Gjør jeg dumt i å teste denne?

pks

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.10.2006
Antall liker
3
Hello folks....

Sitter i sweetspot og nyter god musikk ;D

Men ser på sidene til hifi-guiden at de har oppgradert bruktsidene....
Siden jeg bor nært fikk jeg lyst til å teste denne:

Burde jeg det?
Spør for jeg er redd det kan bli dyrt! Eller holder Audionet godt følge og vel så det (tror jo det selvsagt)?
Er redd det er mye bedre, og da rykker det jo i oppgraderingsfoten... Kjøper ikke nå, men kommer jo til å saumfare bruktbørser for gode tilbud o.l.... Da blir det dyrt...
noen som har testa begge deler og kan gi meg 5 gode grunner til å ikke teste ? ;D

PK

Vedlegg

Brombrom

Hi-Fi entusiast
Ble medlem
10.11.2005
Antall liker
18
Sv: Gjør jeg dumt i å teste denne?

Neida ;D, test i vei !

Har ikke hørt Audionet, men har hatt Accuphase. Vet ikke hva det er med Accuphase produktene, men de bare tiltaler en (både lyd og utseende), spiller varmt og behagelig i mine ører ihvertfall :).
I beste fall finner du jo ut at din Audionet er bedre ;D, men i værste fall ::)......

Du kan jo stille spørsmålet ditt til de på denne tråden.

http://www.hifisentralen.no/forum/index.php/topic,8267.0.html

pks

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.10.2006
Antall liker
3

Hehe, ja, det er som du sier.
Regner med Audionet banker'n hardt... ;D
Jeg får sjå.. blir tråd av det vis den blir tatt inn til test :D

PK

Erland

Hi-Fi freak
Ble medlem
10.04.2003
Antall liker
6

Kan ikke uttale meg om Audionet eller Accuphase. Tillater meg likevel å så en tanke hos deg;

Hvordan tror du Accuphase har fått et verdensomspennende rennomè innen highend?

Jeg har en mistanke om at det har noe med utstyrets egenskaper til å formidle musikkglede å gjøre.......

O

om.s

Gjest

pks skrev:
Hello folks....

Sitter i sweetspot og nyter god musikk ;D

Men ser på sidene til hifi-guiden at de har oppgradert bruktsidene....
Siden jeg bor nært fikk jeg lyst til å teste denne:

Burde jeg det?
Spør for jeg er redd det kan bli dyrt! Eller holder Audionet godt følge og vel så det (tror jo det selvsagt)?
Er redd det er mye bedre, og da rykker det jo i oppgraderingsfoten... Kjøper ikke nå, men kommer jo til å saumfare bruktbørser for gode tilbud o.l.... Da blir det dyrt...
noen som har testa begge deler og kan gi meg 5 gode grunner til å ikke teste ? ;D

PK
Hei pks!!

Har hatt to stk integrerte Acuphase´r E 210 (2x80W) og E 306V (2x100W) og det er nydelige produkter, men skal bedømme "spille stilen" etter hukommelsen så har Accuphase ett noe annet uttrykk om jeg kan si det slik, enn Audionet´n som imo, virker ha mer "krefter" og kontroll, men ta en test og legg ut hva du opplever, det er jo iaf en nyttig erfaring, for alle, designet til Accuphase derimot er det vanskelig å matche ;) ;D .....

mvh

pks

Hi-Fi freak
Ble medlem
14.10.2006
Antall liker
3

Audionet og accuphase har ganske forskjellig utseende, og begge tiltaler meg meget positivt.
Hadde vært moro å teste disse forsterkerene opp mot hverandre, men som sagt kan slike ting bli dyrt (les: når ART V2 kom i hus). Men med dine ord på minnet kan det nok hende jeg drar den i hus i løpet av uka eller neste uke.

PK

Topp Bunn