Lagga
Hi-Fi freak
Veldig fine!
Veldig fine!
I stede for søndagsgudstjenesten kjører jeg litt «langdrigin» jazz Dama er god og lyden det samme
Vis vedlegget 1056725
gismo
Det er faktisk både og SluketDu får ikke stilpoeng på ved uansett Jo styggere jo høyere brennverdi!
Det må vel kunne kalles DESIGNER-VEDDet er faktisk både og Sluket
Har en kompis som driver litt med ved, lager såkalt perfekt bjørkeved og leverer til de fasjonable strøk på Oslo vestkant og ditto fasjonable hyttestrøk rundt omkring. Der er kravene til utseende voldsomt høye
De siste årene har han fått en ekstra inntektskilde, de ekstreme vil nå ha byttet ut sin ved som har stått litt, kanskje bare et par år…..med fersk flott fin bjørkeved.
Han drar nå rundt, byttet ut den gamle veden og tar med den gamle i retur og selger den på nytt til oss vanlige folk🥹
Verden har blitt et merkelig sted🥹
gismo
Er jo nettopp det jeg prøver å bidra med her nå daAnbefaler denne :
Hel ved - alt om hogging, stabling og tørking - og vedfyringens sjel
Kjøp «Hel ved - alt om hogging, stabling og tørking - og vedfyringens sjel» av Lars Mytting til en god pris på ark.no. Bestill hjemlevering eller klikk&hent i din ARK-butikk.www.ark.no
Der jeg vokste opp var det ei enke som brant klærne etter sin avdøde mann i ovnen.
Det resulterte i pipebrann slik at huset brant ned.
Da er det bedre å fyre med ved.
Jepp, mange fine versjoner og ang Alzheimer så har jeg hatt det veldig nært…….så låta rører megVeldig fin låt.
Skrevet av John Prine, og utgitt av han i 1971.
Finnes i utallige coverversjoner.
Jason Isbell har brukt den i sin støtte til Alzheimersaken. En av de bedre.
Ser trivelig ut, kos dere!