YESSSS!
|
YESSSS!
Dette er nok rett forum å kunngjøre det på ja.Eivør på Sommeråpent i kveld![]()
Så det, høyt der oppe over fjorden, men fy til NRK, de fikk ikke mye sendetidEivør på Sommeråpent i kveld![]()
Også de gørkjee Vampene.Så det, høyt der oppe over fjorden, men fy til NRK, de fikk ikke mye sendetidEivør på Sommeråpent i kveld![]()
gismo
Takker for nok en "vellydende blondine" Guit..Du har taket på disse blondinene GismoHar med meg ei her sjø. Kanskje på tide å presentere noe annet enn Diana Krall eller Patricia Barber. Connie er blitt populær i den ''audiophile''
verden. Kanskje hun faller i smak for noen av de audiophile trådsliterne her. Hun får liv i anlegget her i stuen
Veldig allsidig dame dette. Har 3 CDer av henne. Man må på youtube for å høre. Mye er fjernet på streaming. mvh Guit
HalloHei gismo.
Jeg har kjøpt denne:
![]()
Denne liker du helt sikkert, og lydkvaliteten er GODT OVER gjennomsnittet.
Mvh
@gismo
Takk som spør.
Her er det bra, og anlegget blir brukt mer og mer ettersom kveldene blir mørkere.
Du må gjerne ta med deg kameraten og ta en tur vestover igjen. Dere er velkomne til meg.
Turen kan sikkert kombineres med en utflukt til en Hifi se-( og hør)verdighet.
Bare si fra utpå høsten
Bra album:
![]()
Kun coverlåter , stort sett med tobakksrøk som tema.
Når Lang gjør covre er det kvalitet.
Her Steve Millers The Joker.
[video=youtube;uv069j8O1MY]http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=uv069j8O1MY[/video]
@ gismo: Liker!
mvh
Som du ser av cover oct, denne er for "music lovers"@ gismo: Liker Marianne Faithfull, selv om jeg ikke har hørt den siste du postet.
mvh
Ser det. Men ikke alt fra den damen er bra. Skal gjøre et forsøk på å skaffe den på vinyl.Som du ser av cover oct, denne er for "music lovers"@ gismo: Liker Marianne Faithfull, selv om jeg ikke har hørt den siste du postet.
mvh
gismo
Er ofter der je Power`n, i det melankolske høsthjørnet altsåHer har Gismo ramlet inn i det melankolske høsthjørnet sitt ser jeg, og kjører på med "survete" kjerringer hehehehe....
Selv er jeg et sted solen skinner hver dag, og anlegg og musikk er temporært ikke så viktig, annet enn hun som tasser barfot rundt her og synger hver dag
Så har man jo begynt å jobbe igjen, og kom til en nedlesset mailboks og ting som skulle vært gjort i fjor.
Da ble det brått ikke så mye tid til "gutta" her inne, men jeg har ikke glemt noen av dere.
Plutselig ramler det inn med usakligheter og lett provoserende musikktips med tilsnitt av tastatourettes
Ha en avbalansert og god søndag, nå skal Konemor og jeg på tur.
Selv om du byr på dette helt gratis bluesbreakerHer skal du få en god dose melankoli gismo,
-helt gratis
Jesse Sykes & The Sweet Hereafter:
[video=youtube;5n-TLvMNsY0]http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=5n-TLvMNsY0[/video]