gismo
Æresmedlem
Takker igjen for god info om band og detaljer Power`n.Okidoki min herre "here goes!"Nei for all del unge mann, keep on the good work, je tåler mere enn du trur Power`nHæhæhæhæhæhæ....ok gammer`n, da ska je itte plage deg mer med slek piggtrå musikk.Dette blir for mye for en kær som helst like å kjæle litt med damene Power`nSånn skal man fri til damene gutter
Rammstein - Live aus Berlin - Heirate Mich HD - YouTube
Tåler de ikke trøkket, så kan det være det samme.
Råeste bandet jeg har vært på konsert med.
En total "voldtekt" av sansene med lyd, lys og pyro.
Mangla bare børst, men det jokke no siden man var rusa av opplevelsen i flere timer etter konserten.
En kollega av meg dristet seg på en tilsvarende konsert med dattera, han er itte folk ennå...
Biler blir jo rammmeskakke og vraka av mindre kollisjoner enn dætta....
gismo
Pinglete kollega du har
Dattera mi blei forbanna for at a ikke kunne bli med far og sønn på konsert med Rammstein i sin tid
gismo
Da legger jeg ved en godbit med jazzmetall som en velrenomert herre her inne anbefalte for en stund siden.
PANZERBALLETT - "Sepulturzeit" - YouTube
Panzerballet med hyllets til Sepultura sitt så ei kula.
Igjen legg merke til samspill og timing. Knallbra trommis...og gær`n sologitarist hehehe....
Slagverk, rytme og sologitar, bass og tenorsaxofon kan låte rimelig fett sammen.
Bandet er fra Munchen i Tyskland, så jeg skal sjekk opp om de spiller et eller annet sted undere årets messe.
Hvis klaff blir`e konsert på gammer`n der nede.
Jeg kan godt både høre og oppfatte timing og samspill, høre og se prestasjoner i denne videoen, se en energisk trommis og en gæær`n gitarist
Men så er det da at je er en enkelt person, en kar fra skogen og sliter litt med det musikalske i sånn musikk, je leiter etter en tone (melodien) men finner`n itte Jeg høre masse flotte musikalske korte bruddstykker, men je klarer itte å samle detta og putte det inn i en helhet
Skjønner at je er ennå enklere enn je trudde, da du stiller mæ på sånne prøver, det er itte Eivør, Kari eller Waters for den del detta her Power`n....je henger lissom itte med heile vægen....sorry.
gismo