osc
Overivrig entusiast
- Ble medlem
- 10.09.2004
- Antall liker
- 396
Monoblokkene er også bra, kanskje noe det beste jeg har hørt.
Monoblokkene er også bra, kanskje noe det beste jeg har hørt.
Hehe tenk hvis noen skulle la seg lure men er vel nok av slike bare det ser ok ut
Stereoknight i ny innpakning og med nytt navn
Jeg har også ziklet på den.....
Rør er ikke nødvendigvis dårligere bare fordi de er nyproduserte, Disse 805 rørene kommer forresten i to forskjellige versjoner, 805A og 805AT. 805AT-rørene er vel både mekanisk og elektrisk bedre enn de fleste 805 NOS-rørene som er tilgjengelige. Hvis du på død og liv må ha 805-rør med utvendig anodetilkobling lages det en egen versjon av disse monoblokkene for disse rørene.Monoblokkene er også bra, kanskje noe det beste jeg har hørt.
Sikkert bra, ser helt rått ut. Men synd dem bruker det kinesiske tullerøret 805 uten anodehette på toppen. Du blir avhengig av å bruke nyproduserte Kinarør da. Ser litt shady ut dem kinesiske U-Cap kondensatorene også. Spesielt når det står Mexico på dem.
Uten p/u og lokk.Denon DP-47F til 2000 kr.
https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=126049892
Da var det kanskje ikke så gal pris, likevel?^ Lokk kan Echstein levere etter mål, til høyst edruelige priser.
Hengsler kan dog være en utfordring, om de mangler. Et alternativ kan være å kjøpe et sett med hengsler til LP 12 og montere de. Rimelige og funksjonelle.
Årets beste kjøp når de har ligget ute til bare en tusenlapp mer en god stund nå?
Merkelig synes jeg i alle fall men mulig folk ikke vet hvor bra disse er?Årets beste kjøp når de har ligget ute til bare en tusenlapp mer en god stund nå?
Vanskelig last, spiser visstnok en del forsterkere til frokost, hadde jeg hatt plass hadde jeg kjøpt de, men da hiver dama meg på dør ...Merkelig synes jeg i alle fall men mulig folk ikke vet hvor bra disse er?Årets beste kjøp når de har ligget ute til bare en tusenlapp mer en god stund nå?
mvh
ble visst budrunde på disseTandberg Fasett og TL 3520 til 500 kr.
https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html?finnkode=126168616
Ja, hvis en tonearmlift vanligvis koster 6000.- er det jo "løp og kjøp" når du nå kan få den for skarve 5000.-saec ev506 til 5k.
SAEC EV-506 - Torget
de som vet at dette er da shit, skjønner samtidig at prisen er meget god!
normalt ser jeg dem til 6-7k, og da må du regne inn frakt fra utlandet og moms i tillegg.
sikle, sikle, hadde jeg bare holdt på med hi-end, dere...
Ja, hvis en tonearmlift vanligvis koster 6000.- er det jo "løp og kjøp" når du nå kan få den for skarve 5000.-
Til info; det var da ingen sarkasme i innlegget mitt. Knallkjøp og noe man absolutt ikke kan være foruten.Ja, hvis en tonearmlift vanligvis koster 6000.- er det jo "løp og kjøp" når du nå kan få den for skarve 5000.-
Til info; her er nøyaktig maken, solgt på auksjon i Japan 25 juli i år. Med dagens dollarkurs så er dette NOK 16.480,- ca.
Denne forsvinner også til Japan dersom ingen interesse her til lands.
Vis vedlegget 504654
Ikke jeg, dessverre. Tenkte og vurderte litt, men hadde egentlig ikke verken penger eller noe å bruke den til...var en eks-kollega som solgte den.Hvem stakk av med MI7 for 2500 kr på finn?
Så bare varselet..hmm jaja kupp
Hvem fa.. slenger en EMC-1 på elreturen... GAD.. Folk e galne!! Greit heldig der!Ikke jeg, dessverre. Tenkte og vurderte litt, men hadde egentlig ikke verken penger eller noe å bruke den til...var en eks-kollega som solgte den.Hvem stakk av med MI7 for 2500 kr på finn?
Så bare varselet..hmm jaja kupp
Får trøste meg med EC Emc1-UP som jeg reddet fra el-returen her om dagen...