Evo III
Hertugen
Har du ikke møtt megFinnes navn på sånne typer…… på bøgda kaller vi det……vriompeis🥹
Legg govilja tell da mann..
gismo
Har du ikke møtt megFinnes navn på sånne typer…… på bøgda kaller vi det……vriompeis🥹
Legg govilja tell da mann..
gismo
Feil rekkefølge på de to ordene?Nei jeg er gift, så jeg pleier å ha med meg min egen frue.
Det begynner å bli litt «vanskelig for oss gamle» nå syns je bluesFeil rekkefølge på de to ordene?
Nå gjaldt vel dette ikke å "ha med seg", men heller å "ha seg med"?
Feil rekkefølge på de to ordene?
Nå gjaldt vel dette ikke å "ha med seg", men heller å "ha seg med"?
Je er itte gammal!Det begynner å bli litt «vanskelig for oss gamle» nå syns je blues
Denna ungdommen ( les Evo/RoDa) er noe «rappe/frekke ordkløyvere» kan det synes som🥹
gismo
Ser det står en del oversiktlig info her:HiFi Rose RD 160 DAC på markedet.
En spennende sak man må lese seg litt opp på og følge litt med på hva bransje og folk synes og mener om denne
Vis vedlegget 1069501 Vis vedlegget 1069502 Vis vedlegget 1069503
gismo
Enig med deg, tror heller ikke denne er så mye bedre men kanskje annerledes.Ser det står en del oversiktlig info her:
ROSE HIFI RD160 Balanced DAC Black
Rose HiFi's RD160 is an aesthetically pleasing balanced DAC, based on a duo of AK4191 and AK4499EX chips per channel, capable of upsampling signals up to PCM 32bit 768kHz and DSD512...www.audiophonics.fr
Spørsmålet er jo om det kun blir annerledes og ikke nødvendigvis bedre enn den gode du allerede har i streameren din
Havner vel på rundt 60.000 her til lands vil jeg tro
Ja hvis jeg personlig hadde hatt 120k å bruke, så hadde jeg anskaffet nye høyttalere i stedet for en streamer/DAC-kombo til samme prisen. Men du har jo veldig høyt nivå på alle ledd i kjeden, så for deg kan fort andre prioriteringer gi meningEnig med deg, tror heller ikke denne er så mye bedre men kanskje annerledes.
Denne er vel mere tenkt som ekstern dac i kombo med nye RS 130 vil jeg tro?
Men blir det ei pakke på 120k og da er det plutselig flere alternativer
gismo
Jepp og hørte det selv i Gøteborg (litt hakeslepp/pris nivå) derfor valget og da til absolutt flott pris, nesten utrolig Så gleder meg litt til de kommerLitt lek skal ikke undervurderes . Q Acoustics får rosende omtaler rundt om .
Den og mere til måtte bytte før EU-kontroll, så i skrivende stund er alt på stellBlir kanskje et bytte av frontrute ila vinteren? Praktisk bil som gjør nytten dette
Betryggende for oss andre gæmliser å se at du fremdeles drar damer med den derAnledningen for en Lagunitas i dag må vel være at min gamle trofaste venn Caddy’n fikk godkjent stempel i ræva og for lov å ferdes på norske veier en stund til
Fraktet meg fra A-B i 12 år nå, uten noen utpreger form for komfort eller penis-forlenger status
Praktisk også slepper man å frakte med så mye folk
Kostet på den både det ene og andre denne sommeren men enda er det billigere enn å bytte den ut
Gamle gubber og biler hører vist ihop🥹
Vis vedlegget 1070544
gismo
Bilen var itte vist frem før første dateBetryggende for oss andre gæmliser å se at du fremdeles drar damer med den der