gismo
Æresmedlem
Nå er du på den der...."alt var bedre i gamle dager" bluesbreakerJeg synes de gamle var best i gamle dager (inkl. Jon Lord)
Syns Jon har blitt eldre i takt med mæ je...
Men for all del, denne her er jo udødelig!
gismo
Nå er du på den der...."alt var bedre i gamle dager" bluesbreakerJeg synes de gamle var best i gamle dager (inkl. Jon Lord)
En ren nytelse
En bra låt og endelig får gutta slippe til
gismo
Herlige små stunder det der Ulf-B, la ProAce eller Beolab få jobbe littEn litt annen lek enn pinneleken til Ole Brumm, dette.....Men ellers helt enig - hjemmepåske er tingen. Akkurat nå er kona ute en tur - og alle naboene på ferie - så da er det åpen låvedør for å sette hifien på litt over takløftende nivå og blåse ut litt.
Takk, i like måte!Herlige små stunder det der Ulf-B, la ProAce eller Beolab få jobbe littEn litt annen lek enn pinneleken til Ole Brumm, dette.....Men ellers helt enig - hjemmepåske er tingen. Akkurat nå er kona ute en tur - og alle naboene på ferie - så da er det åpen låvedør for å sette hifien på litt over takløftende nivå og blåse ut litt.
Ha en musikalsk påske
gismo
Takk det sammeBlir hjemme påske her også med mye god musikk og bena på bordet
God påske gismo
mvh
Er glad jeg har sikkelig innbo forsikring.Pass på anleggene deres i påsken, tyver på ferde, se opp for pinner som står på døra..
Her er planen
Vis vedlegget 190727
Godt jeg skal være hjemme i påsken
gismo
Kos deg i sola på Kvitfjell RBNIkke så dumt med påske her i sola på Kvitfjell heller. Dårlig mob dekning og det er bra.
God påske. Vi sees i mai
Mvh
RBN
Små penger var også en løsning oct , kos deg hjemme (som meg) med musikk og ha en god påske!Ang. sjekk om man er hjemme, går jeg motsatt vei v. å legge noen mynter utenfor inngangsdøren selv. Er de borte når jeg kommer hjem, har noen vært her. Forøvrig god hjemmepåske. Blir hjemme selv og. Kjøpte Adele 21 på vinyl idag, og skal snart settes på.
mvh
Kjent opplegg, men det er en feil i siste linje. Det skulle stått; " ... return to Lituania or Poland"Pass på anleggene deres i påsken, tyver på ferde, se opp for pinner som står på døra..
Her er planen
Vis vedlegget 190727
gismo
Hepp.Kjent opplegg, men det er en feil i siste linje. Det skulle stått; " ... return to Lituania or Poland"Pass på anleggene deres i påsken, tyver på ferde, se opp for pinner som står på døra..
Her er planen
Vis vedlegget 190727
gismo
I følge politiet kommer 70% av vinningsforbryterne fra de to landene. Latvia kommer mye lenger ned på lista..
M
Får fylle på litt ventebilder jeg da..
Vi tåler ventebilder vettu, ikke sikker på hvordan Power`n takler det
Ja si det du....når skal vi kjøpe Harbeth..Gismo:
Nå har vi begge eid Usher cp serien, A.p Sitara og SF høyttalere. Når skal du kjøpe Harbeth?
Ps
Syngedamer låter meget bra på Harbeth..
Jo flere vi er sammen...osv. Nei da, det er vel ikke noen trøst for hverken deg eller megHvis det kan være til noen trøst: Feber og snørr her også.
Men jeg ser positivt på det. Påsken pleier å markere slutten på hifisesongen her hjemme - spiller lite musikk når vinduer og terrassedører står vidåpne - så påskeuken er en slags siste sjanse. Spesielt når samtlige naboer er på ferie - da gjelder det å benytte anledningen.
Det ble oppfattet riktig her ser du octMin liker gjalt platen. Ikke at du er forkjølet. Ser at det kunne misforstås. Så derfor: God bedring.
mvh
Hvordan er lyden i disse italienske damene dine gismoJa si det du....når skal vi kjøpe Harbeth..Gismo:
Nå har vi begge eid Usher cp serien, A.p Sitara og SF høyttalere. Når skal du kjøpe Harbeth?
Ps
Det vet jeg faktisk ikke, er så fornøyd med disse italienske damene mine ennå, så det blir nok noe lenger frem...
gismo
Hvordan er lyden i disse italienske damene dine gismoJa si det du....når skal vi kjøpe Harbeth..Gismo:
Ps
Det vet jeg faktisk ikke, er så fornøyd med disse italienske damene mine ennå, så det blir nok noe lenger frem...
gismo
Å du vet, nå ble jeg helt vassen både i blikket og knærne Gismo.....SUKK!!!!Vi tåler ventebilder vettu, ikke sikker på hvordan Power`n takler det
gismo
Du må hilse til han der Power`n jamakr, si at nå får`n holde sæ tell 8.mai...Å du vet, nå ble jeg helt vassen både i blikket og knærne Gismo.....SUKK!!!!Vi tåler ventebilder vettu, ikke sikker på hvordan Power`n takler det
gismo
Takk til Emotikon for et normalt hverdgasbilde av alvedronningen fra Færøyene.
(for øyebliket på lånt linje hos jamakr)
- Powerpoint
Video fra youtube og flott låt, alt funker ser du GuitHei Gismo! Her er en hendig funksjon i Spotify for de som trenger en anbefaling av musikk i de forskjellige sjangre. Regner med at de som bruker spotify(premium) har oppdaget denne. Man legger bare inn artisten man liker så strømmer det inn anbefalte artister på løpende bånd......
Vis vedlegget 191619
Skulle prøve å legge inn en video fra youtube, men den eksisterte ikke koden vakke riktig tror jeg!
mvh.Guit
Så bra! Jo flere vi er sammen....osv Det blir stas å treffe mange "nye" folkJamakr stiller også 8 mai......