Hi-Fi magasin Gode HIFI magasiner eller ikke

osc

Overivrig entusiast
Ble medlem
10.09.2004
Antall liker
396
U

utgatt25555

Gjest
Kjære vene, er du nyvåken eller nyutviklet, gammelt nytt som jeg ville valgt å lese meg opp litt mer på før jeg dro i vei med en slik tråd...

mvh
Hvor mange innlegg må jeg ha på et forum som dette før jeg kan legge ut et slikt spørsmål? Dette er et helt ærlig spørsmål, ettersom du har veldig mange og sikkert kan MYE mer enn meg om hifi og lyd.

Sånn ellers synes jeg at jeg som "rookie" har fått mange gode og hyggelige svar på dette forumet. Og jeg har lært mye. Man må begynne et sted også når man kanskje ikke er ekspert. God uke videre!
Selvsagt skal ikke medlemstid være avhengig av om en skal stille spm eller ikke, se det heller som ett lite ”surt” hjertesukk på att temaet har vært oppe mange ganger før, ett lite søk blant tidligere tråder og lese seg opp litt kunne kanskje gitt svaret, men, man er vel litt for preget etter å hengt her inne i 12-13 år og personlig synes jeg det hele bare blir kjedelige variasjoner over ett tema! eller ennu en ny tråd om ett gammelt debatert tema så! peace herfra :cool:

mvh

Balle Clorin

Æresmedlem
Ble medlem
19.06.2012
Antall liker
10.384
Torget vurderinger
2
Vi skal være sjeleglade for at Stereophile som et av de siste bladene har objektive målinger, Jeg leser dem med stor interesse og tar resten av bladet men en stor klype alt. En viss anmelder i Stereophile har et så dårlig teknisk anlegg at man bare må drite i alt han skriver. Se frekvenskurven for rommet hans ( Orangutan høyttaler og en liten rørsak) så ser dere hva jeg mener.

Det meste av Hifipresse er forøvrig underholdninglitteratur og ikke faglitteratur..

Topp Bunn