Godt valgHiFi trenger noen kabler….. ikke like lurt å bruke hva som helst
Vis vedlegget 1048789
gismo
Google er din venn, jeg vet, men nå har jeg ikke tid til å rote rundt. Derfor spør jeg, hvilket prisnivå er vi på?HiFi trenger noen kabler….. ikke like lurt å bruke hva som helst
Vis vedlegget 1048789
gismo