Ok visk dem vekk hvis du ønsker.Nei, den har droppet maks 5000 siden nyprisen var under 40k i 2014. Mener også den gikk endel lavere enn det.
Og den mcintosh preampen c50 du linker til kostet vel i underkant av 60k når den ble kjøpt. Synes ikke disse 2 kvalifiserer til "gode kjøp på nettet"
? ? ?Halv pris av veiledende er skjeldent gode kjøp.
Gode minner i den annonsen. Mener å huske de JBL-ene, men det er forsterkersettet som gjør meg varm om hjertet. 1020 + først 2140 så kjapt etter 2155 var mitt første todelte forsterkersett som avløste en Technics SU-V4A. Syntes det var en fantastisk oppgradering, men 2140 hadde litt trafobrum så når 2155 kom på markedet like etter så byttet jeg den inn. Han som kjøpte min lett brukte 2140 hadde ikke problemer med trafobrum, så det må ha vært strømkvaliteten i det som da var krypten min.Mye gammel moro for 1800 kr.
FINN – Komplett stereoanlegg
Står jo veldig tydelig markert i annonsen at forsterkeren er solgt.Vet ikke hvor godt tilbud dette er, men siden den er påstått ubrukt må det i alle fall være noe for samlere. Selv kunne jeg godt tenkt meg et Troll i et ekstra-anlegg som er flyttbart rundt omkring i huset. Små ht, liten amp, CC Audio.
Tandberg Troll - det siste knyst for 2000 kroner.
Edit: Så nå at annonsen er fra 2014. Men det er kanskje verdt å sjekke om den er solgt, eventuelt legge inn et lavere bud?
Ok, var nok litt trøtt i trynet da jeg leste annonsen. Kanskje litt preget av wishful thinking fordi jeg ønsker meg et Troll i skapet.Står jo veldig tydelig markert i annonsen at forsterkeren er solgt.Vet ikke hvor godt tilbud dette er, men siden den er påstått ubrukt må det i alle fall være noe for samlere. Selv kunne jeg godt tenkt meg et Troll i et ekstra-anlegg som er flyttbart rundt omkring i huset. Små ht, liten amp, CC Audio.
Edit: Så nå at annonsen er fra 2014. Men det er kanskje verdt å sjekke om den er solgt, eventuelt legge inn et lavere bud?
Slik ser det ut her.Ok, var nok litt trøtt i trynet da jeg leste annonsen. Kanskje litt preget av wishful thinking fordi jeg ønsker meg et Troll i skapet.Står jo veldig tydelig markert i annonsen at forsterkeren er solgt.Vet ikke hvor godt tilbud dette er, men siden den er påstått ubrukt må det i alle fall være noe for samlere. Selv kunne jeg godt tenkt meg et Troll i et ekstra-anlegg som er flyttbart rundt omkring i huset. Små ht, liten amp, CC Audio.
Men jeg kan fortsatt ikke se den tydelige "solgt"-teksten. Kanskje jeg trenger nye briller også?
Skulle ha gått til Specsavers.......Ok, var nok litt trøtt i trynet da jeg leste annonsen. Kanskje litt preget av wishful thinking fordi jeg ønsker meg et Troll i skapet.Står jo veldig tydelig markert i annonsen at forsterkeren er solgt.Vet ikke hvor godt tilbud dette er, men siden den er påstått ubrukt må det i alle fall være noe for samlere. Selv kunne jeg godt tenkt meg et Troll i et ekstra-anlegg som er flyttbart rundt omkring i huset. Små ht, liten amp, CC Audio.
Men jeg kan fortsatt ikke se den tydelige "solgt"-teksten. Kanskje jeg trenger nye briller også?
Det er jo der jeg har gått. Ikke gå til Specsavers for å spare penger på progressive glass. De som er dugenes koster mye der også, de rimelige til under tusenlappen har for smalt lesefelt. Kanskje derfor jeg er gulsort fargeblind?Skulle ha gått til Specsavers....... Vis vedlegget 393710Ok, var nok litt trøtt i trynet da jeg leste annonsen. Kanskje litt preget av wishful thinking fordi jeg ønsker meg et Troll i skapet.Står jo veldig tydelig markert i annonsen at forsterkeren er solgt.Vet ikke hvor godt tilbud dette er, men siden den er påstått ubrukt må det i alle fall være noe for samlere. Selv kunne jeg godt tenkt meg et Troll i et ekstra-anlegg som er flyttbart rundt omkring i huset. Små ht, liten amp, CC Audio.
For din egen skyld håper jeg du ser "SOLGT-markeringen" når vi peker på den for deg.Det er jo der jeg har gått. Ikke gå til Specsavers for å spare penger på progressive glass. De som er dugenes koster mye der også, de rimelige til under tusenlappen har for smalt lesefelt. Kanskje derfor jeg er gulsort fargeblind?Skulle ha gått til Specsavers....... Vis vedlegget 393710Ok, var nok litt trøtt i trynet da jeg leste annonsen. Kanskje litt preget av wishful thinking fordi jeg ønsker meg et Troll i skapet.
Syns det er en veldig merkelig måte å prissette brukt hifi på når man som utgangspunkt bruker ny veiledende pris på produkter som har hatt prisøkninger, og kostet betydelig mindre den gangen de ble kjøpt.Spesielt når det henvises til veiledende i dag, produktet er kjøpt før prishoppet i fjor høst og alle som kjøper dyrere hifi har fått det til "special price for you my friend"...
Regn med at det som ser ut som halv pris av det produktet koster i dag (et argument som i seg selv bør få det til å lyse i en liten varsellampe), kanskje er 10-15% avslag. Vel verdt å sjekke grundig før man kaster ut tusenlappene.
Er gulsvart fargeblind skriver jeg jo, for fanden!For din egen skyld håper jeg du ser "SOLGT-markeringen" når vi peker på den for deg.Det er jo der jeg har gått. Ikke gå til Specsavers for å spare penger på progressive glass. De som er dugenes koster mye der også, de rimelige til under tusenlappen har for smalt lesefelt. Kanskje derfor jeg er gulsort fargeblind?Skulle ha gått til Specsavers....... Vis vedlegget 393710Ok, var nok litt trøtt i trynet da jeg leste annonsen. Kanskje litt preget av wishful thinking fordi jeg ønsker meg et Troll i skapet.
Vet ikke hvor godt tilbud dette er, men siden den er påstått ubrukt må det i alle fall være noe for samlere. Selv kunne jeg godt tenkt meg et Troll i et ekstra-anlegg som er flyttbart rundt omkring i huset. Små ht, liten amp, CC Audio.
Der var cd-spilleren lagt ut for 2500 og forsterkerkomboen for 1500 på finn.no. Regner med at resten blir lagt ut om ikke lenge.Mye gammel moro for 1800 kr.
Ja det er noen medlemmer her som bare ligger å hauker etter kuppene som andre legger ut her bare for å tjene kroner.Der var cd-spilleren lagt ut for 2500 og forsterkerkomboen for 1500 på finn.no. Regner med at resten blir lagt ut om ikke lenge.Mye gammel moro for 1800 kr.
Ja som jeg alltid sier , norges største folkesykdom , MISUNNELSEJa det er noen medlemmer her som bare ligger å hauker etter kuppene som andre legger ut her bare for å tjene kroner.Der var cd-spilleren lagt ut for 2500 og forsterkerkomboen for 1500 på finn.no. Regner med at resten blir lagt ut om ikke lenge.Mye gammel moro for 1800 kr.
Hifi-interessert - jadaneida.......
mvh
Tandberg-samlere har alltid vært litt gærne, det er derfor jeg sjelden lar meg fascinere. Som oftest ender det overpriset i forhold til bruksverdi, men akkurat lille Troll har sin egen bruksverdi i form av størrelsen som ikke annet Tandberg-utstyr har, noe som gjør meg litt interessert. Men også her spiller selvsagt Tandberg-magien inn, så hvor mye fikk du for den?Hadde du fulgt med på Finn forrige uke, kunne du fått kjøpt min Også ubrukt med trefront, ble solgt på et blunk.
Vel, nostalgisk er jeg men 1500 tror jeg ikke jeg casher ut for å få mitt første todelte forsterkersett i hus igjen. Selv om det ser ut til å være i ganske fin stand. Så jeg lurer på, er dette faktisk verdt 1500 kroner i bruksverdi? Kanskje det er det.Der var cd-spilleren lagt ut for 2500 og forsterkerkomboen for 1500 på finn.no. Regner med at resten blir lagt ut om ikke lenge.Mye gammel moro for 1800 kr.
Helt enig! Ikke alle som driter penger, men som faktisk må finansiere eget hifi "forbruk".Ja som jeg alltid sier , norges største folkesykdom , MISUNNELSEJa det er noen medlemmer her som bare ligger å hauker etter kuppene som andre legger ut her bare for å tjene kroner.Der var cd-spilleren lagt ut for 2500 og forsterkerkomboen for 1500 på finn.no. Regner med at resten blir lagt ut om ikke lenge.Mye gammel moro for 1800 kr.
Hifi-interessert - jadaneida.......
mvh
Grie pris på disse
Her er en til halve prisen:Kampanjetilbud på oslo hifi center nå. Foreksempel 40000.- spart på ny, ikke demo Audio Research REF 5 SE, satt ned fra 139 990,- til 99 990,-
Forøvrig er det flere brae tilbud som du kan se via slideren når du går inn på Tilbudstorg/kampanje.
Dette Trollet var helt ubrukt. Kjøpt når Akers Mic solgte ut alt av Tandberg på butikken i Oslo. Så lagret hjemme i original embalasje og glemt til den ble funnet i forbindelse med flytting. Lagt ut på finn og solgt.Jeg er litt i stuss om dette er et virkelig godt tilbud, men jeg ville slått til hvis jeg hadde de ekstra kronasjene: http://m.finn.no/bap/forsale/ad.html?
finnkode=50853824
Har alltid hatt lyst på en Troll som ekstraforsterker, eventuelt til å drive noen ekstra små høyttalere på badet for eksempel. Trenger jo bare en liten CC Audio i våre dager, og et sett små ekstrahøyttalere har vi vel alle liggende?