EiK
Hi-Fi freak
Her ble jeg litt forvirret.
Har ikke Møllerud satt bilde av R16 over beskrivelsen av R12 og omvendt. Og i tillegg uteglemt R8. Ikke bra
Her ble jeg litt forvirret.
Du har helt rett. Renault 12 og 16 er byttet omHer ble jeg litt forvirret.
Har ikke Møllerud satt bilde av R16 over beskrivelsen av R12 og omvendt. Og i tillegg uteglemt R8. Ikke bra
Takker for invitasjon, om jeg kommer dine kanter så tar jeg kontaktJeg kan bekrefte at Il Cremonese lyter fantastisk bra, ikke mye ute der jeg vil bytte med.
Velkommen på besøk om du er i nabolaget en fin dag.
vh
S
Til dere begge som er følger «delvis» med…. jo da, R8 er ikke med og R12 og R16 er byttet om. Men dette er beskrevet under bildet på innlegget av undertegnedeHer ble jeg litt forvirret.
Den dama kan itte slites ut, det er nydelig hel ved tvert igjennomIkke slit ho ut, ho skal hit neste søndag
Hvem vet hvor han egentlig hører til? Hva du er på vei mot spillet liten rolle. (Tekst til låta)Sitter på hytta å blar litt i Q arkivet, denne låta fra 1973 er jammen bra
Men er vel ikke så rart da man ser hvem han hadde med på sitt første album!
- Bass – Arild Andersen
- Composed By – Ketil Bjørnstad
- Drums – Jon Christensen
- Electric Guitar – Jon Eberson
Vis vedlegget 751822
gismo
Jøss er det så høyt under taket på Gruetunet
Q=QobuzHvem vet hvor han egentlig hører til? Hva du er på vei mot spillet liten rolle. (Tekst til låta)
Rosenborg studio 1-4 oktober 73
Hva er Q arkivet.
Å nei hun er dritt braBrenner du CDer med Inger Marie Gundersen igjen?
Synd å si det men de når ikke helt opp estetisk mot annet fra Italia
Der er vi helt enige Men kan sikkert spille godt da vi ser på hva de har puttet på av elementer?Synd å si det men de når ikke helt opp estetisk mot annet fra Italia
Tror nok også den spiller musikk med bravur.Der er vi helt enige Men kan sikkert spille godt da vi ser på hva de har puttet på av elementer?
gismo
Kjør pent, da håper jeg vi treffes derTror nok også den spiller musikk med bravur.
Blir kjekt å møtes igjen i Horten
Jeg tar bilen fatt og drar nedover i morgen når arbeidssysler er unnagjort. Har jo også noe familie det er kjekt å få besøkt når jeg først skal til Østlandet
Så billigSer ut som noe som er laget av LEGO-masters de over der.
Vis vedlegget 760447
Vis vedlegget 760448
Vis vedlegget 760449
Toppserien Sigma Acoustics MAAT Orchestra er penere.
Kun 175 000 -euro.
Regner med du skal på eksotisk middag med likesinnede hifi nerder, så da treffes vi i alle fall derKjør pent, da håper jeg vi treffes der
gismo
Da sees vi i morgen gismoDa sitter man i urbane strøk og venter på å bli plugget opp av «Hedmarksmafian» på hemmelig sted og tidspunkt
Horten neste God hælj
gismo
Kos deg på messe og god helg gismoDa sitter man i urbane strøk og venter på å bli plugget opp av «Hedmarksmafian» på hemmelig sted og tidspunkt
Horten neste God hælj
gismo