er allerede solgt!Feil lenke.
Er ikke merket som solgt ennå, rett lenke er denne:er allerede solgt!Feil lenke.
De har vært solgt for 5000 tidligere på finn.Dægern hadde jeg bare hatt 10 laks nå,,, Pro-AC EBS
[video]https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=113095575[/video]
Klarer du å holde deg vekk TT ?Disse går for mer enn det dobbelte.
https://www.finn.no/114030980
Edit: så nå at det visstnok blir hb
da er det billigere enn jeg har fått med meg men når du sier det så minns jeg å huske det lå et par ute for ikke alt for mange mnd-ene sidenDe har vært solgt for 5000 tidligere på finn.Dægern hadde jeg bare hatt 10 laks nå,,, Pro-AC EBS
[video]https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=113095575[/video]
Vel. Den har kostet 6999,- her i lang tid nå.En absolutt bombe på Torget nå! Audiolab 8300A integrert, -til 5500,- er det omtrent tidenes mest velanvendte forsterkeripenger!!!! LØP OG KJØP!!
6.999,- er jo skjitbillig!Vel. Den har kostet 6999,- her i lang tid nå.En absolutt bombe på Torget nå! Audiolab 8300A integrert, -til 5500,- er det omtrent tidenes mest velanvendte forsterkeripenger!!!! LØP OG KJØP!!
https://hifi-freaks.no/merker/audiolab/8300a.html
Tipper f.eks. Rega Brio er vel så god.
De fleste omtaler tyder på mangel av dynamikk og driv6.999,- er jo skjitbillig!Vel. Den har kostet 6999,- her i lang tid nå.En absolutt bombe på Torget nå! Audiolab 8300A integrert, -til 5500,- er det omtrent tidenes mest velanvendte forsterkeripenger!!!! LØP OG KJØP!!
https://hifi-freaks.no/merker/audiolab/8300a.html
Tipper f.eks. Rega Brio er vel så god.
5.500,- er jo enda billigere!
Godt kjøpt der altså
denne tråden skal ikke være en diskusjonstråd, men her må jeg nok kommentere.. Audiolab 8300a er en "ok" forsterker.. ikke mer enn det.. den imponerte ikke helt vannvittig her i hus etter første "nyforelskelsen" la seg.. dog funker den nok utmerket om folk kan leve med en noe tam lyd, litt lite dynamikk og slapp kontroll på basselement.. har man ingenting å sammenligne den med kan den nok lure flere, men jeg er glad jeg koblet opp det gamle før returfristen gikk ut.. ganske himmel og hav i forskjell.SST, Jorwed: Rega Brio i ny utgave er i sammme klasse, ja. Kjempeforsterker med STOR stjerne i boka her.. Men Audiolaben er kraftigere, mer fleksibel mht høyttalere den kan brukes på. Spiller på alt fra Sonus Faber Toy og Krix Equinox til tungdrevne Bowers CM og gulvstående PMC/ Audio Physic/Dali, den. Audiolab har ALDRI mangla hverken dynamikk eller driv. Hva du får ut av merket avhenger av hvor godt du vet hva du gjør med komponenten. Det er en grunn til at de tidligere, kinesiskproduserte seriene har solgt såpass godt i Norge siden relanseringen for ca ti år sia. Allroundegenskapene er mildt sagt gode, strømforsyninga begynner å komme seg...den er på linje med en Elex R. Så: Anbefales!! Matcha godt til produsentens egne CD er den også...dog, kryssmatch er null problem. Med 8300A/8300CD har du hele anlegget dersom høyttalerne holder mål. Inklusive en topp DAC-innbygd i CD-spilleren, slik forrige serie derfra hadde. Har eid Audiolab-komponenter i flere år selv- vi har fortsatt en 8200CD. Og min personlige CDQ, solgt herfra for litt over et år sia står fortsatt. De siste to måneder leverer den topp digitalglede et av Norges mest kompetente systemer. Som forforsterker, CD og DAC.
Motoren: Kjøpte du den??
Da er den det diametrale motstykket til Rega-alternativene, og vil neppe fungere særlig bra hos meg hvis jeg går for transvestitt i den klassen. Kjekt å vite. Men nå tar jeg kritikken på forskudd og refser meg selv for å holde denne OT-diskusjonen i live. Tilgi meg, jeg har allerede tilgitt meg selv.Samtlige omtaler jeg har lest fremmer ord som manglende dynamikk, driv, fot, trykk etc så er nok ikke forsterkeren for alle men er jo lov og mene hva som er et godt kjøp
X: Match, som vanlig....Det er snakk om en forsterker som krever litt av sin eier og sine partnere...Langtfra midt på treet. Om du har fått den til, derimot, se det er noe annet....
Samtlige omtaler jeg har lest fremmer ord som manglende dynamikk, driv, fot, trykk etc så er nok ikke forsterkeren for alle men er jo lov og mene hva som er et godt kjøp
Er det egentlig et kvalitetstegn da, at en komponent krever hemmelige besvergelser og annen heksekunst for å fungere optimalt. Greit at man må jobbe med høyttalerplassering, men å "få til" en forsterker i budsjettklassen pleier vanligvis ikke være noe hokus-pokus. På meg virker det mer som en hersketeknikk, og at du på en måte sår tvil om kompetansen til de som er uenige med deg i at forsterkeren er så bra som du sier.X: Match, som vanlig....Det er snakk om en forsterker som krever litt av sin eier og sine partnere...Langtfra midt på treet. Om du har fått den til, derimot, se det er noe annet....
Helt enig TT .Her var det ikke mye råd om gode kjøp akkurat nå. Når til og med moderator kaster seg inn i diskusjonen, er det tydeligvis fritt fram!
HOLD DERE TIL TOPIC!!
Helt enig TT .Her var det ikke mye råd om gode kjøp akkurat nå. Når til og med moderator kaster seg inn i diskusjonen, er det tydeligvis fritt fram!
HOLD DERE TIL TOPIC!!
Diskusjoner bør ikke skje her !