Kan jo klone sin egen Justin Bieber med dem. Synd for Dag at han har blitt tvangsinnlagt av sin eldre bror Svein Arne.
Hvis det ikke er noe galt med dem må det være tidenes beste bruktkjøp på Finn. Mine MonoPulse må nok se seg slått i bakken av et slikt tilbud hvis det er tilfelle. Men hvis det må skiftes membran for eksempel så begynner det å nærme seg en mer normal pris. Begynner å nærme seg, ikke komme opp til.
Synn med katten som har kvessa klørnene sine på dem og en feil på den ene høytaleren,sus som kommer etter og spilt etter to timer .Han snakket om 1 k for og fikse det med susen,så kommer trekket .
Det er overkommelig å fikse. Nytt trekk og ny membran fra Quad koster ikke skjorten. Men det bringer selvfølgelig høyttaleren nærmere normal pris hvis du må betale for å få jobben gjort.Synn med katten som har kvessa klørnene sine på dem og en feil på den ene høytaleren,sus som kommer etter og spilt etter to timer .Han snakket om 1 k for og fikse det med susen,så kommer trekket .
Ser artig ut. Noe mer informasjon om dem noe sted? Når jeg googler modell-navnet i annonsen får jeg bare opp funn på et søreuropeisk degos-språk jeg ikke forstår.
Allerede billige til fullpris så dette var et varp.https://www.komplett.no/product/850.../gulvstaaende/klipsch-rp-280f-premiere-1-par#
Klipsch rp-280f til 7990.- er det verdt det??
Du mener; lei deg varebil, kjør og kjøp. Flytt på landet.
Den er ganske interessant, faktisk. I alle fall til den prisen. Litt omdiskutert da den kom, men helt klart en kompetent konkurrent til alt som befinner seg i nærheten av samme prisleie på bruktmarkedet. Men nå er det framtiden for det analoge domenet som er i fokus i krypten, avløser til Abrahamsen A-DAC får vente på seg sålenge jeg likevel har bedre CD-spiller IMHO.
Solgt til megDen er ganske interessant, faktisk. I alle fall til den prisen. Litt omdiskutert da den kom, men helt klart en kompetent konkurrent til alt som befinner seg i nærheten av samme prisleie på bruktmarkedet. Men nå er det framtiden for det analoge domenet som er i fokus i krypten, avløser til Abrahamsen A-DAC får vente på seg sålenge jeg likevel har bedre CD-spiller IMHO.
Litt for dyrt. Hadde slått til om han hadde gått ned 30-40%Detta må vel være greit? FINN – Pioneer forsterker og CD-spiller
hehe det er såpass jaLitt for dyrt. Hadde slått til om han hadde gått ned 30-40%Detta må vel være greit? FINN – Pioneer forsterker og CD-spiller
Hvis den er like bra som deres riaa så har du gjort et meget godt kjøp!Solgt til megDen er ganske interessant, faktisk. I alle fall til den prisen. Litt omdiskutert da den kom, men helt klart en kompetent konkurrent til alt som befinner seg i nærheten av samme prisleie på bruktmarkedet. Men nå er det framtiden for det analoge domenet som er i fokus i krypten, avløser til Abrahamsen A-DAC får vente på seg sålenge jeg likevel har bedre CD-spiller IMHO.
Tror nok den godeste jorwed kødder litt. Og han er ikke engang så rørete i hodet som meg. Jeg har en lillebror som heter A-201, og det er en spunky og spilleglad forsterker som gjør tjeneste på soverommet. Og selv om taffelmusikk er jobben dens i dag, så er den i stand til å rocke også.hehe det er såpass jaLitt for dyrt. Hadde slått til om han hadde gått ned 30-40%Detta må vel være greit? FINN – Pioneer forsterker og CD-spiller
Kjøpte et par! Klipsch ligger jo fra før på en latterlig lav pris så dette var en gi bort prishttps://www.komplett.no/product/850.../gulvstaaende/klipsch-rp-280f-premiere-1-par#
Klipsch rp-280f til 7990.- er det verdt det??
Skulle tatt kvelden for et par timer siden, mye å gjøre i morgen. Men det var den Pioneer-forsterkeren til 50 kroner det var snakk om, var det ikke? Tror ikke CD-spilleren fulgte med, det stod ingenting i annonsen om den. Var bare med på bildet.På tide å ta kvelden baluba?
Rega Brio-R Int. Forsterker + Rega DAC-R Pakke - Musik Magazinet meget velspillende pakke
http://www.finn.no/84756812
har aldri sett noe Med en PMC- logo så billig som 500,-
Vis vedlegget 406472