Gjør et kupp under VinterHub 25-26. Januar! - HiFiHub

Vi har blant annet McIntosh kampanje med nedsatte priser på over 50 demovarer og utgåtte modeller!

Se tilbudene her

Finner du ikke det du leter etter så ta kontakt. Vi er ekstra generøse med rabattene denne helgen!

McIntosh_kampanje_sentralen.jpg

HiFiHub AS
Trondheimsvegen 55
2050 Jessheim
63976397

Kommentarer

hifihub

Bransjeaktør
Ble medlem
25.10.2023
Antall liker
618
Sted
Jessheim
Torget vurderinger
0
Hvorfor ikke bare liste opp mcintosh produkter med pris?
Produktene sin pris er på de enkelte produkter individuelt så det vil si at når et produkt er solgt er det ikke flere til denne prisen. Derfor legges ikke liste ut.

Dolbytor

Hi-Fi freak
Ble medlem
12.03.2012
Antall liker
29.840
Sted
Setesdal
Torget vurderinger
8
Jeg ville også foretrukket at det ble lagt ut en liste og det må da være enkelt å presiserer at det kun finnes ett demo eksemplar til den aktuelle prisen...:)

Jeg tenkte for øvrig på å ringe og be om en liste, men så fant jeg ut at på den ene siden så skal jeg ikke ha noe og at jeg på den andre siden er veldig svak i viljen, så da droppet jeg den telefonen…😬 😅

Gratulerer med McIntosh btw :giggle:

hifihub

Bransjeaktør
Ble medlem
25.10.2023
Antall liker
618
Sted
Jessheim
Torget vurderinger
0
Jeg ville også foretrukket at det ble lagt ut en liste og det må da være enkelt å presiserer at det kun finnes ett demo eksemplar til den aktuelle prisen...:)

Jeg tenkte for øvrig på å ringe og be om en liste, men så fant jeg ut at på den ene siden så skal jeg ikke ha noe og at jeg på den andre siden er veldig svak i viljen, så da droppet jeg den telefonen…😬 😅

Gratulerer med McIntosh btw :giggle:
He he, men deg har jeg telefonnummeret til ;)

Vi er veldig veldig glad for at vi nå kan bistå direkte om det skulle være noe!

En hjertens fin aften til deg!

Informasjon om bruker

hifihub
Bransjeaktør
Medlem siden
Antall liker
618
Link til alle artikler
93
hifihub sine annonser
Bransjenyheter
Lars Kvaløy fra Neby Hi-Fi Concept demonstrerer McIntosh på VinterHub 25-26. Januar - HiFiHub

Lars Kvaløy fra Neby Hi-Fi Concept demonstrerer McIntosh på VinterHub 25-26. Januar - HiFiHub

• 0
I morgen braker det løs med premiere på McIntosh hos HiFiHub! Vi har fylt villaen med godsaker, og Lars fra Neby kommer og demonstrerer. Blant annet spiller vi på de utrolig tøffe ML1 MkII, en...
Fortsett
Bransjenyheter
Bjørn Hegelstad fra Isotek demonstrerer helt nye V5 Syncro DC filtere på VinterHub 25-26. Januar! - HiFiHub

Bjørn Hegelstad fra Isotek demonstrerer helt nye V5 Syncro DC filtere på VinterHub 25-26. Januar! - HiFiHub

• 0
Nye DC filter fra IsoTek, vesentlig oppgradert fra forrige generasjon, med høyere kapasitet og termomagnetisk sikring. Velkommen innom for en hyggelig demo! Les mer om VinterHub her Meld deg på...
Fortsett
Bransjenyheter
Daniel Hofmann fra Stylus Audio demonstrerer et bredt utvalg Nordost på VinterHub 25-26. Januar! - HiFiHub

Daniel Hofmann fra Stylus Audio demonstrerer et bredt utvalg Nordost på VinterHub 25-26. Januar! - HiFiHub

• 0
Velkommen innom for demo av nye Leif 3 serien, QB10 Reference og en rekke andre spennende produkter fra Nordost! Les mer om VinterHub her Meld deg på vårt nyhetsbrev her HiFiHub AS...
Fortsett
Bransjenyheter
Verdenspremierer med Patrick Mitchell fra Chord og English Electric på VinterHub 25-26. Januar! - HiFiHub

Verdenspremierer med Patrick Mitchell fra Chord og English Electric på VinterHub 25-26. Januar! - HiFiHub

• 2
Patrick Mitchell fra Chord / English Electric besøker VinterHub 25-26. Januar og har med seg to små men store nyheter i kofferten! Velkommen innom for en hyggelig demo! Les mer om VinterHub her...
Fortsett
Bransjenyheter
McIntosh, endelig hos HiFiHub! Premiere på VinterHub 25-26. Januar - Velkommen!

McIntosh, endelig hos HiFiHub! Premiere på VinterHub 25-26. Januar - Velkommen!

• 0
Les mer om McIntosh her HiFiHub AS Trondheimsvegen 55 2050 Jessheim 63976397
Fortsett
Bransjenyheter
Lumin P1 Mini, strålende test i Stereo+! - HiFiHub

Lumin P1 Mini, strålende test i Stereo+! - HiFiHub

• 0
"Lumin P1 mini er en veldig god transport, dac og forforsterker hvor fokuset ikke først og fremst er på å sette flomlys på detaljene i musikken, men heller gi lytteren en flott musikalsk og ikke...
Fortsett
Topp Bunn