K
Går lei?
Kanskje en smule surmaget av meg. Av en eller annen grunn mister jeg fort interessen for Tony Emmanuel når han begynner å "imponere".Går lei?
Jepp, har'n, men synes at denne fra samme kanten er bedre både lydmessig og muikalsk: "Call me".@ Roysen. Hans Theessink-Hard Road Blues albumet er på "The list" hos The Audio beat.
The Audio Beat - [url]www.TheAudioBeat.com - Insightful reviews for audiophiles and music lovers[/URL]
Hvis man synes Prince blir litt rund i kantene anbefales også Stevie Salas. Ikke helt ulikt musikalsk uttrykk, og også denne mannen kan virkelig å spille gitar.Ellers vil jeg til slutt vise et kutt fra en artist som her viser at han nok er veldig undervurdert. Dette er noe av det råeste:
Mvh
Roysen
Tapping er ikke gitarspilling!!Vi har glemt kanskje den største gitar virtuosoen siden Hendrix: Stanley Jordan.
Mvh
Roysen
Ja, rart hvordan slike tilfeldige "små" hendelser kan påvirke og styre veivalg både yrkes- og hobbymessig. Alvin var en av de coole.Borte blir vi alle, men ikke alle setter såpass store avtrykk etter seg som Alvin Lee.
Jeg husker jeg som guttunge så Alvin Lee gjorde Ì`m Going Home på Woodstockfilmen.
Det gjorde uutslettelig inntrykk.
Jeg synes det var så tøft at jeg tror det sterkt bidro til musikkinteressen jeg har hatt i alle år.