De sies at dyra er som folka sine, så detta lover braFullmåne? Bare å komme seg ut og ule, og deretter inn å ……….ja, du vet
Er redd det hadde funket veldig braJa, kanskje du skulle prøve deg på mbl. Både akustikken i kroken din og kreftene i forsterkeren tilsier vel at det kunne funke........
Har vært innom dama før ja, men itte dette albumet du linker til, må høres på i morgenDeler høyere og mer gain ser jeg.
Vet du har blitt fryktelig basskåt på dine gamle dager, så jeg unners litt på hvor du har endt opp hen.
Har du prøvd de vesle nye uten sub?
Må prøve å få hørt disse 3020i hos deg etterhvert. Tror dette er artige høyttalere.
Vet ikke om du kjenner denne?
Både dame og bass. Da mangler du bare snus.
Tror jammen jeg fikk samme plan sjæl.Har vært innom dama før ja, men itte dette albumet du linker til, må høres på i morgen
På denne siden av leken….ble det for mye av både bass og litt kjedelig dame bluesDeler høyere og mer gain ser jeg.
Vet du har blitt fryktelig basskåt på dine gamle dager, så jeg unners litt på hvor du har endt opp hen.
Har du prøvd de vesle nye uten sub?
Må prøve å få hørt disse 3020i hos deg etterhvert. Tror dette er artige høyttalere.
Vet ikke om du kjenner denne?
Både dame og bass. Da mangler du bare snus.
Like eller mislike er ok, men KJEDELIG er ikke det første ordet som kommer til meg når Erykah Badu blir nevnt...På denne siden av leken….ble det for mye av både bass og litt kjedelig dame blues
Vis vedlegget 1075576
Kaffen og snusen falt mere i smak
QA imponerer til pris men fortsatt langt opp til panelene tross alt
gismo
Dette er tungt produsert helt klart, artig å høre QA på dette, de får kjørt sæ litt derLike eller mislike er ok, men KJEDELIG er ikke det første ordet som kommer til meg når Erykah Badu blir nevnt...
Vis vedlegget 1075593
Skal ikke mase mer om dette nå.
Baduizm er skikkelig tungt produsert, og jeg tenkte kanskje det var artig å høre på QAcoustic.
Så veldig greit ut Like før du selger panelene
Her skinner solen i dag men veldig kaldt, ha en fin dag i kjølen gismo
mvh
Får vel assosiasjoner til å ta en skvett melk i kaffen til denne kunstenEgenlig itte for gammel tell å titte litt på detta hæller
Kaffen smaker gøtt åsså
gismo
Jeg syns Badu er spennende, og av bildet kan jeg at hun i det minste vil fungere godt som fugleskremsel her oppe i Bergesida Like eller mislike er ok, men KJEDELIG er ikke det første ordet som kommer til meg når Erykah Badu blir nevnt...
Vis vedlegget 1075593
Skal ikke mase mer om dette nå.
Baduizm er skikkelig tungt produsert, og jeg tenkte kanskje det var artig å høre på QAcoustic.
Trur det hadde funket på landsbasis åsså je MJeg syns Badu er spennende, og av bildet kan jeg at hun i det minste vil fungere godt som fugleskremsel her oppe i Bergesida
M
Fugleskremsel Tøff dame, men det foretrekkes nok trauste og intetsigende budeier i dalstrøka innaforJeg syns Badu er spennende, og av bildet kan jeg at hun i det minste vil fungere godt som fugleskremsel her oppe i Bergesida
M
Intetsigende budeier???Fugleskremsel Tøff dame, men det foretrekkes nok trauste og intetsigende budeier i dalstrøka innafor
Satt dine ben i ei budeie Skjønner det benyttes hardere redskap der østIntetsigende budeier???
Noe sier meg at du aldri har satt dine ben i ei budeie...
M
Meget god skive, men for mæ itte med så god margin….mye bra fra den kanten"Joshua" er Lovett's beste skive - med god margin.
Hallelujah!Regnet meg fram til det med avvikende margin ja.. med din rabiate andel syngende damer på lista Men mye bra koring på Lovettskiva da!