gismo`s musikk-stue

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• gismo

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    38.067
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    Sånn skal man fri til damene gutter :cool:

Rammstein - Live aus Berlin - Heirate Mich HD - YouTube

Tåler de ikke trøkket, så kan det være det samme.

Råeste bandet jeg har vært på konsert med.
    En total "voldtekt" av sansene med lyd, lys og pyro.
    Mangla bare børst, men det jokke no siden man var rusa av opplevelsen i flere timer etter konserten.
    Dette blir for mye for en kær som helst like å kjæle litt med damene Power`n:p
    En kollega av meg dristet seg på en tilsvarende konsert med dattera, han er itte folk ennå...:cool:
    Biler blir jo rammmeskakke og vraka av mindre kollisjoner enn dætta....

gismo
    Hæhæhæhæhæhæ....ok gammer`n, da ska je itte plage deg mer med slek piggtrå musikk.
    Pinglete kollega du har :rolleyes:
    Dattera mi blei forbanna for at a ikke kunne bli med far og sønn på konsert med Rammstein i sin tid :cool:
    Nei for all del unge mann, keep on the good work, je tåler mere enn du trur Power`n ;)

gismo
    Okidoki min herre :cool: "here goes!"
    Da legger jeg ved en godbit med jazzmetall som en velrenomert herre her inne anbefalte for en stund siden.

PANZERBALLETT - "Sepulturzeit" - YouTube

Panzerballet med hyllets til Sepultura sitt så ei kula.
    Igjen legg merke til samspill og timing. Knallbra trommis...og gær`n sologitarist hehehe....
    Slagverk, rytme og sologitar, bass og tenorsaxofon kan låte rimelig fett sammen.

Bandet er fra Munchen i Tyskland, så jeg skal sjekk opp om de spiller et eller annet sted undere årets messe.
    Hvis klaff blir`e konsert på gammer`n der nede.
    Takker igjen for god info om band og detaljer Power`n.
    Jeg kan godt både høre og oppfatte timing og samspill, høre og se prestasjoner i denne videoen, se en energisk trommis og en gæær`n gitarist;)
    Men så er det da at je er en enkelt person, en kar fra skogen og sliter litt med det musikalske i sånn musikk, je leiter etter en tone (melodien) men finner`n itte :cool: Jeg høre masse flotte musikalske korte bruddstykker, men je klarer itte å samle detta og putte det inn i en helhet:p
    Skjønner at je er ennå enklere enn je trudde, da du stiller mæ på sånne prøver, det er itte Eivør, Kari eller Waters for den del detta her Power`n....je henger lissom itte med heile vægen....sorry.

gismo

Guit

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    11.09.2009
    Antall liker
    164
    Sted
    Sunndalsøra
    Men nå får det være nok, over til en innspilling med meget god live-lyd:)
    Kari er og blir en av mine favoritt damer.

Vis vedlegget 181009

flac
    gismo
    Hei Gismo:) Ja dette er en god Live innspilling. Har den bare på spotify. Ikke å se på HD tracks. Kari er av en god årgang :rolleyes: Tror ikke Hr. Hillestad er så begeistret for disse utenlanske streaming aktørene. mvh Guit

Finn M

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.09.2008
    Antall liker
    857
    Torget vurderinger
    6
    Hei Gismo:) Ja dette er en god Live innspilling. Har den bare på spotify. Ikke å se på HD tracks. Kari er av en god årgang :rolleyes: Tror ikke Hr. Hillestad er så begeistret for disse utenlanske streaming aktørene. mvh Guit
    jeg må si at jeg forstår det godt, artisten sitter jo igjen med ingenting.
    Istedet for skulle hun ha gjort slik som f.eks en av mine favorittartister: Over the Rhine som selger musikken selv fra egen web side: Vinyl - CD - streaming - you name it. :cool:

Og bare for å nevne det enda en gang: Over The Rhine går nå ut og ber om at fansen støtter slik at det blir noe av den nye plateinnspillingen deres. En genial ide som fikk meg til å bla opp $ 100 (ca kr 560,-). Hva jeg får for det? Jo, LP'en pluss CD'en med en overraskelse to måneder før alle andre. Jeg får en download hver måned med demo-musikk fra innspillingen, og blir også nevnt som bidragsyter på coveret! :cool: :cool: :cool:

Det er det minste jeg kan bidra med - spesielt når man har brukt over 100 tusen på noen bokser som står i stua og som ikke fungerer til noe som helst uten god musikk....

More info about Let's make a record: Over the Rhine - Let's Make A Record! : Store

Drunkards-prayer1.jpg

Et par musikk-kutt:

http://www.youtube.com/watch?v=PAuY9oPcsSM

Over The Rhine - When I Go - YouTube

Sist redigert:

gismo

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    38.067
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    jeg må si at jeg forstår det godt, artisten sitter jo igjen med ingenting.
    Istedet for skulle hun ha gjort slik som f.eks en av mine favorittartister: Over the Rhine som selger musikken selv fra egen web side: Vinyl - CD - streaming - you name it. :cool:

Og bare for å nevne det enda en gang: Over The Rhine går nå ut og ber om at fansen støtter slik at det blir noe av den nye plateinnspillingen deres. En genial ide som fikk meg til å bla opp $ 100 (ca kr 560,-). Hva jeg får for det? Jo, LP'en pluss CD'en med en overraskelse to måneder før alle andre. Jeg får en download hver måned med demo-musikk fra innspillingen, og blir også nevnt som bidragsyter på coveret! :cool: :cool: :cool:

Det er det minste jeg kan bidra med - spesielt når man har brukt over 100 tusen på noen bokser som står i stua og som ikke fungerer til noe som helst uten god musikk....

More info about Let's make a record: Over the Rhine - Let's Make A Record! : Store

Vis vedlegget 181325

Et par musikk-kutt:

http://www.youtube.com/watch?v=PAuY9oPcsSM

Over The Rhine - When I Go - YouTube
    Kanskje en tanke det Finn, men det er vel ikke alle som tar sjansen å stå så på egne ben som nettopp dem..?
    Er mulig en sikkerhet og kanskje en bekvemmelighet å ikke styre med alt dette selv....men OTR fikser dette bra:)
    En av mine absolutte favoritter også, selv om jeg ikke har alt av hva de har gitt ut, så er det mye bra.
    Du har jo med en av mine rolige men super gode låter her i ditt innlegg:) (When i go spilles ofte her i hulen).

gismo

Powerpoint

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Antall liker
    14.064
    Sånn skal man fri til damene gutter :cool:

Rammstein - Live aus Berlin - Heirate Mich HD - YouTube

Tåler de ikke trøkket, så kan det være det samme.

Råeste bandet jeg har vært på konsert med.
    En total "voldtekt" av sansene med lyd, lys og pyro.
    Mangla bare børst, men det jokke no siden man var rusa av opplevelsen i flere timer etter konserten.
    Dette blir for mye for en kær som helst like å kjæle litt med damene Power`n:p
    En kollega av meg dristet seg på en tilsvarende konsert med dattera, han er itte folk ennå...:cool:
    Biler blir jo rammmeskakke og vraka av mindre kollisjoner enn dætta....

gismo
    Hæhæhæhæhæhæ....ok gammer`n, da ska je itte plage deg mer med slek piggtrå musikk.
    Pinglete kollega du har :rolleyes:
    Dattera mi blei forbanna for at a ikke kunne bli med far og sønn på konsert med Rammstein i sin tid :cool:
    Nei for all del unge mann, keep on the good work, je tåler mere enn du trur Power`n ;)

gismo
    Okidoki min herre :cool: "here goes!"
    Da legger jeg ved en godbit med jazzmetall som en velrenomert herre her inne anbefalte for en stund siden.

PANZERBALLETT - "Sepulturzeit" - YouTube

Panzerballet med hyllets til Sepultura sitt så ei kula.
    Igjen legg merke til samspill og timing. Knallbra trommis...og gær`n sologitarist hehehe....
    Slagverk, rytme og sologitar, bass og tenorsaxofon kan låte rimelig fett sammen.

Bandet er fra Munchen i Tyskland, så jeg skal sjekk opp om de spiller et eller annet sted undere årets messe.
    Hvis klaff blir`e konsert på gammer`n der nede.
    Takker igjen for god info om band og detaljer Power`n.
    Jeg kan godt både høre og oppfatte timing og samspill, høre og se prestasjoner i denne videoen, se en energisk trommis og en gæær`n gitarist;)
    Men så er det da at je er en enkelt person, en kar fra skogen og sliter litt med det musikalske i sånn musikk, je leiter etter en tone (melodien) men finner`n itte :cool: Jeg høre masse flotte musikalske korte bruddstykker, men je klarer itte å samle detta og putte det inn i en helhet:p
    Skjønner at je er ennå enklere enn je trudde, da du stiller mæ på sånne prøver, det er itte Eivør, Kari eller Waters for den del detta her Power`n....je henger lissom itte med heile vægen....sorry.

gismo
    Alt i orden gamle ørn.
    Ikke ta det så tungt, men melodilinjen er der altså.
    Jeg tror bare man må være vokst opp med "slek skrammel" :cool:
    Da skar je itte lægge ut link tell Magma, Amon Dûûl II etc :rolleyes:
    Ingenting å være SORRY for Gismo.
    Det er så jæskla mye bra musikk rundt forbi, og man er ikke programforpliktet til å like alt.
    Samtidig vet vi jo at det er ufattelig mye bra musikk vi liksom "aldri" hører om, men plutselig snubler over.
    Jeg kommer plutselig tilbake med noe likandes skal du se.

Powerpoint

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Antall liker
    14.064

Finn M

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.09.2008
    Antall liker
    857
    Torget vurderinger
    6
    Det var så lite, Power'n.... :)

Vakker røst ja: Karin Bergquist er på min ti-på-topp-vakre-kvinnestemmer-liste:cool:
    Var så heldig å oppleve de live i 2002 som oppvarmingsband for Cowboy Junkies. Som forresten er en annen favoritt der Margo Timmins er vokalist. Enda en gullstrupe på TPTVK-lista.... :rolleyes:

Men å bestille i Osshlo....? Neeeeeiiii!!!! Det er jo rimeligere å bestille direkte fra OTR sin hjemmeside. Og da går jo pengene også til de som fortjener det, som dere skjønner en aldri så liten kjepphest for meg.... :rolleyes:

OJSANN, nok en godbit under radaren.
    Nok en vakker røst - sukk :rolleyes:
    Takker og bukker FinnM.
    Skiver med Over the Rhine er promte bestilt fra det lokale pusher syndikatet inne i Tiggerstaden.

Sist redigert:

gismo

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    38.067
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20

Vakker røst ja: Karin Bergquist er på min ti-på-topp-vakre-kvinnestemmer-liste:cool:
    Var så heldig å oppleve de live i 2002 som oppvarmingsband for Cowboy Junkies. Som forresten er en annen favoritt der Margo Timmins er vokalist. Enda en gullstrupe på TPTVK-lista.... :rolleyes:

Men å bestille i Osshlo....? Neeeeeiiii!!!! Det er jo rimeligere å bestille direkte fra OTR sin hjemmeside. Og da går jo pengene også til de som fortjener det, som dere skjønner en aldri så liten kjepphest for meg.... :rolleyes:

Takker og bukker FinnM.
    Skiver med Over the Rhine er promte bestilt fra det lokale pusher syndikatet inne i Tiggerstaden.
    Margo Timmins holder godt mål hos meg også, liker stilen og soundet hennes;)
    Detta her er bare å kjøpe inn Power`n, detta liker du mer og mer jo mer du hører:)

gismo

gismo

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    38.067
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    Ellers så bør dere begge (og mange andre;)) ta å bare kjøpe denne (om den ikke står i hylla fra før), herlig:)
    At den har god lyd eller heller itte et minus....

51G7vjpHkJL__SS500_.jpg

flac
    gismo

Powerpoint

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Antall liker
    14.064

Takker og bukker FinnM.
    Hehehe...ok FinnM, da skal jeg se om jeg ikke bestiller et par skiver direkte av Karin :cool:...ehhh...på hjemmesiden til OTR sko det vara.
    Kjepphester er vikitig å ha :cool:
    Karin gled lett inn på lista sammen med Eivôr, Bjørk, Eva Cassidy, Kate Bush og et par andre fæle frøkner :rolleyes:
    Fått med deg den lille koselige "hjemme hos" konserten med OTR? 26 minutter på tuben?
    Innlevelse, toneleie og fraseringen hun viser på ovennevnte videosnutt avstedkom et mykt blikk fra en "hard mann".
    Men INGEN rører meg så dypt som Eivôr!

Sist redigert:

Powerpoint

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Antall liker
    14.064
    Vi må vel leke litt mer med kvinnfolk vel?
    I dag bringer jeg til torgs en tilsynelatende kold quinde, dog med klare kvaliteter.

Ute Lemper - Punishing Kiss (Decca 466 473-2, 2000) - altså ikke hvilket som helst plateselskap.
    Ute synger låter av Nick Cave, Elvis Costello, Philip Glass, Tom Waits, Kurt Weill m.fl.
    Åpningslåten har potensiale til å gi deg gåsehud - Little Water Song av Nick Cave.
    Damen har evnen til å leve seg inn i materialet, men alt er slettes ikke like bra (Gismo må gå fra spor 1 til 10) :cool:
    Dere vil nok kjenne igjen en hvis stil etter hvert.

Dette er litt lettere enn den siste tidens tips Gismo, men Ute forlanger din oppmerksomhet.
    Så helt hverdagskost er hun ikke.
    Kanskje dere liker damen?

UTE LEMPER ~ Punishing Kiss Album Promo (2000) - YouTube

Her kan Ute Lempers anbefalte album sjekkes ut på tuben.

gismo

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    38.067
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    Vi må vel leke litt mer med kvinnfolk vel?
    I dag bringer jeg til torgs en tilsynelatende kold quinde, dog med klare kvaliteter.

Ute Lemper - Punishing Kiss (Decca 466 473-2, 2000) - altså ikke hvilket som helst plateselskap.
    Ute synger låter av Nick Cave, Elvis Costello, Philip Glass, Tom Waits, Kurt Weill m.fl.
    Åpningslåten har potensiale til å gi deg gåsehud - Little Water Song av Nick Cave.
    Damen har evnen til å leve seg inn i materialet, men alt er slettes ikke like bra (Gismo må gå fra spor 1 til 10) :cool:
    Dere vil nok kjenne igjen en hvis stil etter hvert.

Dette er litt lettere enn den siste tidens tips Gismo, men Ute forlanger din oppmerksomhet.
    Så helt hverdagskost er hun ikke.
    Kanskje dere liker damen?

UTE LEMPER ~ Punishing Kiss Album Promo (2000) - YouTube

Her kan Ute Lempers anbefalte album sjekkes ut på tuben.
    Den har hun alt fått Power`n, dama er jo bare herlig å se til.......:cool:
    Nei da, det er ikke bare det da, har da hørt noe også, Punishing Kiss er i arkivet til skogmannen;)

Jøss, vi er jo snart like "urbane" som dessa "bigutta" vi M......:p
    Når det gjelder "y" så har vi det også Power`n, men vi benitter`n itte....;)
    Men som du sier, je hopper ofte fra spor 1>>>>>10.......hehe

gismo

Sist redigert:

gismo

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    38.067
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    Eller får je nesten alrig hørt nuk på de 3 første min hun er med Waters på The thin ice.....:)
    Beklager den ungen der....

gismo

gismo

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    38.067
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    Vis vedlegget 181855
    flac

Janis Ian fra 1997,

gismo
    Flott album gismo,mye bra som kommer fra Janis Ian :)

mvh
    Ja dette er flott, mye sterke låter.
    Lyden er også meget bra på dette, her blomstrer ståbassen via mine SF, tror konstruktøren av disse
    har sitti med hodet inni en sånn for å definere resonanser fra et sånt tre/strenge instrument.
    Her er tørrhet med dybde så det støver ut av bassportene....:cool: ....ååå jeg digger disse italienske skjønnhetene;)

gismo

gismo

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    38.067
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    Langhelg fra i dag, da er denne noe av det bedre jeg kan roe ned med!
    Utrolig flott denne av Diana, og da en cognac rulleres litt rundt i glasset, da er det kos i musikkhulen;)

gismo

oct

Æresmedlem
    Ble medlem
    09.04.2009
    Antall liker
    8.282
    Sted
    Oslo
    En mannlig artist spilles fra tid til annen:

Kris. Jesus Was A Capricorn 001.jpg
    vinyl & ganske "køntri"

mvh

oct

Æresmedlem
    Ble medlem
    09.04.2009
    Antall liker
    8.282
    Sted
    Oslo
    Og et kvinnfolk, seff. Jennifer Rush 1985:

Jennifer Rush. 1985 001.jpg
    vinyl & damen har en vakker versjon av The power of Love (Dolly Parton).

mvh

Spissoy

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    04.01.2009
    Antall liker
    5.171
    Sted
    Fitjar
    Torget vurderinger
    15
    Må bare takke for mange gode musikktips her i tråden! :cool:

MYE jeg aldri har hørt før, og som er svært underholdende å høre på!

Finn M

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    25.09.2008
    Antall liker
    857
    Torget vurderinger
    6
    Dette er diana Kralls beste, ingen tvil om det! :cool:

Utrolig flott denne av Diana, og da en cognac rulleres litt rundt i glasset, da er det kos i musikkhulen;)

gismo

gismo

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    38.067
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    Der er vi på linje Finn, en utrolig flott låt:)
    Salve for sjelen!!

gismo

gismo

gismo

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    38.067
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    Men som RoDa riktig minner meg om, KD Lang har også en meget flott versjon:)

gismo

gismo

Powerpoint

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Antall liker
    14.064
    Men som RoDa riktig minner meg om, KD Lang har også en meget flott versjon:)

gismo

Oj, ja noen ganger drar KD Lang til så jeg riktig fryser nedover ryggraden.
    Tusen takk til Gismo og RoDa :cool:

Jeg må også bekjenne at jeg har flørtet med Madonna i kveld som den kommers hora jeg er :rolleyes:
    Madonna - Ray of Light (Maveric/Warner bros 9362 - 46847 - 2, 1998)
    Jeg synes albumet absolutt har kvaliteter.
    Å så så mye deilig lavfrekvent rommel, og sarte høyfrekvente bjeller.

Nei, nei ikke såre bjeller...jeg staver SARTE som i SKJØRE bjeller.

Jeg blir i særdeleshet beveget av spor 9 Frozen og spor 10 The Power of Good-Bye.
    Dama kunne virekelig synge en gang, og vakker var hun også.

Natta fra Armagnac nissen på odden - hikk

Sist redigert:

gismo

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    38.067
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    En avstikker fra musikken.....

Gratulerer Aksel Lund Svindal, ingen i nærheten av din råskap!!!

ThumbsUp.jpg

gismo

Powerpoint

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Antall liker
    14.064
    I dag vil jeg først slå et slag for knirkepop, og vil bringe tilbake til torgs Susanna and the Magical Orchestra - list of lights and buoys (Rune grammofon RCD2034, 2004). Hennes versjon av Jolene er som kjent så melankolsk og vakker at store gutter kan fine på å ta til tårene.
    Men hva ser jeg her er deltar selveste Morten Qvenild med på skiva, og da blir neste anbefaling In the Country - sounds & sights (Rune grammofon RCD2113, 2011). Her er det mye lekre soundscapes i skjøringspunktet mellom sjæss, elctonica og litt "norwegian country". Dette er SF mat Gismo.

Avslutningsvis spiller jeg nå Rokia Traorè - Bowmboï (Indigo/tama productions LBLC 2594, 2003). Dette er både vakkert og kontemplativt med rytmer som kan gjøre det vanskelig å sitte stille. Ikke minst er det facinerende å høre stemmen hennes og de flerstemte kor innslagene (man skjønner jo ikke en pøkk, men ikke fortvil tekstene ligger i innercoveret :rolleyes:). Personlig synes jeg skiva er en perle fra den afikanske dronningen, det hardt prøvede kontinentet. Tidvis er her klanger som kan utfordre anleggets oppløsning, da det spilles mange "ukjente" instrumenter for oss blekansikter. Opptaket er krystallklart, og bør sitte så ei kula.

Da får jeg bare bare vente på at det nye skiva til Panzerballett kommer i posten :rolleyes:

Kos dere videre med sporten :cool: jeg for min del går ut og nyter sola.

gismo

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    38.067
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    I dag vil jeg først slå et slag for knirkepop, og vil bringe tilbake til torgs Susanna and the Magical Orchestra - list of lights and buoys (Rune grammofon RCD2034, 2004). Hennes versjon av Jolene er som kjent så melankolsk og vakker at store gutter kan fine på å ta til tårene.
    Men hva ser jeg her er deltar selveste Morten Qvenild med på skiva, og da blir neste anbefaling In the Country - sounds & sights (Rune grammofon RCD2113, 2011). Her er det mye lekre soundscapes i skjøringspunktet mellom sjæss, elctonica og litt "norwegian country". Dette er SF mat Gismo.

Susanna and the Magical Orchestra finne i arkivet Power`n, dette er bra. Og dette ER SF mat....
    In the Country finnes ikke her inni skogen, så dette skal sjekkes nærmere;)
    For mye sol kan være skadelig vettu Power`n, je har kjørt utfor, gått sprint i skiskyting ( et med og et uten stakk:cool:), så nå beginner je å bli sliten...
    Takk for tips.

gismo

bluesbreaker

Hundeeier
    Ble medlem
    05.03.2009
    Antall liker
    67.534
    Sted
    Blåskogen
    Torget vurderinger
    1
    Hei!
    Ser dere roserDiana Krall og KD Lang sine coverversjoner.
    Det er IKKE NOE galt med originalen heller.
    Joni Michell har skrevet noen fantastisk fine sanger, og dette er en av dem.
    [video=youtube;0YuaZcylk_o]http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=0YuaZcylk_o[/video]
    Fra "Blue" 1971.
    (Helst på LP:))

Sist redigert:

Powerpoint

Hi-Fi freak
    Ble medlem
    23.04.2003
    Antall liker
    14.064

Susanna and the Magical Orchestra finne i arkivet Power`n, dette er bra. Og dette ER SF mat....
    For mye sol kan være skadelig vettu Power`n, je har kjørt utfor, gått sprint i skiskyting ( et med og et uten stakk:cool:), så nå beginner je å bli sliten...
    Takk for tips.

gismo
    Å fy skamme skinn hvor mange konkurranser du deltok på i dag.
    Stolsete, TV-kanna og kaffekoppen må være helt "utslitt" etter det kjøret :cool:
    Vi må være forsiktig i vår alder vet du med så mye "fysiske" utskeielser på en dag.
    Ja, og cognacflaska ble vel tom den også....så var`e rett i seng!?

Ahhhh...kom "forundringspakke" fra Platecompaniet i postekassa i dag, digg :cool:
    Kvelden gikk med på å prøve å finne ut av en elektrisk feil på en liten +70kg effektforsterker.
    Baling med den, 1km med oppoverbakke og en 4-5km bortover får være nok for i går.

I morra blir jeg inne og speller musikk :cool:

gismo

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    38.067
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20

Takk for tips.

gismo
    Å fy skamme skinn hvor mange konkurranser du deltok på i dag.
    Stolsete, TV-kanna og kaffekoppen må være helt "utslitt" etter det kjøret :cool:
    Vi må være forsiktig i vår alder vet du med så mye "fysiske" utskeielser på en dag.
    Ja, og cognacflaska ble vel tom den også....så var`e rett i seng!?

Ahhhh...kom "forundringspakke" fra Platecompaniet i postekassa i dag, digg :cool:
    Kvelden gikk med på å prøve å finne ut av en elektrisk feil på en liten +70kg effektforsterker.
    Baling med den, 1km med oppoverbakke og en 4-5km bortover får være nok for i går.

I morra blir jeg inne og speller musikk :cool:
    Til å være så sent på morrassida så må je si, den er faaen meg ikke tom ennå Power`n:cool:
    Oh yes, i morra sitter vi inne å speller musikk........å kanskje litt sport...:p

gismo

Sist redigert:

Kenol

Overivrig entusiast
    Ble medlem
    27.09.2005
    Antall liker
    183
    Torget vurderinger
    12
    Flott tråd Gismo, ikke få musikktips jeg har snappa fra deg!
    Spiller selv på nyinnkjøpte italienske damer, type Cremona. Forelska allerede ;)
    Hørt dette albumet?
    images.jpeg

gismo

Æresmedlem
    Ble medlem
    13.10.2007
    Antall liker
    38.067
    Sted
    Væssia i Grue.
    Torget vurderinger
    20
    Flott tråd Gismo, ikke få musikktips jeg har snappa fra deg!
    Spiller selv på nyinnkjøpte italienske damer, type Cremona. Forelska allerede ;)
    Hørt dette albumet?
    Vis vedlegget 182637

Takker så mye Kenol, bare hyggelig at du finner musikk til dine Cremona damer;)
    Et par som sikkert behager deg titt og ofte.
    Har ikke hørt det album du viser, såpass gammal også at je itte klarer å lese hva som står der...:cool:

gismo

• Laster inn…

Diskusjonstråd Se tråd i gallerivisning

• Laster inn…
Topp Bunn