Skriv gjerne litt kort om hva du synes om disse kontra Dyns.Jeg har allerede slått til
Var slik eg enda opp med å kjøpe mine 590, leste testen av 580De kosta vel 13-16 høvdinger når de kom. Har gjort rent bord på mange tester og grisebanker konkurrentene, alikevel er det svært få som eier disse.
Og ja, jeg savner mine 530 veldig mye.
For min del ja. Kommer jo ann på hvilken lyd man liker, kan kansje bli for mykje bass for non eller for snill i topp for andre eller i verste fall slitende i mellomtonen som horn har tendens til ved feil elektronikk.Er de jbl ene virkelig så gode? Jeg har et inntrykk av at denne serien ikke ble noen sucsess? Og at de derfor allerede nå fases ut.
Har også et inntrykk av at de stadig selges ut brukt, ofte bare et 1/2 år gamle osv. Ikke tillitsvekkende.
Personlig har jeg aldri hørt de, men jeg er enig i at utssendemessig er de spesielle og veldi tøffe.
Tja, du tar ikke litt vel mye i nå?Fantastisk pris (eller som han sier selv; Eventyrlig...) Kun 6990,- for denne hjemmelagde kabelen; Maxwell Sound System - Series: Signature I-GG - Høyttalerkabler
Her virkelig som noen skal sko seg på dumme hi fi mennesker her i dette landet. Totalt udokumentert kabel til fantasipris.
Ut fra bildet ser ut som det er multistranded billigkabel med Kina plugger.
Nope bildet er linken til en kabel som koster 7000.- den til 600.- er en annen og er ikke avbildet. ..Tja, du tar ikke litt vel mye i nå?Fantastisk pris (eller som han sier selv; Eventyrlig...) Kun 6990,- for denne hjemmelagde kabelen; Maxwell Sound System - Series: Signature I-GG - Høyttalerkabler
Her virkelig som noen skal sko seg på dumme hi fi mennesker her i dette landet. Totalt udokumentert kabel til fantasipris.
Jeg regner med at det dreier seg om en skrivefeil, siden den avbildede koster 590 kroner.
Ja ja, hver sin smak. Man får kjøpe etter lommeboka....Nope bildet er linken til en kabel som koster 7000.- den til 600.- er en annen og er ikke avbildet. ..Tja, du tar ikke litt vel mye i nå?Fantastisk pris (eller som han sier selv; Eventyrlig...) Kun 6990,- for denne hjemmelagde kabelen; Maxwell Sound System - Series: Signature I-GG - Høyttalerkabler
Jeg regner med at det dreier seg om en skrivefeil, siden den avbildede koster 590 kroner.
Skal det være Grande eller Grand ?Dette virker som en god deal.
RESPONS GRANDE Høyttalere - FINN.no mobil
Fordi at?Hvis du har hodetelefoner er dette et vanvittig bra kjøp: Atrox V100 klasse A hodetelefonforsterker - FINN Torget
Ja 7k er kriminelt mykje lyd for pengane.DC6TSE på Elkjøp helgetilbud er løp og kjøp
Parr disse med en Pioner A-70 og du har virkelig vellyd.
Takk for tips. Da er de bestilt .
Takk for tips. Da er de bestilt .
Steike! Hvis selger legger på 10k er det fortsatt et godt kjøp. Regner med at det er solgt før jeg får postet dette.Her er århundrets kupp vil jeg påstå.
Må da være alt for billig, hva mener dere reel salgspris er ?
Dynamic Precision DPA600 effektforsterker
Conrad Johnson SC 25 Sonographe forforsterker
Micomega Stage 5 cd spiller
Høyttalere, selvbygg med seas elementer
Alt sammen for 3500, kun henting i Oslo.
Tilstand: Brukt
Fordi den låter meget godt til en billig penge.