gismo
Æresmedlem
Her i heimen så….passende glass detteSteike har LOR blank kaffe no.
gismo
Sist redigert:
Her i heimen så….passende glass detteSteike har LOR blank kaffe no.
Kunne vel også blitt en ordentlig flott ben-proteseNisse produksjon inne på Finnskogen
Drivved blir flotte nisser
Her er emnet….
Vis vedlegget 1064682
Under veis….
Vis vedlegget 1064683
Og ferdig nisse….
Vis vedlegget 1064685
Jeg sitter modell
gismo
Det ser viNisse produksjon inne på Finnskogen
Drivved blir flotte nisser
Her er emnet….
Vis vedlegget 1064682
Under veis….
Vis vedlegget 1064683
Og ferdig nisse….
Vis vedlegget 1064685
Jeg sitter modell
gismo
Itte akkurat det nei…..du får søke opp å teste, anbefalesHar aldri hørt om Vestbo Trio. Er det gammeldans?
Ble i alle fall itte sånn i går
Cowboymusikk altså
Forkaster John Martyn, og nå dette.Regelrett bare deilig å ha 2 x Sf Gravis III sub’er da denne avspilles på røselig volum tell midt på dagen kaffen
Vis vedlegget 1066079 Vis vedlegget 1066080
gismo
Vil vel tro det uten å ha hørt noen, Mem du har vel en Amp? Har du streamet fra den ennå?Her kan du spare enda mer penger. Med Wiim Amp har du ikke bruk for Wiim Ultra. Men for all del, hvis du umiddelbart vil starte oppgradering er kanskje streamer og DAC bedre i Ultra enn i Amp
Jada, fungerer fint på streaming og stabil på wifi. I tillegg til DAC og sine 2X60W har den også romkorreksjon og utgang for sub. Riktig et multiverktøy Har brukt den sammen med Krix høyttalerne mine og REL subben, og det fungerer riktig så fint.Vil vel tro det uten å ha hørt noen, Mem du har vel en Amp? Har du streamet fra den ennå?
gismo
Det er streamer i wiim ampen, så da trenger du ikke wiim ultra.Har så vidt begynt å tenke litt på pensjonist-anlegg
Alle trapper jo ned etter endt «karriere»…..være seg toppidretts folk eller HiFi-nerder
Blir «åntli pensjonist» rundt juletider
Enkelt og greit må jo være en fin målsetting og det skal være nytt….itno gammalt ræl
1. 15k
Vis vedlegget 1066150
2. 25k
Vis vedlegget 1066151
3. 35k
Vis vedlegget 1066152
Time will skow…. Det er lyd i disse åsså
gismo